Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sologirl

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:05

Wie gaan er morgen allemaal beginnen?

Lekker knallen met z'n allen! Heb er echt onwijs veel zin in en na elke vier weken mag ik wat leuks voor mijzelf kopen :D hahaha

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:16

Ik ga straks nog 1 keertje circuit twee doen. :)
Morgen even kijken voor een yogamatje voor de buikspieren.
Hoe dik moet een matje zijn ongeveer?
Is een yoga matje van de big bazar goed of raden jullie er een van de action aan?

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:18

Renee schreef:
soof14 schreef:
Renee ik heb hetzelfde ! Als ik let op mijn eten slaat het door Laats in 1maand 5kilo afgevallen omdat ik op het eten ging letten

Zo herkenbaar en dan ga je op een gegeven moment jojo-en, juist omdat je beseft dat je niet zo kan functioneren :j

Ja precies !en dan ga je weer gewoon eten en komt het er dubbel zo snel weer aan

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:35

Volgens mij zijn die matjes van de big bazar en de action even goed/slecht, maar altijd beter dan geen hebben ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:56

Die van de kruidvat Is in elk geval minder goed. Ik heb die van de big bazar en die Is prima. Bij de lidl hebben ze een Nog dikkere dus ik denk dat die fijner Is.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:56

sologirl schreef:

Lekker knallen met z'n allen! Heb er echt onwijs veel zin in en na elke vier weken mag ik wat leuks voor mijzelf kopen :D hahaha

Ik ga morgen beginnen, succes! Leuk idee dat je elke keer wat leuks mag kopen!

Ik heb een matje van de Lidl, vind het geen fijne.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:57

sologirl schreef:

Ik ben vandaag begonnen :D

Hoe duur zijn die matjes van de Lidl en action?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:00

Saabine wat vind jij er niet fijn aan? Mij leek het fijn dat ie zo dik Is, maar niet dus?
Matje van de action ken ik niet. Lidl was volgens mij tien euro, kruidvat vier, big bazar vijf of zes euro geloof ik.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:03

Ik vind het juist geen dik matje, misschien dat we het beide over een ander matje hebben? Die ik heb is paars.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:08

Die van de kruidvat is iig niet geschikt om yoga op te doen, hij schuift heel erg en rekt helemaal uit..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:13

Ik heb een matje van de action, vind hem niet geweldig. Altijd als ik hem gebruikt heb liggen overal kruimels van dat matje op de grond. :=

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 07:48

Matje van de lidl die ik bedoel Is volgens mij zwart met een blauwe rand. Ze verkopen hem nu. Staat ook in de vorige folder.
Mijn vorige matje verloor ook steeds stukjes. Heel irritant. Ik vrees dat ze dat allemaal doen als je ze intensief gebruikt. Die dingen zijn echt weinig waard.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 07:53

xRiiannex schreef:
Ik ga straks nog 1 keertje circuit twee doen. :)
Morgen even kijken voor een yogamatje voor de buikspieren.
Hoe dik moet een matje zijn ongeveer?
Is een yoga matje van de big bazar goed of raden jullie er een van de action aan?

Voor liggende oefeningen zou ik een dikkere nemen, balansoefeningen op een dunnere.

Hebben jullie trouwens ook een step in huis? Die dingen zijn vreselijk duur!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 07:54

Die matjes van de Kruidvat zijn drama. Ik zou toch in een sportwinkel kijken eerlijk gezegd.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 08:59

Ik heb een matje van de action, maar vind die eigenlijk te dun. Met bepaalde buikspieroefeningen waarin je moet draaien voel altijd mijn rugwervels en heb daar nu ook een wondje zitten :? En dat terwijl ik ook nog een dubbelgevouwen badhanddoek erop heb liggen...

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:12

Ik.ben.dood.

2.5 ronde per circuit gehaald *\o/*

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:31

sologirl schreef:

Ik ben vanochtend begonnen, pff voel mijn benen wel hoor, haha!

