Naar de sportschool!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:09

ik heb nog nooit van split schemas gehoord. doe waar ik zin in heb in de sportschool naast mijn fysio oefeningen, wil graag het wandelen oppakken, maar is alleen niet zo leuk. Wandelen en kwebbelen is veel leuker samen hahaha.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:25

Twilight schreef:
ik heb nog nooit van split schemas gehoord. doe waar ik zin in heb in de sportschool naast mijn fysio oefeningen, wil graag het wandelen oppakken, maar is alleen niet zo leuk. Wandelen en kwebbelen is veel leuker samen hahaha.

Komt goed! Na mn vakantie ben ik weer in t harde

x_Jeanine_x

Berichten: 9103
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:30

Ik ben gister anderhalf uur wezen sporten en eergister de weegschaal gestaan. Wat wel even weer een schok was, zeker vetpercentage zeer te hoog, spiermassa te weinig, vochtbalans te laag en mn organenvet (of hoe het ook heet) te hoog.

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:43

Irkoontje schreef:
Twilight schreef:
ik heb nog nooit van split schemas gehoord. doe waar ik zin in heb in de sportschool naast mijn fysio oefeningen, wil graag het wandelen oppakken, maar is alleen niet zo leuk. Wandelen en kwebbelen is veel leuker samen hahaha.

Komt goed! Na mn vakantie ben ik weer in t harde


yes :D heb net een hele leuke korte sportbroek gekocht van nike bij zalando. die zit toch een partij fijn. fietsbroekje onderop en overheen z'n los vallend broekje. handig voor als ik strak een verse tattoo heb op me onderbeen.

Renske_W

Berichten: 13851
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 17:00

Hier ook eindelijk weer een rondje sportschool gedaan.
Eerst even ingelopen met een rondje shoppen in het dorp. :')

Ik heb mij ook maar opgegeven voor de fit tour loes, ben benieuwd. :))

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 17:33

Leuk!!

Memuska

Berichten: 5013
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:20

Supervixen schreef:
Ik doe heel veel wedstrijden. In 3 jaar heb ik er meer dan 40 gelopen. In september, oktober en november heb ik meerdere wedstrijden gepland staan, onder andere een trail van 10km, een loop van 7km, een loop van 15km, een loop van 16km en de halve marathon. En nog een obstacle run van 13km. Drukke maanden!


Super leuk! 'Vroeger', as in: voor mijn rugproblemen, liep ik ook heel wat wedstrijden. 10 miles en halve marathons waren dat dan, en obstacle runs idd! Ben nu voorzichtig aan terug aan het lopen, en heb me in oktober ingeschreven voor een obstacle run van 10 km (www.titanrun.be). Daarna wil ik rustig terug opbouwen naar halve marathon en ik hoop stiekem ooit een marathon te kunnen uitlopen... Toch verslavend hé, dat lopen, al vloek ik altijd de eerste kilometer dat ik het zo haat :o

Cocodox schreef:
Memuska 36km enkele rit :oo werk je fulltime? Als in, fiets je dit dan elke dag? :wow:


Jep, ik werk fulltime maar in het onderwijs. De voorbije schooljaren heb ik altijd geluk gehad en maar 4 dagen moeten gaan (woensdag telkens vrij). Komend schooljaar vrees ik een beetje dat ik elke dag zal moeten gaan (meer collega's dus moeilijker roosteren). Op zich valt het mee hoor, ik heb een semi-racefiets (licht frame, dunne bandjes maar wel recht stuur en ik lig niet volledig plat, in functie van de stomme rug nog altijd) en ik rijd zo'n 70 à 75 minuten. Ik kan gelukkig ook op school douchen (wel enkel koud water, gaat dus lekker snel). Met de auto rijd ik zo'n 50 minuten (slechte richting) dus ik vind het verschil verwaarloosbaar. En, met de auto kost het me geld, met de fiets krijg ik geld: 14,40 euro per dag vind ik niet slecht. *\o/*

Nu in de vakantie lig ik 'stil', ik fiets wel naar de sportschool maar da's maar 6,3 km dus wil vanaf volgende week terug wat gaan opbouwen. Moet eens kijken voor een schema...

Twilight schreef:
ik heb nog nooit van split schemas gehoord. doe waar ik zin in heb in de sportschool naast mijn fysio oefeningen, wil graag het wandelen oppakken, maar is alleen niet zo leuk. Wandelen en kwebbelen is veel leuker samen hahaha.


Ik ben idd pas sinds kort de "leuk" van het wandelen gaan inzien! Ik wandelde altijd al wel met onze hond, maar vond het enkel leuk owv de hond :+ Toen kwam een gekke collega met het idee om een marathon te gaan wandelen voor het goede doel (lees: geld inzamelen voor onze school voor nieuwe laptops en beamers) en zijn we wat frequenter en langer gaan stappen. Eigenlijk niet écht getraind, ooit max 25 km gewandeld, en dus die laatste paar km waren - ook in het wandelen - op karakter. Vandaag weer gaan wandelen met diezelfde collega en twee anderen, 15 km weggestapt. In oktober gaan we dus weer en volgend jaar augustus willen we de Dodentocht doen, ik weet niet of jullie dat kennen? Is een wandeling van 100 km in Bornem, België. We willen zo trainen dat we stukken wandelen en stukken lopen, anders duurt het me echt te lang... Maar, 't is een doel!

