Je zou haast zeggen dat je geen lipstick op hebt suus, je ogen zijn wel weer prachtig!
Ik ben toch weer voor de Chanel le volume gegaan, eerst vond ik hem helemaal niet fijn en nu mis ik hem als ik hem niet heb.. ben wel voor de nieuwe intens zwarte kleur gegaan
Oja de 40% actie is weer zag ik Snel maar 2 mascara's inslaan. Ik heb sinds kort de foundation van Bobbi, en die is echt zo fijn Nu moet ik uiteraard de concealer ook hebben en wil ook graag nog zo'n shimmerbrick... maar die prijzen
Anoniem
Geplaatst: 26-08-15 16:48
Heb je nu lipstick op? Ik dacht van niet...
Ooglook is wel weer super mooi! Jij hebt ook wel ideale ogen voor oogschaduw
Dat heb ik dus ook eight, in het begin vond ik hem verschrikkelijk, maar nu al aan mijn derde bezig en ik mis hem echt als ik hem niet heb
Oh, is de 40% actie er weer? Dan moet ik ook even een voorraadje inslaan
Ik wilde zondag ook de corrector halen van BB, maar is wel een heel bedrag hoor voor zo'n klein potje Suus haar look straks even kijken, zit nog op werk in excelversie
Ik vind de corrector echt super fijn en zijn geld meer dan waard! Je gebruikt ook maar een heel klein beetje, waardoor je er lang mee doet.
Het jammere van BB foundation en concealer vind ik dat ze alleen gele ondertonen hebben. Dat werkt bij mij dus echt voor geen meter
Nadine
Geplaatst: 26-08-15 17:00
Mooie ooglook! Welk 9x palette van mac gebruik je? En ik dacht ook dat je geen lippenstift op had?
Bobbie brown is voor mij toch wel een slag te duur denk ik. Maar wel super mooie producten. Ik zou de shimmerbrick alleen al kopen om er naar te kunnen kijken :p
Nieuwe Mac collectie Jammer, alleen lipglosses en lippotloden. Lipglos sla ik over, lippotloden ga ik wel even naar kijken. Zitten wel een paar mooie kleurtjes tussen
MAC valt niet bij te houden. Die stampen zoveel collectie's uit de grond.
DKayleigh
Geplaatst: 26-08-15 20:52
Wauw Suus! Word toch maar tijd dat ik tutorials ga kijken zodat ik ook eens leer hoe zoiets moet. Wat zijn de beterr op youtube/bloggers??
Heb paar dagen geleden nieuwr producten gehaald, en een nieuwr foundation (Fit me by Maybeline) en ben al hartstikke tevreden!
Heeft iemand nog tips voor een mooie (liefst matte) donker rode lippenstift? In de winkels vind ik ze nergens. Ik heb nu een Manhattan lipstift (x-treme last en shine 54V)
Van Nikki kan je veel leren ik vind haar alleen niet zo leuk overkomen inde filmpjes, maar ik weet voor zo'n lichte huid niemand die het beter uit kan leggen
Als je een nederlandse zoekt met een héle lichte huid, Wies.
_Nelleke_
Geplaatst: 27-08-15 08:26
Even een korte eerste impressie van de Foreo Luna Mini:
Dinsdagavond besteld, woensdagochtend op de mat. Chapeau voor Douglas! Ik had het apparaatje in de douglas al even in handen gehad en ook de Clarisonic in de Ici Paris getest. Toen ik de Foreo hier thuis ontving was ik eigenlijk een klein beetje teleurgesteld. Het is gewoon een siliconen schoteltje met trilfunctie voor 119,- euro. Het gevoel van dat ik me weer eens heb laten overhalen door verkooppraatjes bekruipt me.
Ik probeer het apparaatje even uit op de rug van m'n hand en het valt me wel op hoe 'zacht' hij aanvoelt, ik vond de Clarisonic, die in de ICI ook op mijn hand is getest, veel ruwer. Nog steeds lichtelijk teleurgesteld breng ik het apparaatje naar de badkamer om 's avonds getest te kunnen worden.
's Avonds wordt hij dan aan de test onderworpen. Ik gebruik hem met een cleanser van Clinique, die ik regelmatig eerder heb gebruikt. Het gebruik voelt niet vervelend, het apparaatje is zacht en de trilling is niet storend, een beetje zoals zo'n elektrische tandenborstel. Echt overtuigd ben ik nog niet. Na 1 minuut (apparaatje geeft even een seintje) zet ik het ding weg en spoel mijn gezicht af...
O.M.G. Volledig overtuigd!!! M'n huid voelt ZOO zacht! Alsof ik net een peeling heb gehad. Ik weet niet wat er precies is gebeurd in die ene minuut, want het apparaat is zo zacht dat er niks exfolierends kan gebeuren, maar m'n huid voelt zo enorm zacht, zoals na een scrubbeurt en masker. Wauw!
Ik zal na een paar weken gebruik nog een nieuwe update plaatsen maar m'n eerste indruk is echt: wauw!