[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:23

Afbeelding
Afbeelding

Hehe gelukt.
Dit zijn foto's van gisteren

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 21:51

Zooo Killed.
Dat is idd een flinke tekst.
Dat had ik niet verwacht.
Stoer.

Netjes hoor loversyl

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:23

Zo hé killed, das een joekel van een tekst :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:27

Was net een beetje aan het rondkijken op pinterest, waar ik deze foto tegenkwam, en ik dacht gelijk JA! Dat is wat ik wil!
Het gaat om de bassleutel op de borst in black watercolor, maar dan in een heartclef (zoals op de tweede foto). Nu eerst maar eens even sparen en bedenken waar en hoe groot hij dan moet worden... Eigenlijk vind ik het ook wel heel eng, het staat immers wel de rest van je leven op je lichaam en ik ben pas 19 :o Wat als ik het later toch minder mooi vind? Ik ben immers nog zo jong, wie weet wat er nog gaat gebeuren in mijn leven! Iemand die dit ook heeft (gehad)?
De heartclef heeft overigens wel een betekenis voor me, muziek is al m'n hele leven een belangrijk voor me en ik heb drums en basgitaar gespeeld en kan een beetje gitaar en piano... Maar dat staat niet voor niets in verleden tijd, nu ik ben gaan studeren speel ik niet meer... En ik weet niet of dit tijdelijk is of dat ik het weer ga oppakken ooit...

Afbeelding

Afbeelding

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:28

Jammer van de grammatica fout Killed. Het is you'll die of you will die for nothing.....

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:28

Ik wil graag een geometrische pijl. Gewoon omdat ik de betekenis mooi vind. Ik weet dat het cliché is en dat veel mensen het hebben maar ik vind t zo gaaf. Eigenlijk ben ik gewoon heel cliché ik heb ook al vogeltjes :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:29

Stille meelezer: dat paarse aquarel-paard uit het linkje met paardentattoos heeft heel veel weg (als hij niet gecopyd is) van de tekeningen van Elena Shved. Ben ik al tijden fan van, en als ik de mogelijkheid heb komt er één groot aan mijn muur. Misschien voor meer wel interessant om te bekijken :).
http://elenashved.deviantart.com/
*kruipt weer in meeleeshoek ;) *

*kleine edit: in spiegelbeeld en andere kleuren, maar duidelijk overgenomen :) http://elenashved.deviantart.com/art/19-398217385 *

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:33

Splash_ schreef:
Jammer van de grammatica fout Killed. Het is you'll die of you will die for nothing.....

Mijn oorspronkelijke tekst had idd you'll staan maar de artist heeft dat weggelaten, zijn moedertaal is Engels en hij zei dat dit ook zonder kon, vandaar :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:36

Sting schreef:
Stille meelezer: dat paarse aquarel-paard uit het linkje met paardentattoos heeft heel veel weg (als hij niet gecopyd is) van de tekeningen van Elena Shved. Ben ik al tijden fan van, en als ik de mogelijkheid heb komt er één groot aan mijn muur. Misschien voor meer wel interessant om te bekijken :).
http://elenashved.deviantart.com/
*kruipt weer in meeleeshoek ;) *

*kleine edit: in spiegelbeeld en andere kleuren, maar duidelijk overgenomen :) http://elenashved.deviantart.com/art/19-398217385 *

Mijn eerste tattoo komt ook van DA, heb diegene een berichtje gedaan of ik er een tattoo van mocht maken en dat mocht :) Misschien is het dus zo gegaan?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:39

Ja, kan best hoor! :) Ik zeg ook niet dat het niet mag. Maar omdat er zulke enthousiaste reacties kwamen, dacht ik; meld ff waar hij vandaan komt, wie weet haalt iemand er nog een leuk idee vandaan. Kan me jouw tattoo niet zo voor de geest halen, linkje bij de hand toevallig?

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:40

Zo killed wow dat is een grote tekst wel stoer en netjes wat ik zo kan zien :j

loversyl netjes ook die van jou

en die muziek slave is wel gaaf :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:41

Sting schreef:
Ja, kan best hoor! :) Ik zeg ook niet dat het niet mag. Maar omdat er zulke enthousiaste reacties kwamen, dacht ik; meld ff waar hij vandaan komt, wie weet haalt iemand er nog een leuk idee vandaan. Kan me jouw tattoo niet zo voor de geest halen, linkje bij de hand toevallig?

Ik vond die ook wel de mooiste en die paarden met lijnen van de voorkant die watercolored ingekleurd zijn.