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:18

Ik ben vandaag ook begonnen met Kayla. Moet zeggen dat ik best wel sportief ben maar dit was behoorlijk pittig hoor! :j
Voel het nu al in mijn benen haha. Ben erg benieuwd hoe mijn lichaam de komende tijd gaat veranderen, vandaag ook al even een begin foto gemaakt.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:21

Haha ja, ik doe verder ook aan hardlopen en fitness. Maar dit was inderdaad wel pittig! Ik heb ook de foto's gemaakt, ben erg benieuwd! Ik heb diabetes en op mijn buik een 'dikker randje' waar ik altijd de insuline in spoot, ben benieuwd of dat ook gaat veranderen, nu ik een pompje op mijn arm heb.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:26

Net armen & buikspieren gedaan.
Mag dit:
In de ochtend circuit one en circuit two 1 keer.
En in de avond circuit one en circuit two nog een keer.
Ik hou het gewoon niet vol om ze alle 2 achter elkaar te doen helaas ..
Hoop dat het volgende week/ over 2 weken wel lukt.

Straks naar me paard.
Goeie workout:
- paarden binnenhalen
- 4 landjes mesten
- paar stallen mesten
- voeren
- longeren
- rijden

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:00

Waarom verlaag je het aantal reps niet? Het gaat denk ik voornamelijk om de afwisseling van de oefeningen die in de circuits zitten.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:15

sologirl schreef:
Waarom verlaag je het aantal reps niet? Het gaat denk ik voornamelijk om de afwisseling van de oefeningen die in de circuits zitten.

Oohja dat kan ook natuurlijk!
Bijvoorbeeld ipv 15 keer opdrukken 10 keer.
Zo kan ik het wel volhouden denk ik :)

Ga nu weer ff opnieuw de circuits doen verveel me toch haha.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:36

Afgelopen week is helemaal in de soep gelopen :( Zo druk de hele tijd en ook nu mijn paard is verhuisd moet ik daar veel meer naartoe. Ben niet helemaal ongezond bezig geweest, heb 3x een uur gereden, een half uur LISS gedaan en 1 Kayla workout (die vreselijk zwaar was). Wel de nodige vette happen in mijn gezicht gepropt....

Ik probeer nu een ritme te vinden waarin ik het wel ga volhouden. De resistance trainingen voelen wel effectief en LISS vind ik ook erg leuk om te doen. Komende 3 dagen heb ik weer heel veel tijd maar daarna ben ik 4 dagen weg (varen) zonder mogelijkheid voor resistance. Ik denk dat ik nu gewoon week de resterende 2 workouts van week 2 ga doen en effectief op mijn voeding letten, met varen zal ik wel lekkere lange wandelingen gaan maken.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:39

Ja dat doe ik soms ook, als ik een oefening echt niet meer volhoud (commando's meestal :+ ) doe ik eerst met elke kant 6 en dan doe ik de volgende oefening en doe ik daarna de rest van de commando's. :)

Vandaag heb ik week 6 dag 1 gedaan. :D De week begint nu ineens met arms & abs. :P De oefeningen worden wel moeilijker nu... er was een soort burpee met een push up tusendoor. := En buikspieroefeningen met je benen omhoog, die oefening voor de achterkant van je armen ook met je benen ergens op, vreselijk. :=

Ik merk wel dat het makkelijker wordt allemaal, squats heb ik nu helemaal geen moeite meer mee. :)

Linda_Fleur: Probeer anders je resistance over de dagen te verdelen dat je er wel bent? Of meteen als je terugkomt de laatste? Zo erg is het volgensmij ook niet om resistance 2 dagen achter elkaar te doen. Wel vervelend hè, ben je net zo goed bezig en dan heb je gewoon geen tijd voor de work-out. :x

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:16

Voor sportspullen o.a een step en matje kan je bij decathlon kijken! Wij hebben best veel sportspullen in huis, maar geen step. Heb je perse een step nodig dan?

Verlagen van het aantal reps is inderdaad goed idee, hou ik ook in mn achterhoofd voor als het me straks zwaar valt :') Vanavond ga ik beginnen, zit te twijfelen om foto's van de vooruitgang enzo te maken.. Lees dat een paar van jullie wel foto's maken, maak je die dan in de ochtend of avond? In de ochtend heb ik namelijk wel een plattere buik :') :j