Laurievc schreef:Ik vind het moeilijk om snacks te vinden die vullen. Ik krijg te snel weer honger voor mijn grotere maaltijden
Dat vind ik ook wel lastig ja.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tribunals schreef:Topic gaat wel flink hard ja, ik hou het ook niet zo goed bij
Wel heb ik een vraag: wat is een goede vervanger voor brood? Ik vind brood erg lekker en als ik honger heb smeer ik eigenlijk vrijwel meteen een broodje, i.p.v fruit of iets dergelijks (echt snoepen doe ik niet, hou niet zo van zoetigheid). Vooral ‘s Avonds op de bank of na het werkenvoor een keer niet zo erg natuurljk, maar er zitten gewoon veel koolhydraten in.
Tribunals schreef:Topic gaat wel flink hard ja, ik hou het ook niet zo goed bij
Wel heb ik een vraag: wat is een goede vervanger voor brood? Ik vind brood erg lekker en als ik honger heb smeer ik eigenlijk vrijwel meteen een broodje, i.p.v fruit of iets dergelijks (echt snoepen doe ik niet, hou niet zo van zoetigheid). Vooral ‘s Avonds op de bank of na het werkenvoor een keer niet zo erg natuurljk, maar er zitten gewoon veel koolhydraten in.
Renske_W schreef:Een brood vervanger zou ik ook best willen, heb alleen de pech dat ik geen yoghurt lust.![]()
Anders zou yoghurt met fruit zeker een optie zijn.
ClaudiaHS schreef:Renske_W schreef:Een brood vervanger zou ik ook best willen, heb alleen de pech dat ik geen yoghurt lust.![]()
Anders zou yoghurt met fruit zeker een optie zijn.
En melk met havermout?
Ik hield niet van havermout maar met een lepeltje kaneel wat nootjes en een banaan vind ik het wel lekker.
Hetzelfde gooi ik door de yoghurt of kwark. Evt een scheutje agavesyroop erdoor.
Pastasalade vind ik ook lekker .
Behoorlijk in koolhydraten maar het vult wel.
Volkoren fussili met augurk, blikje tonijn in olie, 2 gekookte eitjes, 1 eetlepel magere mayo en wat halve cherrytomaten
Of bananenpannekoekjes, 1 rijpe banaan en 2 eieren goed klutsen en dan kleine pannekoekjes bakken.
Of een omelet met veel groente.
Keuze genoeg
Horsie84 schreef:Ladybird schreef:Jaaa wat een goed plan! nu moet ik bekennen dat ik al een half jaartje bezig ben. ben inmiddels 23,5 kilo kwijt!dat gaat dus super lekekr, maar ja, met de feestdagen voor de deur mag ik 1 januari gewoon weer verder!
Hoe doe je dat?!
Super knap!
Cayenne schreef:Vanochtend op de weegschaal gestaan en stiekem viel het me niet eens tegen. Net geen 70 kilo (69.8).
Ik had zelf verwacht dat ik boven de 70 zou zittenIk wil terug naar 60. Vorig jaar zat ik op 55 kilo en kreeg ik doorlopend te horen dat ik er niet goed uit zag
xTitanic schreef:Zijn er hier mensen die veel ervaring hebben met de fitness(sportschool) ? Ik ga nu al zo'n paar maand 3 keer in de week maar eigenlijk zonder schema oid. Ik doe altijd 30/40 minuten cardio (crossfit/trappen/roeien..soms lopen maar dat vind ik maar niets haha) en daarna half uurtje kracht. Maar eigenlijk weet ik helemaal niet of ik goed bezig ben (nouja ik zie wel verandering uiteraard). Maar vraag me af welke oefeningen jullie doen? of hoe een sessie er bij jullie uitziet..