Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:MachoPablo schreef:Na een weekje vakantie
En nu weer volop werken ben ziek geworden doet een mens niet goed voel me zo ellendig
Zat al slecht in me vel dan ziek zijn
Ziek gemeld?
Joolien schreef:Goedzo. Je baas kan lekker het heen en weer krijgenZiek is ziek! Ik heb me vandaag ook ziek gemeld, ben ook echt niet lekker.
Ik ben eigenlijk aan het wachten totdat ik een keer even instort. Maar misschien kom ik er ook wel doorheen hoor, maar t leven is zo even iets minder leuk
The_Cat schreef:Joolien, nee nee ik bedoelde zeker niet dat iemand van jullie zich aanstelt, alleen, soms geven mensen je dat gevoel. Ja ... heef het pas erg want die heeft ... meegemaakt en ...
Nou oké, dan zwijg ik wel. Het is ook de eerste keer dat ik dit opschrijf (ook al was het een beetje een warhoop van gedachten) en dat ik er voor uitkom tegen iemand dat ik me eigenlijk niet zo oké voel. Het is moeilijk langs de ene kant (beetje weerhoudend voor de reacties en omdat ik mezelf nu wat 'blootgelegd' voel) maar langs de andere kant lucht het me wel wat op. Ik ben niet alleen, en het is fijn om 'wat begrepen' te worden.
The_Cat schreef:Ik moet eigenlijk zeggen dat ik me gisteren beter voelde, ik ging eigenlijk met een verlicht gevoel naar huis. Vandaag was het eigenlijk wel een moeilijkere dag. Deze ochtend opgestaan, voelde me nogal moe, en heb nu al sinds de namiddag hoofdpijn en geen fut om ergens naartoe te gaan (sorry mijn arme paardje, gelukkig staat hij nog goed op de weide en wordt hij verwend door kundig personeel van de stalling).
Ik hoop op morgen een betere dag, en misschien eens een planning maken voor een doktersafspraak denk ik. Daar ben ik nog niet uit, ik weet niet goed hoe ik het moet gaan aanbrengen daar