[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:42

Ik wilde er ook maar eentje. T is idd een heel karwei om het recht te zetten... Al is er altijd een kans dat het toch scheef gaat groeien omdat je lichaam het nu eenmaal een beetje gaat verplaatsen tijdens de genezing. Mijne is er helaas weer uit, hij begon wat uit te groeien etc.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:28

Mijn ene tepel en vch zijn toen ook gezet door een leerling :j m'n vch zit er nog, nu al 8 jaar :D tepels moesten eruit vanwege m'n zoontje.

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:38

Ik ben ziek en mijn helix doet gezellig mee. Kon er dit weekend nog op liggen, nu niet meer :(
Als ik beter ben ga ik sowieso even langs een piercer om te laten controleren :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 15:03

Heb je een zacht kussen? Gaatje erin duwen met je vingers, oortje daar in laten vallen en je ligt :j

Geen zacht kussen? Dunne handdoek oprollen, leg je neer als een soort C met de opening naar je toe. Oortje in het gat laten vallen, en je ligt :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 15:15

Heeft iemand hier toevallig een piercing bij One Spirit Collective laten zetten sinds hun doorstart? Mijn vertical labret plannen beginnen serieuzere vormen aan te nemen :o

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 15:21

ik wilde daar naartoe, en hij zou ook open zijn die dag.. dus toen stond ik daar.. voor een dichte deur :(

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 15:22

Loolotte schreef:
Heeft iemand hier toevallig een piercing bij One Spirit Collective laten zetten sinds hun doorstart? Mijn vertical labret plannen beginnen serieuzere vormen aan te nemen :o

Als het goed is werkt daar nog steeds dezelfde piercer als toen het nog paradigm was, net eventjes snel nagecheckt, en Cas werkt daar nog steeds en tevens eigenaar geworden van de zaak.

Hij is erg goed, vakkundig en aardig! Heb hele goede ervaringen met hem en met mij vele anderen die ik ken ook. :)
Kan hem zeker aanraden! Hij heeft ook heel veel ervaring met andere body modification naast piercen, zoals implantaten en suspensions.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 16:16

Ja dat ze goed waren wist ik wel, maar ze kunnen geen enkele prijsindicatie geven tenzij je erlangs gaat en ik vind het een beetje stom om de prijs daar te horen en dan te zeggen 'oh nee dat vind ik te duur' en weer om te draaien :P Dus ik was benieuwd wat andere mensen tot nu toe hebben betaald. Dat ligt ook aan het sieraad dat je kiest, maar als je al 60,- moet betalen voor alleen het piercen (bijvoorbeeld) vind ik het toch wat te duur.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 16:23

Ik denk dat de prijzen algemeen zullen zijn, misschien iets duurder. Dus voor gezichts en oorpiercings tussen de 30 en 50 euro. Intiemere piercings rond de 60 of hoger.

Mijn wenkbrauw was 45, ik heb nog een keer gekeken voor een tepelpiercing die was 60.

Ik denk niet dat ze erg veel verandert hebben aan de prijs. Vind het eigenlijk niet zo'n goede zet dat ze de prijzen niet gewoon op de site zetten maar er nu nogal vaag over doen. Geef dan in ieder geval een prijsindicatie voor bepaalde lichaamsdelen/soorten piercings, een klant wil weten waar die aan toe is en dat niet op het laatste moment horen. Je gaat ook niet in de kassa staan met een appel om daar pas te horen te krijgen wat het kost. :')

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 16:55

Mars schreef:
Heb je een zacht kussen? Gaatje erin duwen met je vingers, oortje daar in laten vallen en je ligt :j

Geen zacht kussen? Dunne handdoek oprollen, leg je neer als een soort C met de opening naar je toe. Oortje in het gat laten vallen, en je ligt :D

Thanks voor de tip!

Ik kan prima op één kant slapen en slaap vaak ook door, maar niet als ik ziek ben, dan woel ik meer.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 18:12

Ik heb voor m'n double forward helix en spray 95 euro betaald geloof ik

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:06

Net weer bij de piercer geweest. Mijn lippiercings bleven maar bitchen (ringetjes). Er bleef steeds maar een bultje op zitten en ik had ook het idee dat het wat ontstoken was. En omdat ringetjes beweeglijker zijn leek het me een goed idee om ze te laten verwisselen voor staafjes. Dus die heb ik er nu in zitten. De gaatjes zelf zagen er echt goed uit, niet ontstoken gelukkig. Het is echt alleen de buitenkant dat die bultjes er blijven zitten. Maar hopelijk helpen de staafjes een beetje met de genezing.

Het voelt wel raar moet ik zeggen, 2 staafjes in mn lip in plaats van 2 ringetjes :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:14

God Jezus :') dat deed pijn! Maar mijn septum zit!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:16

Foto? :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:20

Gefeliciteerd Friemel, happy healing! En foto pleaaase.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:28

Yeahhh foto!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:38

Zit nu een hele grote 1.2mm ring in en omdat ik een klein neusje heb lijkt ie nog groter.

Ik was blij dat ik m'n vriendin mee had, heb er echt fijn geknepen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:45

septum lijkt me ook een hele pijnlijke piercing! maar ik ben wel benieuwd naar de foto nu ook :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:54

Ik heb ook rond de 50 neergelegd voor mn tragus :j Zou het zo weer doen, ontzettend fijn geholpen :D Dan betaal ik gerust wat meer.

MaluH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 13:15

Ikwashier schreef:

Jeetj, ik heb afgelopen zondag een triple laten zetten voor 52 Euro.
Super geholpen en nette zaak.

Maar man het is wel gevoellig zeg (mss beter toch 1 voor 1 kunnen doen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 14:28

MaluH schreef:
Ikwashier schreef:

Jeetj, ik heb afgelopen zondag een triple laten zetten voor 52 Euro.
Super geholpen en nette zaak.

Maar man het is wel gevoellig zeg (mss beter toch 1 voor 1 kunnen doen)

Ik heb mijn triple voor €35 laten zetten :j Was wel korting op korting, maar toch. Was sowieso al geen dure shop. Normaal tarief was €75.
Ik heb ze ook alledrie tegelijk laten zetten en vooral die laatste was echt een hel. Maar ben wel heel blij dat ik ze alledrie tegelijk heb laten zetten ipv 1 voor 1. Ben sowieso wel echt heel blij met m'n tfh, vind het echt een prachtige piercing!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 14:30

Heb je nog een foto Kel? Kan me er niks bij voorstellen bij jou :')

Pffff bij mij begint het ook weer te kriebelen als ik alles zo lees :=
Ik wil nog steeds heel graag de fake rook <3

Mijn tragus is eindelijk al een week vochtbult vrij, dus het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 14:32

Ik ben benieuwd hoe jullie TFH eruit zien. Hebben jullie foto's? Bij mij kon het niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 14:47

Hierbij mijn tfh :) Heb hem nu bijna 1,5 jaar. Ongeveer 2 maanden geleden had ik pas het idee dat hij écht genezen is en ik er alles in kan doen wat ik wil. Ga binnenkort ook maar eens kleinere staafjes voor bestellen, in de onderste 2 zitten labrets van 6mm en in de bovenste een barbell van (ik denk) 8 mm (weet niet meer zeker). Wist ook niet dat je de achterkantjes van de labrets kon zien eigenlijk, vanuit de hoek waar ik ernaar kijk in de spiegel kan ik ze nooit zien.
En ik heb geen idee waarom tinypic de foto draait :=
Afbeelding

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:35

ik vind dat wel heel gaaf! mag ik vragen waar je je gewone oorbellen vandaan hebt? vind die erg leuk!