[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 08:16

Heb ik al gereageerd, maar dat topic is helaas stil gevallen. Dank je wel!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:27

Giolli schreef:
Heb ik al gereageerd, maar dat topic is helaas stil gevallen. Dank je wel!

Ik stuur je wel even een pbtje

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:48

soesie schreef:
Ik lees al vanaf het begin mee, maar volgens mij is mijn vraag nog niet voorbij gekomen...
Ik laat mijn haar verven bij de kapper, maar na het verven is mijn hoofdhuid erg gevoelig en voelt branderig aan. Na een paar dagen begint het te jeuken. Mijn kapster doet al een goedje bij de verf in, zodat het minder agressief is voor mijn hoofdhuid.(geen idee wat).
Maar weten jullie iets wat ik er bijvoorbeeld na het verven, thuis, op mijn hoofdhuid kan doen, om deze te kalmeren?
Ik snap dat 'niet verven' waarschijnlijk de beste oplossing is, maar dan ben ik echt niet blij met de kleur...

Met zoveel ervaringen in dit topic, hoop ik dat iemand een oplossing weet. (Behalve niet verven :+ )

Mijn zus/kapster gebruikt verf zonder ammoniak. Misschien helpt dat tegen de irritatie?

Haartjes zijn net geknipt bij mijn zus haar nieuwe kapsalon. Ik wilde best wel weer kort gaan. Dan kon mijn haar ook gedoneerd worden. Maar dat mocht niet van mijn zus :'). Ik ga je mooie lokken niet allemaal afknippen hoor! Nee, ik vind het je ook niet staan, dus nee. Toch handig, een eerlijke kapper haha. Dus alleen bij geknipt. Alle dode punten eraf. En er zat nogal heel wat dood haar. Krijg je als je maar 2x in het jaar je haar knipt haha.

Afbeelding

Volgende week ga ik misschien een bayalage verven, maar daar moet ik nog even over nadenken. Ik heb nu na deze kapbeurt voor het eerst in jaren volledig ongeverfd haar.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:21

@ElineS
Dank je wel!
Ik ga met mijn kapster overleggen, of zij ook verf kan bestellen zonder ammoniak. Of misschien heeft ze nog een ander idee...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:39

Happy New hair!
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 14:37

Giolli schreef:
Happy New hair!
[ [url=m/khFOV6.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 16:22

Giolli schreef:
Happy New hair!
[ [url=m/khFOV6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch gestopt met uit laten groeien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:39

Mooi hoor giolli! Deze kleur staat je een stuk mooier!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:44

Heeft iemand ervaring met Hair Jazz toevallig...?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:52

PrinceAmos schreef:
Heeft iemand ervaring met Hair Jazz toevallig...?

Zonde van je geld, niet aan beginnen. Haargroei word gestimuleerd dmv massage. Dit spul moet je zeer lang inmasseren. Daarom werkt het voor de mensen waar het wel werkt.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:06

Hoi, ik kom even binnenvallen als het mag. :o Voornamelijk omdat ik enorm twijfel over mijn haar.
Ik heb enorm dik, golvend haar. Ik ben er erg blij mee. Alleen hangt het momenteel zo saai en wil ik er graag wat anders mee..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik draag het niet graag meer los en het hang vaak in de weg. Ik wil graag wat frissers en zit er over na te denken om er een stuk af te knippen. Nu mijn vraag: zouden jullie dat doen? :o Mijn hele omgeving roept dat het zonde is. En ja, nu ben ik onzeker.

De lengte waar ik voor wil gaan, recht, iets over mijn schouders.

https://i.pinimg.com/564x/5c/72/1e/5c72 ... 3d4cba.jpg
https://i.pinimg.com/564x/e3/97/54/e397 ... d310d0.jpg

Ik vind het een enorm moeilijke keuze. Ik vind het aan de ene kant zonde omdat ik best blij ben met deze lengte. Maar aan de andere kant, het groeit ook wel weer aan.. Wel een dingetje om rekening mee te houden: hoe korter mijn haar, hoe groter de slagen die op een gegeven moment krullen worden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 22:15

Ik zeg doen! Het groeit wel weer aan. :j

ElineS, nee heb er alleen de puntjes laten afknippen hoor. :j Wel geverfd, maar dat wilde ik zowiezo.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 22:34

Doen! Je kan het makkelijk hebben en zal een stuk lichter voor je zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 22:36

Ik vind dat ook een hele mooie lengte bij jou haar!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 22:45

Jaa doen! Is wel pittiger denk ik.
Ik ben Precies met dat tweede plaatje naar de kapper geweest!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:36

Gewoon doen! Je hebt een mooie slag, dus gaat je vast goed staan! En het is weer eens wat anders. Vind je het toch minder, het is niet super kort, dus dat groeit wel redelijk snel weer tot over de schouders.

