Op deze foto(7 jaar geleden) een kilo of 65.

Op deze foto een kilo of 93

En ja.... ik wil weer naar de bovenste foto toe.
Ik eet tussen de 1500 en 2000 kcal
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:iEmmaaa schreef:ben ik de enige die het een heel gezond gewicht vind als je ±1.75 bent en ±65kg weegt?
Nee, ik schrik ervan hoeveel mensen er hier zijn en drastisch willen afvallen..
Dat je strakker wil worden okee, maar afvallen, sorry dat ik het zeg, maar doe even normaal?!
magda_90 schreef:_sharonnn schreef:
Nee, ik schrik ervan hoeveel mensen er hier zijn en drastisch willen afvallen..
Dat je strakker wil worden okee, maar afvallen, sorry dat ik het zeg, maar doe even normaal?!
*voelt zich aangesproken*
Ik heb momenteel overgewicht, dus voor mijn gezondheid moet ik zeker afvallen.
- 15 kg dan zou ik een goede BMI moeten hebben, maar als ik mijzelf met -10 kg alweer fijn voel (wat ik nu dus niet voel) ben ik ook blij.![]()
Voor mij is het vooral gezond eten en veel bewegen. Ik houdt niet zo van calorieën bijhouden, maar wel van gezond en normaal nadenken.
Danique schreef:Nee uiteraard, van afentoe ga je niet dood of word je niet dik, maar iedere ochtend een krentenbol kun je beter niet doen (als je je lichaam/fitness wilt verbeteren).
Ik heb geen bron behalve mijn vaders dietiste, ik kan je dus geen internetlinkje geven.
Recept bananenpannenkoekjes
1 banaan.
2 eieren.
olie om ze in te bakken.
Hoe maak je ze
Breek de eieren in een schaaltje. Snijd de banaan in plakjes. Prak door elkaar heen.
Nu wordt het dus een soort pannenkoekenbeslag (zo ziet het er ook uit).
Verwarm je pan met de olie er in. (kokosolie is lekker!)
Giet een beetje van het beslag in je pan.
Keer om als de onderkant goudbruin is. Wacht tot de pannenkoek goudbruin is. Ik maak er meestal een stuk of vijf van dit beslag, maar je kan er zo veel maken als je wilt/zo groot maken als je wilt.
Eventueel wat (bevroren) fruit er bij.
Klaar! It is that simple!