Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
m'n vch zit er nog, nu al 8 jaar
tepels moesten eruit vanwege m'n zoontje. 

Loolotte schreef:Heeft iemand hier toevallig een piercing bij One Spirit Collective laten zetten sinds hun doorstart? Mijn vertical labret plannen beginnen serieuzere vormen aan te nemen
Dus ik was benieuwd wat andere mensen tot nu toe hebben betaald. Dat ligt ook aan het sieraad dat je kiest, maar als je al 60,- moet betalen voor alleen het piercen (bijvoorbeeld) vind ik het toch wat te duur.
Mars schreef:Heb je een zacht kussen? Gaatje erin duwen met je vingers, oortje daar in laten vallen en je ligt
Geen zacht kussen? Dunne handdoek oprollen, leg je neer als een soort C met de opening naar je toe. Oortje in het gat laten vallen, en je ligt
dat deed pijn! Maar mijn septum zit!
Zou het zo weer doen, ontzettend fijn geholpen
Dan betaal ik gerust wat meer. MaluH schreef:Ikwashier schreef:Ik heb voor m'n double forward helix en spray 95 euro betaald geloof ik
Jeetj, ik heb afgelopen zondag een triple laten zetten voor 52 Euro.
Super geholpen en nette zaak.
Maar man het is wel gevoellig zeg (mss beter toch 1 voor 1 kunnen doen)
Was wel korting op korting, maar toch. Was sowieso al geen dure shop. Normaal tarief was €75.
Heb hem nu bijna 1,5 jaar. Ongeveer 2 maanden geleden had ik pas het idee dat hij écht genezen is en ik er alles in kan doen wat ik wil. Ga binnenkort ook maar eens kleinere staafjes voor bestellen, in de onderste 2 zitten labrets van 6mm en in de bovenste een barbell van (ik denk) 8 mm (weet niet meer zeker). Wist ook niet dat je de achterkantjes van de labrets kon zien eigenlijk, vanuit de hoek waar ik ernaar kijk in de spiegel kan ik ze nooit zien.