Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Wellicht lees ik Een en ander anders dan jij. Ts hoeft die mensen niet te beschuldigen van een misdrijf.
Er liggen feiten die Tot Nog toe onverklaarbaar zijn. Feiten die an sich ernstig genoeg bevonden zijn om professionele hulp in te schakelen. Om uit te sluiten dat de locatie van invloed is, is ervoor gekozen om de dochter voorlopig thuis te houden.
Daarnaast blijkt deze beslissing een positieve invloed te hebben op het gedrag van de dochter, zowel thuis als Op school.
Kortom in mijn ogen genoeg redenen om niet terug te gaan naar de oude situatie.
Hoenuverder schreef:Maar wat moet ik dan Maikeltje?
Ik begrijp je post hoor, maar in deze situatie kan ik toch niet anders dan met feiten komen en mijn kind niet meer naar die mensen laten gaan?
Hoenuverder schreef:Dank je maikeltje, voor je lange post.
Je hebt ergens zeker gelijk, 100% zekerheid heb ik niet en zal ik naar alle waarschijnlijkheid zeker op korte termijn niet gaan krijgen.
Maar wat moet ik dan zeggen, of doen?
Die mensen hebben jaren op mijn kind gepast, en van het een op andere moment is dat over EN wil ik geen contact meer.
Daar zal toch iets van uitleg over moeten komen.
Hoenuverder schreef:Maar wat moet ik dan zeggen, of doen?
Die mensen hebben jaren op mijn kind gepast, en van het een op andere moment is dat over EN wil ik geen contact meer.
Daar zal toch iets van uitleg over moeten komen.
1810naomi schreef:Hebben deze mensen aan jou gevraagd waarom je geen contact meer wil en waarom je dochter niet meer bij hen komt? Als zij dit niet gedaan hebben en zeg maar niet "verbaasd" waren, dan heb ik het idee dat ze heel goed weten waarom jouw dochter daar niet meer mag komen. Wellicht hebben ze dat wel gevraagd, maar dan heb ik er over heen gelezen.
Janneke2 schreef:...ik denk niet dat de professionele hulp het zo gaat aanpakken.
Natuurlijk is duidelijkheid prettig, maar dat kun je niet efkes op het bordje van het kind leggen 'jij moet ons nu zekerheid geven, wij worden heus niet boos...' (Het is in zichzelf al een dubbele boodschap.)
belle_boef schreef:Ik zou denk ik niet tegen die mensen liegen maar de feiten benoemen, de gedragsverandering en dat het jou geen goed gevoel geeft.