Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:[naam] schreef:De crunches en sit ups zijn makkelijker als ik m'n voeten vastzet onder een stoel. Maar is dit cheaten? Want zo gebruik je meer je voet spieren en minder je buikspieren toch of niet?
JUP dat is KEIHARD cheaten!
Check bij jezelf of je schouder/elleboog houding goed is Varekaj!
Kesje schreef:Wel een vraagje: ik keek nog even naar het filmpje van de squats. Nu is het zo dat ik vanwege een afwijking en bijbehorende operaties mijn linkervoet absoluut niet plat op de grond kan houden als ik mijn knie buig. Dus als ik die squats doe ga ik op mijn tenen staan. Is dat erg? Heeft dat invloed?
Varekaj schreef:Eh, ik kan niet eens een push up. Ik kom gewoon niet van de grond. Zou het niet een flink gebrek aan spierkracht kunnen zijn op die plek?
Wanneer ik op mijn buik in bed lig heb ik al last zat om me omhoog te duwen.
Fitzroy schreef:Ik heb ook overal spierpijn, maar vooral in mijn liezen![]()
Wat doe ik verkeerd?
Kesje schreef:Wel een vraagje: ik keek nog even naar het filmpje van de squats. Nu is het zo dat ik vanwege een afwijking en bijbehorende operaties mijn linkervoet absoluut niet plat op de grond kan houden als ik mijn knie buig. Dus als ik die squats doe ga ik op mijn tenen staan. Is dat erg? Heeft dat invloed?
Fitzroy schreef:Gewoon recht voor me. Ik denk eerder dat ik bij de buikspieren wat verkeerd doe. Maar bij mijn andere buikspierworkout zit de scharende beweging zowel horizontaal als verticaal en daar komt het vandaan denk ik.