Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susanne_ schreef:Wat een goede tijden allemaal! Top!
Ik heb zondag in Leeuwarden ook wel lekker gelopen. Of nou ja, eigenlijk ging ik aardig door een hel door de hitte en hooikoorts. Had het er zwaar mee, rond de 7/8 km werd ik aardig misselijk ervan. Gelukkig daarna een natte spons kunnen bemachtigen om mezelf wat te koelen. Na het lopen wel heel snel hersteld gelukkig. En toch ook wel een goed gevoel over de run. 10 km in 53:27, dus volgens mij mag ik daar trots op zijn. Hoopte onder de 54 te blijven en dat is gelukt!
Nu wil ik door voor een halve marathon. Ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Iemand nog tips voor leuke in september, oktober of november? Dan heb ik weer een leuk doel om naar toe te werken.
tennan schreef:Netjes Susanne!
En bedankt allemaal![]()
Waxmeltsenzo, ieder op zijn eigen tempo! Wat jij doet vind ik ook niet mis hoor. Lekker doorgaan zo!
Op welk punt je staat met acht weken hangt natuurlijk wel gigantisch af van waar je begonnen bent. Ik had al een goede conditie toen ik begon, dat speelt wel mee.
Na zondag heb ik een dagje rust gehouden en vandaag ben ik weer wat gaan doen. Een flink viaduct opgezocht (schaduw!) en tien keer het hele viaduct meegepakt. Die ga ik wel voelen ben ik bang
Supervixen schreef:Ik ga voor de verandering eens alleen een wedstrijdje lopen. Eigenlijk ga ik altijd samen met iemand voor de gezelligheid. Zaterdag meedoen met de stuwwalloop 5km in Oosterbeek. Geen lange afstand. Het wordt zo heet, ik vond 5km dan wel genoeg en als ik het zo lees zitten er pittige klimmetjes in.
waxmeltsenzo schreef:tennan schreef:Netjes Susanne!
En bedankt allemaal![]()
Waxmeltsenzo, ieder op zijn eigen tempo! Wat jij doet vind ik ook niet mis hoor. Lekker doorgaan zo!
Op welk punt je staat met acht weken hangt natuurlijk wel gigantisch af van waar je begonnen bent. Ik had al een goede conditie toen ik begon, dat speelt wel mee.
Na zondag heb ik een dagje rust gehouden en vandaag ben ik weer wat gaan doen. Een flink viaduct opgezocht (schaduw!) en tien keer het hele viaduct meegepakt. Die ga ik wel voelen ben ik bang
Ja ik moest wat gaan doen aan mijn conditie en ook aan mijn gewicht gelukkig ben ik lekker afgevallen inmiddels en mijn conditie is stukken beter.
Maar ik vind het gewoon echt een knappe tijd.
Ik ben eerst nog even bezig de afstand op te bouwen ik kijk wel al naar de tijd maar meer om ook te zien hoeveel km ik heb gelopen aangezien je dat niet weet met EvyAls ik alle lessen klaar heb dan wil ik of me aansluiten bij een loop clubje en daarvan leren en kijken of ik zo mijn tijd ook kan verbeteren, of me inschrijven voor een 5km loop, dan zie je natuurlijk ook hoe dat een beetje gaat. Ik doe nu namelijk maar wat. Ik loop echt langzaam nog 7:25/km gemiddeld met wel wat uitschietertjes van 6:90 maar meestal over de 7:00 dus daar zit zeker nog wel wat meer in denk ik
hwn schreef:Voorzichtig, Waxmeltsenzo. Vorige week donderdag mijn voet omgeslagen in de stalgang, zaterdag probleemloos gaan hardlopen met mijn paard naast mij, maar dinsdag in de joggingclub toch weer pijn, heb vooral veel last bij oneffen ondergrond. Verharde weg is geen probleem, maar als ik maar door de wei stap, is het al goed pijnlijk. Vandaag kon ik in principe kiezen bij welk groepje aansluiten (eentje om 9u en eentje om 18u30), maar ik vrees dat ik moet passen.