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:34

Ik wil graag naar de sportschool gaan, maar het regent zo hard :brr: . Ook al hoef ik maar 6 km te fietsen, brrr ik vind het niks.
Is het bij jullie ook zo lekker zomers?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37411
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 09:18

Droog soort van. 15 graden net honden lekker uitgelaten. Regenpak aan voor je en gaan of rondje rond huis wat doen?

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 09:44

Hier gewoon droog idd!

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:31

Ik ben maar door de regen en hagelbui gefietst. Op de terugweg had ik een heerlijk zonnetje. En fijn een uurtje getraind. Gaan jullie nog vandaag? :)

Supervixen

Berichten: 12988
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:40

Hier gewoon droog. Laatste workout gedaan voor mijn vakantie. Morgen richting Canada!

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:44

Hier in t westen hele ochtend regen en nu eindelijk droog.
Ik ga morgen weer sporten... heb de afgelopen 3 dagen gesport en ook 3 dagen tot in de nacht gewerkt (en smorgens vroeg op voor de kindjes) dus ben ff te moe er voor.
Straks ff paardlief een kusje geven.

Gaaff supervixen, veel plezier alvast.

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 12:05

Goed bezig Unique!!

Ik heb rustdag vandaag! Straks even naar de paardjes.
Gisteren Benen billen buik gedaan terwijl ik nog wat spierpijn had. Maar anders kwam mijn schema voor maandag niet uit.

Morgen rug en biceps!

Renske_W

Berichten: 13851
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 14:08

Ik ben gisteren geweest, maar wil morgenvroeg wel gaan, gezien ik begin van de week 2x sporten gemist heb ivm ziek zijn. -O-

Helaas nog niet veel resultaat qua afvallen, maar dat komt gewoon doordat ik nog steeds te makkelijk wat (lekkers) te eten pak.
Daar moet ik echt vanaf. Kan zo een paar dagen hartstikke goed gaan, maar het volgende moment breek ik, en ga ik zitten snaaien.

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 16:02

Qua afvallen in gewicht Renske, heb je je buik omtrek ook gemeten? Wel doen in elk geval. Aangezien je van sporten qua gewicht niet altijd af hoeft te vallen :)

Ik ben bijv aangekomen nadat ik ben gaan sporten, maar zit wel strakker in mijn vel.

Renske_W

Berichten: 13851
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 16:37

Nee dat heb ik idd nog niet gedaan, dat kan ik wel eens gaan doen. :j
Heb wel een weegschaal die vetpercentage meet, en die is ook niet echt noemenswaardig gezakt. -O-

Cocodox

Berichten: 1089
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:58

Pff wilde dit weekend sporten, maar het lijkt erop dat ik een pees in m'n rechter bovenbeen heb overbelast. Kan m'n bovenbeen niet goed optillen, opstaan vanuit zitten en lopen doet ook zeer.. sh*t ;(

Supervixen

Berichten: 12988
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:07

Even rustig aan doen dan maar!

Memuska

Berichten: 5013
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:59

Hier vandaag "rust". Lees, ik ben met vriendlief mee gaan werken van 5u vanmorgen tot een klein uurtje geleden. Heel wat kilometers gestapt dus (hij doet aanleg van paardencomplexen, vandaag was het grasmatten leggen in een tuin) maar geen echte sport. Baal baal baal.

Renske_W

Berichten: 13851
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 12:28

Ik heb vanochtend meegedaan aan de bootcamp, ben gesloopt. :')
Het eerste rondje ging nog wel, maar de laatste haast niet meer. :))
Denk dat ik het er wel in probeer te houden.
3x per week mijn rondje in de sportschool en dan de zondag bootcamp.

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 13:32

Goed dat je hebt meegedaan Renske, leuk! :) Hoe lang duurt zo'n bootcamp?
Ik ga over een halfuurtje richting de sportschool. Maandag weer en dan dinsdag een dagje rust.

Renske_W

Berichten: 13851
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 13:34

Hier was het een klein uurtje.
Ben echt nogsteeds helemaal doodop. :')
Zo maar eens boodschappen doen en nog wat in huis rommelen.
Anders lig ik zo op de bank te slapen. :=

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37411
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 15:18

Gister flink intuin bezig geweest vrijdag ook al vandaag rust morgen weer denk ik

Wieldop
Berichten: 942
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:08

Vanochtend weer gesport. Ging fijn! Ik merk dat bepaalde gewichten me steeds beter afgaan.

Probeer thuis langzaam aan buikspieren mee te nemen. Dat gaat tot nu toe prut :') .