Ik zit echt in een enorme dip. Ik ben steeds moe, val zomaar in slaap op de bank en ben gisteren zelfs niet naar mijn rijles gegaan. Ik zag er echt tegenop het paard in te laden en op pad te gaan. Ik schaam me dood en weet ook precies waardoor dat komt. Het slechte eten en veel te veel snoepen.
Dus, vandaag moet ik het echt weer aanpakken. Ik ga vanmiddag na werk naar de markt en koop zoveel groenten en fruit in dat ik niet eens meer aan suiker denk
ben benieuwd wanneer ik mijn moeilijke moment tegen ga komen.. ik vind het ook vervelend hoor met verjaardagen, maar ook als ze gaan trakteren op het werk.. of als je uit eten gaat.
Me elke keer minder voelen na het eten van al die suikers vind ik ook niet leuk, dus ga me gewoon een schop onder mijn kont geven en even terug denken aan het gevoel (en de buikpijn) van gisteren als ik weer tot verleidingen kom.. Ik sport ook veel en mijn lijf is mooi aan het veranderen, vind het nu ook een beetje zonde voor al dat afzien met sporten, kan ik beter dingen pakken qua eten waar ik ook wat aan heb.
Moet zeggen dat ik gewoon thuis voldoende eet dan vol zit en geen verleidingen heb. Een drankje doe ik dan weer wel