Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.Normaal sport ik 1 a 2 keer per week. Ik ga nu zo 3 a4 keer per week. Probeer het vette eten te laten staan. Voel me deze week al een stuk fitter. Ik drink veel thee, hou niet zo van water nog andere tips voor *gezond* drinken? Verder maak ik regelmatig een smoothie!
 .Normaal sport ik 1 a 2 keer per week. Ik ga nu zo 3 a4 keer per week. Probeer het vette eten te laten staan. Voel me deze week al een stuk fitter. Ik drink veel thee, hou niet zo van water nog andere tips voor *gezond* drinken? Verder maak ik regelmatig een smoothie!                                                         
_sharonnn schreef:Ik heb een bounty gekocht, maar m nog niet gegeten.. Het mag nog wel qua calorieën.. Hmm wat te doen, wat te doen.. Tis zolang geleden haha

Als ik na een week streng eten weer iets lekker van mezelf mag
 Als ik na een week streng eten weer iets lekker van mezelf mag

).. Tot ik in september dus naar Toulouse vertrok. Alles met de metro want de stad is gewoon enorm groot. Geen sport want daar had ik geen tijd voor, maar wel heel veel de student uithangen..(Stappen, alcohol, vette snacks midden in de nacht..) Geen weegschaal in de buurt, merkte wel dat m'n kleren niet allemaal meer zo mooi zaten, een paar broeken krijg ik niet meer dicht. In februari was ik in NL en stond ik op de weegschaal om m'n koffer te wegen. Ik ben 1.65, 26 jaar en ben van 60 kilo naar 72 kilo gegaan
).. Tot ik in september dus naar Toulouse vertrok. Alles met de metro want de stad is gewoon enorm groot. Geen sport want daar had ik geen tijd voor, maar wel heel veel de student uithangen..(Stappen, alcohol, vette snacks midden in de nacht..) Geen weegschaal in de buurt, merkte wel dat m'n kleren niet allemaal meer zo mooi zaten, een paar broeken krijg ik niet meer dicht. In februari was ik in NL en stond ik op de weegschaal om m'n koffer te wegen. Ik ben 1.65, 26 jaar en ben van 60 kilo naar 72 kilo gegaan   

niet de kilo's en wel de waardering
 niet de kilo's en wel de waardering

Vooral ook om feedback over te krijgen wat er 'beter'/anders zou kunnen.
 Vooral ook om feedback over te krijgen wat er 'beter'/anders zou kunnen. 

) en meer te bewegen.
 ) en meer te bewegen. 

maai_ke schreef:Ik ben ook bezig met afvallen! Momenteel 11.2 kilo kwijt en ik wil er nog 5 af hebben. Ik doe dit door gezonder te eten volgens een eetlijst en door naar de sportschool te gaan. Hopelijk ben ik met een paar weken op gewicht, al blijf ik dan wel op deze manier eten.Wil het er wel graag afhouden.