Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Wij waren ooit in een dierentuin, en we zaten daar even op het terras wat te drinken, totdat we verderop zagen dat een mevrouw haar kind een schone luier aan het geven was.
Op een overval terras, op het tafeltje !!!!!
En degene die er werkte zeiden er helemaal niks van
bruintje123 schreef:Dat kan ik echt niet begrijpen. Niet van de moeder, niet van de bediening.
En juist op die plaatsen is altijd bij het toilet een baby verschoningsplek.
Magrathea schreef:bruintje123 schreef:Dat kan ik echt niet begrijpen. Niet van de moeder, niet van de bediening.
En juist op die plaatsen is altijd bij het toilet een baby verschoningsplek.
Ik snap dat je wil dat de bediening er wat van zegt. Echter, niet in alle restaurants is er een verschoningsplek. Als je er dan wat van zegt krijg je die naar je hoofd. Dan kán je natuurlijk zeggen dat die mensen dan maar ergens anders heen moeten gaan, maar dat vind ede eigenaar van je toko meestal niet zo chill
dakpan schreef:Als je kinderen 'krijgt' ipv neemt, aan wie kan je ze dan teruggeven?
_San87_ schreef:Overigens ben ik (voor de derde keer) bezig met een sterilisatietraject. Hopelijk wordt mijn aanvraag deze keer wel gehonoreerd.
Het liefst ga ik voor een hysterectomie, maar ik denk dat dat te hoog gegrepen is zonder zwaarwegende medische noodzaak.
Majabeestje schreef:_San87_ schreef:Overigens ben ik (voor de derde keer) bezig met een sterilisatietraject. Hopelijk wordt mijn aanvraag deze keer wel gehonoreerd.
Het liefst ga ik voor een hysterectomie, maar ik denk dat dat te hoog gegrepen is zonder zwaarwegende medische noodzaak.
Ik 'mocht' zelfs niet rond mijn 30e en inmiddels vervulde 'kinderwens' met 2 kinderen..
Belachelijk
Mars schreef:Ik vind dat ook belachelijk, elke verslaafde tiener zonder baan etc mag beslissen om een kind op de wereld te plempen. Maar als volwassen vrouw bij je volle verstand mag je niet besluiten om ze niet (meer) te willen? Is toch de wereld op zijn kop?