Doubtless schreef:Urielle schreef:@Doubtless, ik ben het met je eens dat eten als beloning geen goede mindset is. Maar ik weet niet hoe je het kunt inruilen. De dingen die jij noemt word ik ook niet blij van iig. Kleren kopen, afschuwelijk!
Maar eten kan toch niet het enige zijn dat jij leuk vind en dus als beloning ziet? En zo wel; is ongezond eten dan ook echt het enige dat als beloning kan tellen? Is een goede ossehaas bij een leuk restaurant dan geen beloning?
Nee ik heb drie kleine kinderen waardoor je niet eens aan je hoofdgerecht toekomt of waarvoor je oppas moet zoeken waardoor het zo'n stressvolle en dure bedoening wordt dat je plezier bij voorbaat al weg is. En ik zou niet weten met wie, in je eentje uit eten is het ook niet.
Een frietje is goedkoper en simpeler. Met de Mac maak je me trouwens niet blij, daar kom je me niet veel tegen.
Ik zou echt even niet weten wat me blij maakt wat je als beloning zou kunnen zetten.
.
.
gaat van generatie op generatie en door hun leeftijd hebben ze zelf nooit de keuze gemaakt om vol gestopt te worden.