Misschien kan je ook kijken of wat het eraf wilt knippen lang genoeg is om te doneren aan haarwensen (minimaal 30cm) of kika (minimaal 35cm).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 10:55

Fair schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen als het mag. :o Voornamelijk omdat ik enorm twijfel over mijn haar.
Ik heb enorm dik, golvend haar. Ik ben er erg blij mee. Alleen hangt het momenteel zo saai en wil ik er graag wat anders mee..
[ [url=m/qm8alw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8ecUf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eNLRFv.png]Afbeelding[/url] ]

Ik draag het niet graag meer los en het hang vaak in de weg. Ik wil graag wat frissers en zit er over na te denken om er een stuk af te knippen. Nu mijn vraag: zouden jullie dat doen? :o Mijn hele omgeving roept dat het zonde is. En ja, nu ben ik onzeker.

De lengte waar ik voor wil gaan, recht, iets over mijn schouders.

https://i.pinimg.com/564x/5c/72/1e/5c72 ... 3d4cba.jpg
https://i.pinimg.com/564x/e3/97/54/e397 ... d310d0.jpg

Ik vind het een enorm moeilijke keuze. Ik vind het aan de ene kant zonde omdat ik best blij ben met deze lengte. Maar aan de andere kant, het groeit ook wel weer aan.. Wel een dingetje om rekening mee te houden: hoe korter mijn haar, hoe groter de slagen die op een gegeven moment krullen worden.

Zeker doen! Met die lengte kun je het ook nog heel makkelijk vast doen en ik denk dat het je echt geweldig gaat staan :j
Ik snap ergens wel dat mensen het zonde vinden, maar ik vind dat altijd een beetje onzin. Het is haar, haar groeit. :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:44

Ik had in de trein al foto laten zien van dat het wat korter was, maar kreeg net deze van mijn zus. Aaah :P Ik had het alleen gewassen voordat ik heen ging, dus zat geen product in en was niet gekruld etc, dus één en al pluis. Plus, ik moest naar een andere afspraak, dus er was geen tijd om er iets anders mee te doen behalve even knippen.

Afbeelding

Afbeelding

Maar vanochtend kon ik er toch mee bezig. Zo is het nadat ik het heb gefohnd en gekruld. Ben er wel blij mee eigenlijk zo. Het is in ieder geval een stuk makkelijker dan het lange! En het voelt weer volledig gezond en dik.

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:34

Wauw, jij hebt echt prachtig dik haar zeg! :j er is toch best een flink stuk af trouwens! Vind deze lengte wel een stuk mooier en verzorgder staan zo. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:15

Ik zou het doen Fair. Ik heb eergisteren ook weer 15cm oid van mn haar af laten knippen en ik vind het toch zo'n verademing :+ Had de onderkanten blond en heb dat er gewoon af laten knippen, was het zat en het was een grote klit geworden die ik er niet meer uit kreeg. Ondertussen zit het zo

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:43

Frummels schreef:
Wauw, jij hebt echt prachtig dik haar zeg! :j er is toch best een flink stuk af trouwens! Vind deze lengte wel een stuk mooier en verzorgder staan zo. :)

Ja, ik ook! Maar het fijne is dat het geverfde stuk er gewoon helemaal af is en dan ziet het er meteen een stuk gezonder/verzorgder uit.

Ik weet niet hoelang het was Emma, maar je hebt nog genoeg over! Het is nog steeds lang.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:17

Even een vraagje
Nadat ik tijdje geleden met haar had geverfd met van die semi permanent verf (8 weken blijft zitten)
En de kleur mij wel aanstond
Wil ik nu een soortgelijke kleur verfen

Iemand ervaring met
Syoss professional performance?

Ik heb de ruby red (lijkt op de verpakking niet zo rood, op de beschrijving wel..)en de mahonie
En hoop dat het rooder word dan mahonie maar geen knal rood

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:19

Ik heb nu syoss paars in mn haar en ik ben er tevreden over! Op het geblondeerde blijft het niet heel lang zitten maar wordt mooi roze, op het niet geblondeerde blijft het wel mooi al is het niet zo paars als gehoopt/ verwacht.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:06

Mariska88 schreef:
Even een vraagje
Nadat ik tijdje geleden met haar had geverfd met van die semi permanent verf (8 weken blijft zitten)
En de kleur mij wel aanstond
Wil ik nu een soortgelijke kleur verfen

Iemand ervaring met
Syoss professional performance?

Ik heb de ruby red (lijkt op de verpakking niet zo rood, op de beschrijving wel..)en de mahonie
En hoop dat het rooder word dan mahonie maar geen knal rood

Ik heb de midden bruin daarvan gebruikt, dat werd uiteindelijk zwart en na een week donkerbruin. Na een maand of 2 was alles eruit en was mijn haar weer mijn eigen kleur: donkerblond.
Ik ben er dus niet zo tevreden over..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:08

Mijn haar gaat weer naar koel kastanje bruin :)
Wat een gave kapsels zie ik hier toch.