Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paulina schreef:Het probleem is niet dat je niet kan vasten, het zal me ook een worst zijn of je van je stokje gaat, maar als je wil afvallen is dit niet de manier. Je lichaam gaat bij te weinig calorie inname in een soort spaarstand staan.
Kayleigh_ schreef:De spaarstand is sowieso een fabel
gribaldi schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
HC jij bent echt grappig![]()
Enne vasten, spaarstand blabla.. Waarom zou je niet een paar dagen maar 1000 kcal mogen eten?
Ik zit heel de week al rond de 1100 en voel mij verder prima hoor!Spoiler:
val gemiddeld 100gr af per dag.
Vanavond wel iets lekkers bedacht van 450 kcal: 100 gram garnalen, 100 gram champignons, 100 gram spinazie, 100 gram zilvervliesrijst, 1 eetlepel olijfolie om in te bakken. Heel misschien de broccoli er nog bij. Lekkerrrrr

Al met al 'mag' ik dus ook niet zoveel kcal per dag. Zit nu steeds op gemiddeld 1500 per week > door de weeks eet ik er om en nabij 1300 en in het weekend 2 dagen 2000. Op die manier kan ik in het weekend gewoon lekker door eten zonder mezelf er ook maar enigzins 'slecht' bij te voelen, en hou ik het door de weeks ook prima uit. Gewoon een balans zoeken die voor jezelf werkt
Ik ben er in ieder geval absoluut niet ongelukkig onder, en een heel stuk gelukkiger als begin van het jaar toen ik alles vrat wat los en vast zat 
(Vandaag weer wel naar mn ouders en we eten shoarma dus die kcal worden vandaag weer gebalanceerd) Dus om vol te raken is dat ook een tip, gewoon veel volume creëren. En veel water drinken.
En aangezien kwark toch mijn favoriet is 
niet én én én.

Ik kom er dit weekend niet aan toe denk ik
gribaldi schreef:Enne vasten, spaarstand blabla.. Waarom zou je niet een paar dagen maar 1000 kcal mogen eten?
Ik zit heel de week al rond de 1100 en voel mij verder prima hoor!Spoiler:
val gemiddeld 100gr af per dag.
Huertecilla schreef:zerena schreef:Hoe zorgen jullie dat je niet geobsedeerd raakt?
Daten![]()
![]()
Heb je wat anders om je druk over te maken EN het motiveert voor in vorm zijn, blijven, komen EN je danst/romantischt er nog wat extra af![]()
Met een beetje geluk vlinders in je buik = geen honger

xNavatu schreef:Dat is te merken ja
er leven dan psychologisch gecastreerd door een vriendin die 20 kilo te zwaar is en dan zelf ook met kilos te moeten worstelen.
, anders groeit hij dicht voor hij er erg in heeft. gribaldi schreef:Haha HC waarom noem je je vriendin berglief ?