Ik heb Garmin maar moet nog Garmin connect uitvinden heb daar ook nog geen vrienden. Ik gebruik runkeeper daarvoor al heb ik daar ook pas een vriend ben nog in de opbouw fase. Vergeet hem met fietsen vaak dus moet alles nog wel beetje uitvinden.
96Laura
Geplaatst: 23-10-17 12:34
Hey allemaal, ik ben laatst weer begonnen en heb les 10 al meerdere malen succesvol afgerond. En daar zit het probleem, ik zou graag de andere lessen proberen, maar ik kan ze niet meer vinden op het internet.. De app heb ik niet zoveel vertrouwen in, dus ik vroeg me af of iemand hier de bestanden nog op zijn computer heeft? Alvast bedankt!
Ik heb twee dagen geleden punten gekocht om trainingen te kunnen volgen, deze worden wel afgeschreven via mijn Apple account maar er komen geen punten bij. Weet iemand hoe dit kan en wat ik moet doen.
Ik heb al een mail gestuurd kan helaas nergens een telefoon nummer vinden.
96Laura
Geplaatst: 10-04-18 09:52
Deze week ga ik als het goed is de laatste les lopen van Evy 0-5 . Heeft iemand toevallig de mp3 bestanden 5-10 of tot 7,5 km? Ik vind de mp3 fijner werken dan een app waar je afhankelijk van bent
Ik wilde vorig jaar al beginnen, maar na een flinke val van het paard was ik de hele zomer uitgeschakeld Nu eigenlijk pas weer zover fit dat ik eindelijk ben begonnen. Voorlopig dus alleen nog les 1, want m'n conditie is dramatisch geworden na die val, maar ik merk toch al wel dat er vooruitgang is. Dus zodra we les 1 helemaal kunnen uitlopen, gaan we lekker verder.
Ik gebruik de app ook niet, lees daar de laatste tijd veel klachten bij, dus ik gebruik lekker de al jaren oude mp3's nog.
Hier de 10 kilometer met de app gelopen en wil nu waarschijnlijk naar de 10 mijl gaan. De laatste tijd geeft de app alleen een totaal verkeerde snelheid en afstand aan. Hij zegt dan dat ik bijvoorbeeld 14 kilometer per uur ga, zou ik best willen maar ik haal maar rond de 10 kilometer per uur
Hier geen last van. Ik wissel,op dit moment tussen de schema's 5 km gevorderd en 7,5 km beginners. Beetje afhankelijk van tijd en wat ik van plan ben, ga in juni mijn eerste trail lopen dus nu ook vaker in het bos aan het lopen. Ik kijk dan even welke van de twee het beste past in die week.
jenneke1029
Geplaatst: 20-08-18 11:55
zou graag weer willen beginnen te hardlopen met evy vond dat een paar jaar terug een heel fijn opbouwschema maar ik kan de lessen niet meer vinden heeft iemand die toevallig voor mij zodat ik ze weer op mijn telefoon kan zetten? alvast hartelijk dank
Ik ben eindelijk nu een paar weken van een vage knieblessure af die me al een paar maanden plaagt, dus ik wil het ook weer gaan oppakken. Afgelopen zomer al gedaan, en het beviel me goed. Merkte iedere training weer dat ik kleine beetjes vooruit ging (conditie moet weer vanaf 0 opgebouwd worden na een val pakweg anderhalf jaar geleden).
Stoeien met de afspeellijst? Vertel? Moet eerlijk toegeven dat ik de muziek niet echt wat vind, maar iets anders erin zetten.... Had ik nog niet over nagedacht....
Ik ben er al uit. Je kan gewoon spotify aanzetten en daarna de evy app. Dan hoor je je favo muziek tijdens de training.
Siamsmeesje
Geplaatst: 16-01-19 00:58
Dat gaat voor mij niet werken, geen evy-app. Zie er ook het nut niet van in om daar geld aan te besteden als ik al gratis de mp3-tjes hier heb.
Anders moet ik misschien eens een paar kopietjes maken, en dan eens kijken wat ik kan doen met een bewerkingsprogramma. Die gebruik ik uiteindelijk ook om sommige stukjes hoorcolleges aan elkaar te plakken tot één geheel BloemBloem, je hebt me op een paar leuke ideeën gebracht
Ik was nu vijf euro kwijt voor de 5km training. Viel reuze mee! Goed zo.
Vanavond sporten met de groep. Vrijdag weer alleen lopen.
yvetjes
Geplaatst: 16-01-19 08:16
Ik loop ook met de app. Ik ben eind vorig jaar heel rustig gestart en gebruik ook spottify voor de muziek. Een fijne manier om te starten en ik wil gaan canicrossen met Mn hond. Ze loopt nu los mee waardoor we samen fit worden. Enige wat bij mij gebeurt is dat soms het geluid van de app wegvalt. Dan ga ik op een gegeven moment kijken want dan duurt het rennen erg lang en had ik al moeten wandelen. Kent iemand dit?
Siamsmeesje
Geplaatst: 16-01-19 14:37
De mp3-jes zijn inmiddels niet meer te vinden op internet, dus dan blijft de app over inderdaad. Mijn mp3-jes zijn dan ook uit 2006 en 2011, dus ook al behoorlijk oud zullen we maar zeggen
Sorry Yvetjes, geen ervaring met de app hier.
Evony
Geplaatst: 02-02-19 23:13
Ik schop jullie weer even omhoog Sinds lange tijd ook weer begonnen. Wel in week 2 omdat ik al iets basis conditie heb (voetbal etc). Maar wil niet meteen hoger beginnen want dan ontmoedig ik mezelf weer Haha.
Nu dus optrainen naar de 5 km met 2x pw hardlopen. En als dat lukt (niet vroegtijdig afhaken dit keer ) daarna door richting de 10.
Ik “moet” in oktober namelijk 8 km lopen tijdens Tcs Amsterdam Haha.
Leuk Evony! Jij hebt het dus al eerder gedaan? Ik zit al even vast op week 15. Door een griepje en omstandigheden telkens maar 1x kunnen lopen in de week. Om dan op te bouwen vond ik lastig. Hoe doen jullie dat? Ik ‘moet’ nu door, want 24-3 staat er een workshop gepland waarvoor ik wel wat langer achter elkaar moet kunnen hardlopen. Goede stok achter de deur.
Zijn er ook mensen die naast Evy nog aanpassingen doen qua eten?
Ja 2,5 jaar geleden ben toen halverwege afgehaakt. Was een warme zomer en ik werd steeds zo beroerd van de warmte tijdens het lopen.
Oe vervelend dat je door griep etc niet vaker hebt kunnen lopen. Maar vind het erg knap dat je desondanks toch bent blijven lopen en niet bent afgehaakt
Ik doe ook aanpassingen in mijn eten idd! Door de weeks let ik vrij goed op wat ik eet. In het weekend wat losser
M_ontana
Geplaatst: 29-06-19 21:30
Ik gooi dit topic even omhoog Ik ben ondertussen bij les 6 van 0-5 km. Ik heb alleen 1 probleempje, tijdens het lopen meet hij geen afstand en snelheid ed. Evy zegt dus ook: je hebt 0 km afgelegd, gemiddelde snelheid 0 km/u 0 calorieën. Dit vind ik erg onhandig. Iemand die weet hoe je dit oplost? Ik heb een iPhone 6. Ik heb toestemming gegeven om mijn locatie te gebruiken.