Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
porcelain schreef:Zo, T2T, een triatlon en de dag erna gewoon weer even 1500m zwemmen! Knap!
Time2Tri schreef:porcelain schreef:Ja... i know.
En 2e hands zie ik ook niet heel regelmatig iets interessants voor bij komen helaas
Ik weet niet of je op FB zit , daar is een besloten groep ( waar je je uiteraard voor kunt melden ); "triathlon artikelen aangeboden "
Daar komen geregeld wetsuits voorbij gevlogen .
Castilja schreef:Ohh ik meld me ook even! Ik werk in een zwembad en mag daar gratis zwemmen; heb het van de zomer helemaal uitgevonden. Regelmatig voor mijn dienst het zwembad ingedoken, trek zo'n 45 minuten baantjes en ben dan wel weer klaar. Heb vorige week vrijdag een tattoo gezet dus mag nu even een maand niet zwemmen, dat vind ik wel echt lastig hoor
iirrssjjee schreef:Castilja schreef:Ohh ik meld me ook even! Ik werk in een zwembad en mag daar gratis zwemmen; heb het van de zomer helemaal uitgevonden. Regelmatig voor mijn dienst het zwembad ingedoken, trek zo'n 45 minuten baantjes en ben dan wel weer klaar. Heb vorige week vrijdag een tattoo gezet dus mag nu even een maand niet zwemmen, dat vind ik wel echt lastig hoor
Ideaal he!![]()
Mijn collega gaat na een week meestal alweer zwemmen. Goed insmeren met vaseline. Ze staat vaak ook in het water les te geven dus een maand het water niet in mogen is geen optie voor haar hihi.