Aanhoudende koorts, en maar geen diagnose

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Re: Aanhoudende koorts, en maar geen diagnose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:08

Nou dat is een mooie positieve stap!!!

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 11:19

En haar schildklier?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 11:36

Al meer uitslagen?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 14:52

Hoi, ik heb eigenlijk niet veel nieuws te melden. Ze is nog niet teruggebeld over haar bloedwaardes. Ze mocht wel proberen hoe het gaat zonder naproxen maar toen kreeg ze weer verhoging dus nam ze ze toch maar weer in. Ze heeft nog wel last van hartkloppingen, dan krijgt ze het ook heel warm maar geen verhoging. Het blijft een beetje behelpen allemaal..

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:04

Is het niet een idee om haar eens naar een iriscopist te laten gaan? In Leeuwarden zit echt een hele goede.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 14:48

Miryamk schreef:
Het gaat wel redelijk goed, de koorts blijft weg (we zijn erg benieuwd of dat door de medicatie komt of dat het eindelijk 'echt' weg is). De afgelopen weken is haar vriend bij haar geweest, die moet nu weer aan het werk dus neem ik de zorg weer over. Ze kan alweer een stukje lopen, voor langere afstanden heeft ze een rolstoel. Uit het biopt is gebleken dat er geen kwaadaardige cellen zitten in haar cyste, voor meer uitslagen moeten we morgen weer naar nijmegen. Wie weet krijgen we dan meer duidelijkheid. Maar gelukkig gaat het beetje bij beetje weer wat beter met haar dus we zijn voorzichtig positief. :)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 15:58

Uit het laatste bloedonderzoek blijkt ook de ontstekingscellen weer op normaal niveau zitten, dus ik *\o/* effe mee :D
Ze is vandaag even koffie wezen drinken op haar werk, voor het eerst op de fiets, de terugweg is ze thuisgebracht door iemand. Ook had ze van een vestiging in Breda een grote mand vol chips en mooie nachthemden gekregen! Ze kennen haar niet persoonlijk maar blijkbaar hangt er een grote reclame foto van haar bij alle vestigingen van het bedrijf waar ze werkt (bijbaantje) dus iedereen leeft mee. Ze had eerder ook al kaarten en kadootjes gekregen van collega's die ze niet kent. Super lief!
Haar studie pakt ze volgend jaar pas weer op, ze moet leren loslaten en naar haar lichaam te luisteren. Werken wil ze wel weer proberen op therapeutische basis, het is geen stilzitter.
Ze is altijd erg zelfstandig geweest, woont op zichzelf, bekostigd alles zelf, doet een HBO opleiding en werkt als een paard. Ik hoop dat ze voortaan toch wel wat beter voor zichzelf gaat zorgen en soms ook haar rust pakt.
Ik ben gewoon zo blij dat het nu de goede kant op gaat, ben echt heel bang geweest dat ze het niet zou overleven (achteraf, op dat moment sta je die gedachtes niet toe)..

Iedereen hier nogmaals bedankt voor het meeleven en de lieve woorden :j

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:48

Wat fijn...hopelijk gaat het het nu weer in een stijgende lijn en kan ze weer lekker verder met haar leven en alles erom heen!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 01:22

Erg oud topic...

Maar ik dacht er vd week ineens aan:
TS, hoe is het nu met je dochter?
Is er wat gevonden?