Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vitamine D beinvloed wel de mindset.
Helaas nog zoet met de laatste ontwenningsverschijnselen. Continue en gevoel van flauwte, warmte en veel last van mijn coördinatie/evenwicht. Vandaag weer bij de dokter geweest, ik had de keuze om weer op te bouwen naar 5 mg of om door de zure appel heen te bijten. Ben voor het laatste gegaan, inmiddels ben ik alweer 4 dagen op 0 mg dus de klachten moeten langzamerhand wel iets af gaan nemen. Verder voel ik me goed! Geen last meer van depressieve gedachten en probeer vooral lekker in het nu te leven. Niet te veel in mijn hoofd te gaan zitten en genieten van de dingen om me heen. Dat gaat super
Joolien schreef:MachoPablo schreef:Na een weekje vakantie
En nu weer volop werken ben ziek geworden doet een mens niet goed voel me zo ellendig
Zat al slecht in me vel dan ziek zijn
Ziek gemeld?
Ziek is ziek! Ik heb me vandaag ook ziek gemeld, ben ook echt niet lekker.
Joolien schreef:Goedzo. Je baas kan lekker het heen en weer krijgenZiek is ziek! Ik heb me vandaag ook ziek gemeld, ben ook echt niet lekker.
Ik ben eigenlijk aan het wachten totdat ik een keer even instort. Maar misschien kom ik er ook wel doorheen hoor, maar t leven is zo even iets minder leuk
zoek wel andere baan
verder komt het helaas inderdaad niet aanwaaien, je moet er veel kracht in steken en daarom mis je deze kracht in andere dingen in je leven.

The_Cat schreef:Joolien, nee nee ik bedoelde zeker niet dat iemand van jullie zich aanstelt, alleen, soms geven mensen je dat gevoel. Ja ... heef het pas erg want die heeft ... meegemaakt en ...
Nou oké, dan zwijg ik wel. Het is ook de eerste keer dat ik dit opschrijf (ook al was het een beetje een warhoop van gedachten) en dat ik er voor uitkom tegen iemand dat ik me eigenlijk niet zo oké voel. Het is moeilijk langs de ene kant (beetje weerhoudend voor de reacties en omdat ik mezelf nu wat 'blootgelegd' voel) maar langs de andere kant lucht het me wel wat op. Ik ben niet alleen, en het is fijn om 'wat begrepen' te worden.
Beetje lastig uitleggen, maar het komt er op neer dat je lief moet zijn voor jezelf 
The_Cat schreef:Ik moet eigenlijk zeggen dat ik me gisteren beter voelde, ik ging eigenlijk met een verlicht gevoel naar huis. Vandaag was het eigenlijk wel een moeilijkere dag. Deze ochtend opgestaan, voelde me nogal moe, en heb nu al sinds de namiddag hoofdpijn en geen fut om ergens naartoe te gaan (sorry mijn arme paardje, gelukkig staat hij nog goed op de weide en wordt hij verwend door kundig personeel van de stalling).
Ik hoop op morgen een betere dag, en misschien eens een planning maken voor een doktersafspraak denk ik. Daar ben ik nog niet uit, ik weet niet goed hoe ik het moet gaan aanbrengen daar
. En inderdaad het kan iedereen overkomen, zelfs René van der Gijp heeft een depressie gehad. Een man waarvan je het absoluut niet zou verwachten.
. Behalve dan dat ik door het (voor mijn doen) drukke weekend zo moe ben dat mijn lijf aanvoelt alsof ik door een bulldozer ben overreden . Zo druk was het weekend niet, zaterdag nieuwe relatie ringen uitgezocht, 30 minuten in de juwelier gezeten. Zondagochtend even naar vriendin die ook jarig was, 30 minuten. En 's middags mijn oom met mijn moeder 1,5 uur op bezoek. Maar goed, daar ben ik dus helemaal kapot van, ondanks dat ik tussendoor nog geslapen heb
.