Lekker knallen met z'n allen! Heb er echt onwijs veel zin in en na elke vier weken mag ik wat leuks voor mijzelf kopen
hahaha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahaha Renee schreef:soof14 schreef:Renee ik heb hetzelfde ! Als ik let op mijn eten slaat het door Laats in 1maand 5kilo afgevallen omdat ik op het eten ging letten
Zo herkenbaar en dan ga je op een gegeven moment jojo-en, juist omdat je beseft dat je niet zo kan functioneren
sologirl schreef:Wie gaan er morgen allemaal beginnen?
Lekker knallen met z'n allen! Heb er echt onwijs veel zin in en na elke vier weken mag ik wat leuks voor mijzelf kopenhahaha

xRiiannex schreef:Ik ga straks nog 1 keertje circuit twee doen.
Morgen even kijken voor een yogamatje voor de buikspieren.
Hoe dik moet een matje zijn ongeveer?
Is een yoga matje van de big bazar goed of raden jullie er een van de action aan?

sologirl schreef:Waarom verlaag je het aantal reps niet? Het gaat denk ik voornamelijk om de afwisseling van de oefeningen die in de circuits zitten.

Zo druk de hele tijd en ook nu mijn paard is verhuisd moet ik daar veel meer naartoe. Ben niet helemaal ongezond bezig geweest, heb 3x een uur gereden, een half uur LISS gedaan en 1 Kayla workout (die vreselijk zwaar was). Wel de nodige vette happen in mijn gezicht gepropt....
) doe ik eerst met elke kant 6 en dan doe ik de volgende oefening en doe ik daarna de rest van de commando's. 
De week begint nu ineens met arms & abs.
De oefeningen worden wel moeilijker nu... er was een soort burpee met een push up tusendoor.
En buikspieroefeningen met je benen omhoog, die oefening voor de achterkant van je armen ook met je benen ergens op, vreselijk. 

Vanavond ga ik beginnen, zit te twijfelen om foto's van de vooruitgang enzo te maken.. Lees dat een paar van jullie wel foto's maken, maak je die dan in de ochtend of avond? In de ochtend heb ik namelijk wel een plattere buik