Zelfs bij recreatief zwemmen gaat dat eigenlijk vanzelf.
 Zelfs bij recreatief zwemmen gaat dat eigenlijk vanzelf. Denk dat ik juist in het nadeel ben omdat zwemmen bij mij het sterkst is. Ik ga constant ingehaald worden, met name bij hardlopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoera voor uit je comfortzone komen enzo
 Hoera voor uit je comfortzone komen enzo                                                         

Zodra ik boven de 30 km/h ga en er komen bochten aan dan krijg ik al de bibbers in mn benen
 Zodra ik boven de 30 km/h ga en er komen bochten aan dan krijg ik al de bibbers in mn benen  Doel voor dit jaar is dan ook om kortere afstanden op hogere snelheid te gaan leren en durven fietsen. En zwemmen, tja daar ben ik net mee begonnen dus daar mag ik van mezelf over 2 maanden pas iets van gaan zeggen
 Doel voor dit jaar is dan ook om kortere afstanden op hogere snelheid te gaan leren en durven fietsen. En zwemmen, tja daar ben ik net mee begonnen dus daar mag ik van mezelf over 2 maanden pas iets van gaan zeggen   
  dan krijg ik denk ik voor mezelf ook een beter beeld wanneer ik er een beetje klaar voor ben om de eerste sprint afstand te gaan doen.
 dan krijg ik denk ik voor mezelf ook een beter beeld wanneer ik er een beetje klaar voor ben om de eerste sprint afstand te gaan doen. 
 .
 .  

Ben bang dat ik stik (als kind een keer bijna gestikt in het zwembad omdat er iemand bovenop mij terecht kwam en ik niet naar boven kon) en hou daardoor mn adem in tot ik weer boven ben. Dus daar op geoefend. Moest een heel stuk onder water 'glijden' en blijven uitademen. Na een aantal keer kwam ik nog best ver onder water maar dan ging ik vervolgens als een torpedo weer omhoog omdat ik bang werd
 Ben bang dat ik stik (als kind een keer bijna gestikt in het zwembad omdat er iemand bovenop mij terecht kwam en ik niet naar boven kon) en hou daardoor mn adem in tot ik weer boven ben. Dus daar op geoefend. Moest een heel stuk onder water 'glijden' en blijven uitademen. Na een aantal keer kwam ik nog best ver onder water maar dan ging ik vervolgens als een torpedo weer omhoog omdat ik bang werd  Maar uiteindelijk ging het stukken beter en nu kan ik netjes uitademen onder water tijdens de schoolslag. Afgesloten met 20 banen aan 1 stuk schoolslag, dat ging best prima!
 Maar uiteindelijk ging het stukken beter en nu kan ik netjes uitademen onder water tijdens de schoolslag. Afgesloten met 20 banen aan 1 stuk schoolslag, dat ging best prima! Moet eigenlijk lopen vandaag en heb zo les met het paard. Maar heb ernstig de neiging om de looptraining te verschuiven. Ben bang om anders weer ziek te worden, maar aan de andere kant vind ik dat ik me niet aan moet stellen
 Moet eigenlijk lopen vandaag en heb zo les met het paard. Maar heb ernstig de neiging om de looptraining te verschuiven. Ben bang om anders weer ziek te worden, maar aan de andere kant vind ik dat ik me niet aan moet stellen  Aaah dilemma's
 Aaah dilemma's

Ik lag ook in het water. Zijn deze week open trainingen op de vereniging dus dan zijn de eerste twee banen vol beginners... Aangezien ik mij inmiddels daar niet (echt) meer onder schaal mocht ik een niveautje hoger meezwemmen... Pittig maar lukte wel! Sprintjes gedaan en veel keerpunten, die gaan ineens zo goed bij mij sinds de trainer een keer zei dat je een halve vlinderkick moet geven voor je onderduikt
 Ik lag ook in het water. Zijn deze week open trainingen op de vereniging dus dan zijn de eerste twee banen vol beginners... Aangezien ik mij inmiddels daar niet (echt) meer onder schaal mocht ik een niveautje hoger meezwemmen... Pittig maar lukte wel! Sprintjes gedaan en veel keerpunten, die gaan ineens zo goed bij mij sinds de trainer een keer zei dat je een halve vlinderkick moet geven voor je onderduikt  
  Ineens draai ik super soepel om! Dat heeft ook maar 2,5 jaar geduurd
 Ineens draai ik super soepel om! Dat heeft ook maar 2,5 jaar geduurd