Kickbike

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: Kickbike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:45

Oeh ja katten daar gaan ze wel voor hè hahaha. Hopelijk morgen inderdaad niet te veel spierpijn. Ga morgen er op uit om een fijne helm en lange treklijn te scoren.

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:54

Oh, ik zal het topic ook maar weer eens een schopje geven, ben lange tijd weinig online geweest, er gaat nu eenmaal veel tijd in een jonge hond zitten :+
Tegenwoordig ben ik de gelukkige bezitter van maar liefst twee steps, want ik heb er een Kostka Mushing Max bij gekocht speciaal om lekker met Marley het bos in te kunnen. En ik moet zeggen dat ik nu deze bijna elke dag wel gebruik om een rondje zo tussen de 3 tot 5 kilometer te doen, naar het losloop bos voornamelijk, waarbij ik door de voorvork vering lekker over alle soorten paden kan.
Marley is heel erg braaf, hij loopt netjes voor de step maar ik laat hem nog niet echt trekken, en hij heeft er best lol in hoor! Als het warm is ga ik niet steppen maar omdat ik meestal voor mijn werk, zo rond half 7 de deur uit ga met Marley, lukt het nog best vaak om dan met de step te gaan. De toerstep heb ik erbij gehouden omdat inruilen nu eenmaal ook niet echt super veel oplevert en dan kan er nog eens iemand met me samen gaan steppen, of als ik eens wat langer of sneller wil kan ik die mee pakken.
Na de zomer wil ik een trektuig aanschaffen voor Marley en ga ik het trekken ook opbouwen met hem, ik gok dat ie dat ook wel leuk gaat vinden, hoewel het echt leuk zou zijn als er meer mensen waren en ik in groepsverband met hem zou kunnen rijden. Dat geeft iets meer drang om te rennen natuurlijk en is ook heel gezellig. Alleen ben ik tot nu toe in mijn omgeving echt nog niemand tegen gekomen die stept op 1 vrouw die echt lange tochten wil steppen na dan, laat staan iemand die stept met de hond, dus dat zal er niet echt snel van komen gok ik zo :)

Afbeelding

Afbeelding

Dit is hem, ik moet zeggen dat ik van voorbijgangers ook wel vaak leuke reacties krijg hoor!

Steppen jullie nog steeds wel?

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: Kickbike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:07

Leuke ontwikkelingen! Wij zijn een tijdje terug nog voor een kort stukje geweest. Maar echt opbouwen is nog niet gelukt door het weer en heb nu mijn voet open liggen helaas. Ga nu wel proberen om om de dag ‘s ochtends met hem een stuk te fietsen zodat hij in ieder geval iets van opbouw heeft.

Afbeelding

Afbeelding

pjer
Berichten: 1616
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:11

ik gebruik mijn step vaak om pakjes naar de post te brengen. (platte dozen van ca 70x70 cm die ik in de bidonhouder parkeer) daar is hij handiger voor dan de fiets. maar geen echt goede ritten dus.

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:13

Oh Evel Knievel, dat is wel een mooi tuig trouwens zeg! Zoiets wil ik voor Marley ook gaan kopen, moet een tuig zijn wat ook nog een beetje blijft zitten als de hond niet trekt want ik wil hem ook wel los kunnen laten lopen met het steppen, zonder gelijk het tuig uit te doen. Jammer dat zulke spullen nou weer net niet in de dierenwinkel te koop zijn hoor, online bestellen vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk, zou liever willen passen en proberen!