Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharlotteJay schreef:waarom hebben jullie allemaal steeltjesik heb een bolletje op de meluna ... ben ook echt wel bang dat ik straks moet gaan graven om m er weer uit te krijgen maar dat komt omdat ik het nog niet uitgeprobeerd heb
Zidore schreef:Ik durf dat steeltje dus echt niet af te knippen... Ben bang dat als ik dat doe het uiteinde scherp wordt door het afknippen of ik er niet meer bij kan straks.. Heb er nu niet heel veel last van dat het steeltje te lang is maar voel het wel..
corine1981 schreef:Bij mij zat ie vanmorgen weer bovenaan. Geen lekkage en was niet meer in paniek dus kreeg hem onder de douche vrij makkelijk er weer uit...
Ik vind het wel redelijk ongelofelijk dat ik bijna 2 cups achter elkaar kwijt kan in die grot :+
Riddershow schreef:Wat is een post-nl punt? Ik ben pas sinds kort bekend met kiala... is dat hetzelfde?
Gewoon thuis bezorgen...
Joanieke schreef:Riddershow schreef:Wat is een post-nl punt? Ik ben pas sinds kort bekend met kiala... is dat hetzelfde?
Gewoon thuis bezorgen...
Post nl punt is vaak een boekhandel oid waar je pakjes kan afgeven om te verzenden, hier kun je ze ook naartoe laten gaan, handig voor mensen die overdag werken en er verder niemand thuis is![]()
Maar goed, de meluna wordt door de brievenbus verstuurd door cutecotton, dus weet niet waarom ze dan liever een post nl punt heeft..
Amaris schreef:Dit was ook een pakketpakketje, dus niet door de brievenbus. Ik wilde er namelijk ook zo'n bakje bij.
Voor mij is post nl punt handig want ik kom op weg naar huis zo'n beetje langs de Bruna. Even binnen wippen, pakje ophalen en klaar. Geen gedoe met aanbellen bij buren die er dan weer niet zijn ed.