Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesie schreef:Ik lees al vanaf het begin mee, maar volgens mij is mijn vraag nog niet voorbij gekomen...
Ik laat mijn haar verven bij de kapper, maar na het verven is mijn hoofdhuid erg gevoelig en voelt branderig aan. Na een paar dagen begint het te jeuken. Mijn kapster doet al een goedje bij de verf in, zodat het minder agressief is voor mijn hoofdhuid.(geen idee wat).
Maar weten jullie iets wat ik er bijvoorbeeld na het verven, thuis, op mijn hoofdhuid kan doen, om deze te kalmeren?
Ik snap dat 'niet verven' waarschijnlijk de beste oplossing is, maar dan ben ik echt niet blij met de kleur...
Met zoveel ervaringen in dit topic, hoop ik dat iemand een oplossing weet. (Behalve niet verven)
Fair schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen als het mag.Voornamelijk omdat ik enorm twijfel over mijn haar.
Ik heb enorm dik, golvend haar. Ik ben er erg blij mee. Alleen hangt het momenteel zo saai en wil ik er graag wat anders mee..
[ [url=m/qm8alw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8ecUf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eNLRFv.png]Afbeelding[/url] ]
Ik draag het niet graag meer los en het hang vaak in de weg. Ik wil graag wat frissers en zit er over na te denken om er een stuk af te knippen. Nu mijn vraag: zouden jullie dat doen?Mijn hele omgeving roept dat het zonde is. En ja, nu ben ik onzeker.
De lengte waar ik voor wil gaan, recht, iets over mijn schouders.
https://i.pinimg.com/564x/5c/72/1e/5c72 ... 3d4cba.jpg
https://i.pinimg.com/564x/e3/97/54/e397 ... d310d0.jpg
Ik vind het een enorm moeilijke keuze. Ik vind het aan de ene kant zonde omdat ik best blij ben met deze lengte. Maar aan de andere kant, het groeit ook wel weer aan.. Wel een dingetje om rekening mee te houden: hoe korter mijn haar, hoe groter de slagen die op een gegeven moment krullen worden.
Frummels schreef:Wauw, jij hebt echt prachtig dik haar zeg!er is toch best een flink stuk af trouwens! Vind deze lengte wel een stuk mooier en verzorgder staan zo.
Mariska88 schreef:Even een vraagje
Nadat ik tijdje geleden met haar had geverfd met van die semi permanent verf (8 weken blijft zitten)
En de kleur mij wel aanstond
Wil ik nu een soortgelijke kleur verfen
Iemand ervaring met
Syoss professional performance?
Ik heb de ruby red (lijkt op de verpakking niet zo rood, op de beschrijving wel..)en de mahonie
En hoop dat het rooder word dan mahonie maar geen knal rood