Wij hebben er weer een trainingsrondje op zitten van bijna 18km in 3 1/2 uur. Flink uitgewaaid door de dorpen en weilanden van Wilnis en Vinkeveen. We liepen in het begin letterlijk door een weiland heen haha maar was wel wandelgebied. We komen steeds een beetje verder!
@doubtless je hebt het toch maar even gedaan echt super goed Lekker zo door trainen. En wat erg fijn is als je voeten pijn doen is ze om even uit de schoenen te halen en sokken uit en dan even masseren. En achteraf als je thuos bent na het douchen inmasseren met persindol after. Of met balzame die heb ik van de pedicure het is een massage emulsie van groene thee en voelt echt zo fijn.
Mijn tocht van 26km ging probleemloos Ik heb heerlijk gelopen en had het op het einde erg warm haha gek weer. Paar modderige stukken maar alleen maar leuk. Ook moest ik af em toe met een pond over wat erg leuk was.
Ja als ik er bij nadenk dat we wat we nu lopen dan dubbel moeten doen en dat dan 4 dagen achter elkaar, dan krijg ik er ook wel een beetje schrik in haha.
Ik heb te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. Dus nu ga ik mij volledig storten op het wandelen. Ik loop zo te zien letterlijk uets achter op jullie kwa afstanden maar ga proberen dat nu dubbel en dwars in te halen.
Dankjewel! En maakt inderdaad niet uit maar krijg nu ook weer veel meer zin in het wandelen met het mooie weer.
Helaas heb ik wel weer last van een steeds terug komende onverklaarbare blaar op mn teen.... Dokter denkt iets van een bacterie die net als herpes op 1 plek steeds tot uiting komt als je weerstand is verlaagd. Maarja helaas kunnen ze ook niks vinden en dus geen idee wat er tegen te doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Naast de weerstand denk ik dat het te maken heeft met weers veranderingen.
Ook heel lekker! Wij gaan morgen ook nog een stukje. Als het mooi weer is.
Danseresje
Geplaatst: 12-03-17 19:50
De eerste 33km tocht van dit jaar zit er op ! Helaas wel weer een blaar op mijn kleine teen, een nieuwe bij linker hak en een stijf rechterbeen (vanuit mijn heup). Dat laatste heb ik eerder gehad bij de Amsterdam City Walk (ook 33km), maar dan links. Toen was het kreupel en mank doorlopen. Nu niet kreupel of mank, maar bij een verkeerde beweging wel heel pijnlijk.... Hoop dat dit rechts ook slechts een paar keer is.....
Al met al viel het me niet tegen en heb ik met volle teugen genoten van de prachtige route en het heerlijke lenteweer ! Mijn outfit werd er steeds meer op aangepast !!!
Vandaag met dit lekkere weer ruim 20km gelopen! Endomondo klopte op het laatst niet meer omdat mijn batterij praktisch helemaal leeg was en toen heeft die dus de laatste minuten geen gps signaal meer opgepikt. Maar daar kwam ik pas achter toen ik hem thuis uit zette, en ik maar doorlopen omdat ik tot die 20 wilde komen haha. Ik ben er dus sowieso ruim overheen gegaan.
Vind het wel nog steeds eng dat we dit dan uiteindelijk dubbel lopen en dat 4 dagen achter elkaar. Als we ingeloot worden ten minste.
Lekker zeg alleen jammer van je app. Het gaat helemaal goedkomen Linn je kan een eigen tocht niet vergelijken met een die georganiseerd is het is zo anders ook de sfeer. En dan heb je Nijmegen de koning der tochten. Dat ga je helemaal redden geloof mij maar. Het belangrijkste blijft dat je naar je lichaam moet luisteren Ik moest vandaag naar school en heb doordeweeks eigenlijk weinig of geen tijd om te lopen alleen weekenden.
Ja de sfeer gaat zeker helpen ja! Zondag gaan we een georganiseerde tocht lopen van 20km. Ben daar heel benieuwd naar!
Heb voor het eerst ook een blaar/pijnlijke plek op mijn linkerhiel. Maar is wel goed om hierachter te komen nu ik nog met deze schoenen loop zodat ik zometeen weet wat ik wil in schoenen als ik ze ga kopen. Wilde in eerste instantie ook dan hogere schoenen door die gebroken enkel die ik heb gehad maar dan krijg je idd ook wel blaren op je hielen. ..
Jij kan nog werken nadat je 25km hebt gelopen? Doe je ook nog actief werk? Ik ben echt pooped nu na 20km. Maar heb gisteravond wel ook nog basketbal wedstrijd gehad dus dat was ook al vermoeiend.