Mijne stond geloof ik in topic 6 of 7?
Selina @ [MWS] [Centraal] Tattoo's

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:45

Ik heb al jaren lang een idee in mn hoofd wat blijft terugkomen. Dit is echt 'mijn' symbooltje, het betekent 'Embrace Life' en mijn vriend heeft er een zilveren kettinkje van laten 3D printen voor me <3 ik zou het gaaf vinden om zoiets te tatoeëren maar ik heb al enkele foto's gezien van deze tattoo op internet maar ik vind ze elke keer tegenvallen. Ik wil eigenlijk iets geometrisch, er een eigen draai aan geven maar hoe :')

Afbeelding

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 23:29

Wauw weer prachtige tattoos.

Ik was al verbaast dat er al enkele dagen niet meer in het andere topic was gereageerd. Tot ik er achter kwam dat deze op slot was en er een nieuwe was aangemaakt. Even een blondmomentje haha.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 02:30

Eclare schreef:
@Eileen,
op die laatste heb ik ook mijn laatste tattoo gebaseerd, maar die dreamcatcher is ook mooi zeg!

[ Afbeelding ]

Die is ook erg mooi zeg!!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:18

Wow Killed, respect hoor! Enorme lap tekst! Je lichaam zal nu wel wat beurs zijn? Haha!

loversyl Die zijn wel strak gezet. Goed blijven smeren, ziet er wat geïrriteerd uit, of komt dat door de foto?

eefj33 Prachtig zo in watercolor, ik heb er niet bij nagedacht of ik mijn tattoo over 50 jaar nog mooi zou vinden. Zoals je zegt veranderd je leven elke dag, en is dit dan een herinnering aan je periode nu. Zou me daar niet zo heel druk om maken. :)

amandananana Om dit geometrisch te maken zal niet mee vallen, dan ga je denk ik ook scherpe hoekige lijnen krijgen. Bedoel je dat met geometrisch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:33

Wow Killed, wat een gigantische zeg :oo :wow: Knap dat je het nog zo lang hebt uitgehouden, vooral op die plek zou ik dat echt niet trekken denk ik :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:39

Ik heb volgende week vrijdag de tekenafspraak bij Snip Art! Kan niet wachten, heb het idee al helemaal gevormd in mijn hoofd en ik ben zooo benieuwd wat hij er mee gaat doen! :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:46

UhNee schreef:
Ik heb volgende week vrijdag de tekenafspraak bij Snip Art! Kan niet wachten, heb het idee al helemaal gevormd in mijn hoofd en ik ben zooo benieuwd wat hij er mee gaat doen! :D

ooooh ik ben fan van zijn werk!! Niet alles, maar wauw wat is hij goed zeg! Wil nog steeds een aantal rozen/bloemen op de bovenkant van m'n onderarm, die mag hij gaan zetten. Maar er staan er nog 3 op het lijstje haha. Wil je laten weten hoe het was? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:50

Ik vind de grote tekst niks, waarom zo'n grote tekst neer zetten die daardoor onleesbaar wordt denk ik dan? :P MAar, smaken verschillen uiteraard! Dus niet aanvallend ofzo hoor, gewoon mening :)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:45

laughterline schreef:
UhNee schreef:

ooooh ik ben fan van zijn werk!! Niet alles, maar wauw wat is hij goed zeg! Wil nog steeds een aantal rozen/bloemen op de bovenkant van m'n onderarm, die mag hij gaan zetten. Maar er staan er nog 3 op het lijstje haha. Wil je laten weten hoe het was? :D

Ik ben ook fan van Snip Art, die Harry Potter piece, love it!
Ik vind het wel altijd op een doort hout structuur lijken. Met die strepen erin, snap je?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:46

Haha ik snap 'm van die houtstructuur. Ben niet zo heel fan van de strepen incl rode gedeeltes. Sorry als jij dat wel gaat doen UhNee haha! :P Neemt niet weg dat ze goed zijn gezet.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:54

Joolien schreef:
Ik vind de grote tekst niks, waarom zo'n grote tekst neer zetten die daardoor onleesbaar wordt denk ik dan? :P MAar, smaken verschillen uiteraard! Dus niet aanvallend ofzo hoor, gewoon mening :)

Ja mee eens.. ik moest ook even puzzelen om te zien wat er stond. Maar goed, ieder eigen smaak. :)

Die watercolour muziek tattoos zijn gaaf. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:56

Robin (snip art) is zo goed en leuk. Afgelopen zaterdag weer geweest voor mijn vriend, een van de messen waar hij laatst een sheet van had geplaatst (hij vond het zo tof dat hij er maar een heel stel had gemaakt :)) ) heb helaas alleen maar een hele scheve foto waar de tattoo niet strak op lijkt. Ben benieuwd wat het wordt UhNee.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:44

Dat strepen gedeelte is idd heel gaaf! Maar bij mij gaan het enkel rechte lijnen en stippen worden.
Ik ben wel super zenuwachtig, geeeen idee wat ik kan verwachten.... Gelukkig gaat mijn moeder mee en plakken we er een dagje amsterdam bij :)