30 Day Ab Challenge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Re: 30 Day Ab Challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:16

Ik had een weekje rust er tussen, dus nu doe ik dag 14 (waar ik gebleven was) 3x achter elkaar voor ik weer verder ga.
Ik moet en zal die voor/na foto plaatsen met resultaat! :')

Hoe zijn jullie resultaten?

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:38

Ook niks mis mee! Wordt toch wel taai de laatste dagen (zeker als je vergeet ze een beetje over de dag te spreiden :+ ) dus dan is wat extra "basis" meepakken alleen maar goed!

Resultaten bij mij zijn best oké! Ik blijf bezig, bevalt me eigenlijk heel goed, dat trainen, dus blijf nog even aanwezig in dit topic, haha. Maar je ziet dat er echt meer profiel/lijn in mijn buikspieren is gekomen. Ben gezegend met een vrouwelijk lichaam, ondanks dat ik slank ben, dus dat "vrouwenvetje" op de buik is er (nog) niet af :') maar dan nog ben ik zeer tevreden! Je kan niet alles hebben in 30 dagen, en mij hoor je niet klagen!

Ik merk het vooral in hoe ik zit, veel rechter op, kan ook veel langer in een juiste houding zitten. Dat is wel echt fijn!

Zal straks eens kijken of ik foto's kan plaatsen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:49

Zeker goed bezig dan! Haha, dat vrouwenvetje op de buik herken ik wel. Ik ben echt behoorlijk mager en zelfs ik heb zo'n zacht, beetje blubberig zacht buikje. :')

Als je wilt kan je mee kletsen in het Voeding & sport doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic.
Dat is gericht op het door willen trainen op wat voor manier dan ook. :)

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:55

Nou, hier dan mijn resultaat:

Afbeelding

En ik zal zeker mee gaan kletsen, lijkt me leuk! :j

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:33

Morgen alweer de laatste dag!! Ben super trots op mezelf *\o/* *\o/* :j

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 18:07

Dat jullie het volhouden:D
Blijf hangen op dag 21, heb momenteel een dip en heb er helemaal geen zin in -O-

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:18

Gewoon doorzetten. Neemt ongeveer 20min in per dag. Probeer een vast tijdstip te pakken!
Ik doe het altijd als ik bij mijn paard ben geweest. Dan zijn mijn spieren nog warm van het mesten en rijden. En dan buikspieren doen en dan een warme douche en nog even in de bank.

Je bent al op dag 21. Dan hoef je nog maar 9 dagen. Even volhouden. :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:26

Ik ben nu op dag 18, als het zwaar word ga ik gewoon telkens 2x dezelfde dag doen maar nog wel om de 4 dagen een rustdag. Alleen maar meer kans op resultaat en het maakt mij toch niet uit dat ik er langer over doe. Heb er al 1 week rust tussen gehad en toen heb ik waar ik was ook een paar keer achter elkaar gedaan voordat ik verder ging.

Ik zie nu al verschil trouwens. :D

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 20:11

Ik ben dan wel al *telt* bijna 3 weken mee klaar mee(ik doe 3 weken niks :+) dus kan beter overnieuw beginnen dan weer bij dag 21 te beginnen en dan het in 1x enorm zwaar krijgen...

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:13

Als je al 3 weken niets doet zou ik absoluut opnieuw beginnen!

Ik heb het na 1 week al zwaar, maar red het nog wel, vandaar dat ik nu de dagen vaker doe zodat het niet te snel opbouwt in een keer. :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:36

Ik ben inmiddels een week bezig met de butt challenge maar pak er nog steeds 100 crunches en 50 leg raises bij .

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:21

Challenger Done!! *\o/* *\o/*
Ik heb de crunches en het planken iets sneller opgepakt.
Had het idee dat die het meeste effect hadden. Dus ben geëindigd met
125 sit ups - 250 crunches - 65 leg raises - 150 sec. Plank

Ben echt trots op mezelf dat ik het afgemaakt heb en volgehouden! :j

Heb helaas geen voor en na foto's gemaakt jammer eigenlijk!

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:52

kan ik ook nog gezellig mee komen doen kwam het topic pas net tegen en wil het toch wel graag gaan proberen. Heb tien maanden terug een kindje gekregen dus me buik mag wel even ietsjes strakker worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 22:04

Ik ben vandaag begonnen.
Naast pilates en fitness.
( en paardrijden)

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:05

Ik meld me ook weer aan hier! Ik ben in het begin met het topic mee begonnen maar toen gestopt omdat ik last kreeg van mn rug. Inmiddels zit ik al weer aan dag 30 van schemas van situps en planken !:)

bono_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:31

Moeten we weer nieuw leven in dit topic blazen? Ik ben ook gestart! 30 days ab en 30 days squat Challenge! Dag 3 voltooid en morgen dus een rustdag :) ik gebruik de app van 30 days fit! Bouwt wel snel op zeg.. Ben benieuwd hoe dit gaat :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:34

* schuift bak kaasstengels weg *

Ik ben zooooo slecht bezig de laatste tijd, eten eten eten, misschien moet ik toch echt wel wat aan mij zelf doen :+

* Pakt bak kaasstengels er weer bij *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:06

Ik ben een week geleden weer na 19 dagen gestopt. |( Ik zat al op de 130 crunches enzo. Ik merkte al aardig wat verschil, iemand een idee waar ik het weer moet oppakken? Want nog niet alle spieren zijn verdwenen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:51

Ik had ook de plankchallenge afgerond na de ab Challenge. Daarna helaas niet veel kunnen sporten omdat mijn vader 3 weken in het ziekenhuis lag.
Maar de zomer en festivals komen er aan. Dus ga de ab challenge nog een keer opnieuw doen. En daarna de cardio challenge. Of misschien wel beide te gelijk. De abb challenge heb ik toen natuurlijk al afgemaakt. Dus denk dat ik daar wel weer makkelijk doorheen kom :)

Ben wel weer begonnen met af en toe zwemmen en skeeleren.
Even weer het buikvet eraf. :P

bono_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:38

Resistance ik denk dat je dat toch het beste zelf moet inschatten wat je aankunt...

Horsesandme vet goed dat je die challenges hebt afgerond! Knap hoor :) Ik heb de app 30 day fit en die begint bij beginner level 1 en na 30 dagen kun je voor beginner level 2 etc. volgensmij zijn er iets van 5 verschillende levels. Vind ik persoonlijk wel fijn want dan val ik niet in een gat wanneer ik na 30 dagen klaar ben... Als ik dat haal tenminste :+
Vandaag dag 5! Met squatten een rustdag en de ab challenge weer aardig de buikspiertjes aan het werk gezet :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 14:18

Ik heb zojuist een vergelijking foto gemaakt en ik zie dat er best veel veranderd is ( in de positieve zin ) ik ben de laatste 2 weken ook echt gezonder gaan eten en mijn buik is veel minder opgezet.
Zit te twijfelen of ik de foto moet plaatsen, this toch je lichaam wat je op internet zet
Via PB zou ik wel een foto willen sturen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:41

Oh, er is een topic van :+
Ik dacht, joh, ik heb tijd over, ik doe dat even. Maar ik wist niet dat het zo zwaar was. De crunches vind ik het lastigst en die gaan zo rap omhoog. Zit nu precies op de helft. Vind er niks meer aan maar wil ook niet opgeven. Scheelt dat ik een vriend heb die me dwingt ze te doen als ik weer eens zeg 'schat, vandaag overslaan?' :=