Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkkke schreef:Heel vervelend als je het gevoel hebt dat ze dingen echt uit je moeten sleuren. Lucht het toch wat op als je uiteindelijk gepraat hebt over je problemen?
Het moet natuurlijk ook niet altijd zo blijven hè. Na verloop van tijd, als er meer vertrouwen is kan het makkelijker worden om bepaalde dingen te bespreken.
Fish_n_Chips schreef:Het gaat helemaal mis, ik weet niet wat ik moet doen, ik heb mijn therapeut gesmst of ze me kan bellen maar ik weet niet of en wanneer ze dat gaat doen
jetm schreef:Fish_n_Chips schreef:Het gaat helemaal mis, ik weet niet wat ik moet doen, ik heb mijn therapeut gesmst of ze me kan bellen maar ik weet niet of en wanneer ze dat gaat doen
Misschien kun je tot je haar te spreken krijgt bedenken wat ze nu tegen je zou zeggen ...
Fish_n_Chips schreef:Het gaat helemaal mis, ik weet niet wat ik moet doen, ik heb mijn therapeut gesmst of ze me kan bellen maar ik weet niet of en wanneer ze dat gaat doen
Anoniem schreef:Kunnen verschijnselen ook echt verminderen door goede therapie..?
Ik ben zo klaar met m'n angst en mijn herbelevingen...kom gewoon niet verder zo
Anoniem schreef:Ik heb alleen niet 1 gebeurtenissen maar ontelbaar veel.
En t belemmert me, ik ben angstig.
Voor bepaalde dingen die dan wat triggeren bij me. Door die reden ook moeten stoppen met mijn werk en ik kan t allemaal niet accepteren.
Anoniem schreef:Ik ben nu 35 en loop hier al meer dan m'n halveert leven mee. Ben zo bang dat t " te laat" is
Anoniem schreef:Kunnen verschijnselen ook echt verminderen door goede therapie..?
Ik ben zo klaar met m'n angst en mijn herbelevingen...kom gewoon niet verder zo
Anoniem schreef:Ik heb alleen niet 1 gebeurtenissen maar ontelbaar veel.
En t belemmert me, ik ben angstig.
Voor bepaalde dingen die dan wat triggeren bij me. Door die reden ook moeten stoppen met mijn werk en ik kan t allemaal niet accepteren.