De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:57

Super fijn al die kaarten TS :D , stuur je je adres even? Dan zorg ik ook voor een kaart met bijpassende hanenpoten handschrift :D

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 23:03

Diertjec schreef:
Ik ga mijn kaartje vanavond nog schrijven en morgen op de post doen :D

Je bent echt kei goed bezig, petje af hoor. En ik ben blij dat wij je zo kunnen steunen :)

Dank je ! <3 Dat doen jullie echt zeker ja! Ben benieuwd naar de kaartjes haha, echt zo leuk om te openen. Leek net een klein kind in een snoepwinkel. :o

Vandaag ging best okee trouwens, komt ook door de leuke therapieen. Vanochtend grote groep, sociotherapie, toen muziektherapie, lunch, fietsen naar ander gebouw voor beeldende therapie, sociotherapie en toen avondeten. Lekker vol dagje weer, morgen weer wat rustiger aangezien ik nog geen module heb. Heb weer veel sociaal contact gemaakt maar ja, ik wil meteen weer iedereen helpen en gun mezelf niet de tijd om rustig aan te doen.. :o

Slaap lekker voor zometeen lieve toppertjes! _/-\o_

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:11

Jij krijgt de meeste kaartjes van allemaal! :D

Laat anderen gerust even achter je, je bent daar om aan jezelf te werken he! Sociaal contact is belangrijk, maar je mag zo te lezen wel wat meer aan jezelf denken :)

Slaap lekker!

Tutti_Frutti

Re: De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:26

Ik wil ook nog een adresje TS :D je bent echt heel goed bezig!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:33

Wat leuk dat je mijn kaartje hebt ontvangen! :D (paarden met horizon)
Hou je taai meis!

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:46

Ah, de eerste kaartjes binnen, da's mooi! Ik zal morgen eens in de kaartenla duiken of er nog iets leuks in zit en anders van de week even kaarten shoppen :).

Goed dat je sociale contacten maakt, maar denk ook aan jezelf hè. Jij bent voor jou het belangrijkst. Maar je blijft goed bezig. Laat de traantjes bij de kaarten maar lekker komen. Ze zijn vast ergens goed voor.

Hier kruipt intussen een poezel luid spinnend op schoot en in mijn armen <3 . Erg lief, maar onhandig typen en ik type al zo beroerd op mijn mobiel, haha. Z'n broertje wil nu ook de slaapkamer in, dus die ga ik even erbij laten. Da's zo'n vreetzakje dat ze elk in een andere ruimte moeten eten :+

Slaap lekker meis!

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:55

Stille meelezer. Mag ik ook het adres?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:06

Ik zou ook heel graag je adres nog ontvangen zodat ik je een kaartje kan sturen!

Bora2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:43

Hoi ts, Zon en Schild... ooit nog gewerkt, met veel plezier overigens. Ik volg je belevenissen en vind het heel interessant te lezen hoe het met je gaat. Bijzonder toch, zoals jouw topic gaat! Ik vind het heel leuk je een kaartje te sturen als je me je adres geeft. Zet 'm op en weet dat ik en met mij nog heeeeeel veel anderen enorm waarderen wat je onderneemt. Dikke knuffel nog 'ns voor jou.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 03:05

Ik wil ook graag een kaartje sturen.
Een knuffel vanaf hier :(:)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:42

Wat fijn dat je al kaartjes binnen hebt! Ga je ze ergens ophangen of neerzetten? Vrolijke ook je kamer weer een beetje op :)
Ontzettend goed dat je al sociale contacten maakt maar vergeet inderdaad jezelf niet. Hoop wel heel erg voor je dat er toch iets te regelen valt met paarden en de Wayne!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:29

Wat super dat je kaartjes binnen hebt! Zal je kamer ook zeker weer een beetje vrolijker maken! :)
Ik ga van het weekend ook een leuke voor je uitzoeken en opsturen. :D

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:45

Kaartje hangt aan de voordeur, zodat ik het morgen hopelijk niet vergeet mee te nemen als ik de deur uit ga. Ben nogal een duts wat dat betreft :o .

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 02:24

Hoe is het woensdag bezoekdag gegaan?

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 12:00

Bah, ik ben vandaag ZO in paniek. Ben nog aan het trillen, voelde me lichamelijk erg raar en schreeuwde alles bij elkaar van de angst. Damn it,.. voel me zoooo rot. Ik dissciocieerde.. uit mn lichaam treden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:04

Ga naar je begeleiders en leg het uit en vraag om hulp? Daar zijn ze voor meid :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:09

Inderdaad melden!
Krijg je bepaalde medicijnen waarop je heftig zou kunnen reageren?

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:43

Ik hoop dat je intussen de begeleiding hebt ingelicht en met hun aan de slag bent gegaan om te kijken waar dit ineens vandaan komt. Medicatie of misschien toch iets anders dat het getriggerd heeft.

Dit wordt/is een heftige dag, maar écht, die kom je ook door meis al zal het een bak energie kosten. Hele dikke knuffel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:44

Wat naar voor je :(:) Ik hoop ook dat je inmiddels naar de begeleiding toegestapt bent, je hoeft dit niet alleen te doen he :(:)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:45

Succes vandaag TS ! Klinkt als een zware dag voor je. Heb je wel iemand aangesproken ? :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:46

Stille meelezer hier.

Meid :(:) Heel veel succes vandaag. Wel blijven praten met de begeleiding!

En als je nog ruimte over hebt voor een kaartje, stuur dan gerust een pb :)

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 13:49

Hoefde niemand aan te spreken want ik zakte letterlijk in mekaar.. nee ik heb geen medicijnen. :( alleen vezels voor mn darmen. Ik heb net overgegeven, zit/zat al 3 uur lang in paniekmodus en de wereld lijkt al verder weg te zijn. Half over mezelf heen, heerlijk genant weer. Maar kan me eerlijk gezegd weinig schelen meer, ben tenminste minder misselijk nu. Wel echt barstende koppijn en stress. Lig nu ook in de ziekenboeg van een andere afdeling in een bedje waar ik kan uitrusten en dat helpt goed.

Pff, wat een rotdag. Wil het liefst naar huis om uit te zieken maar het maakt me natuurlijk sterker om hier te blijven.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:52

oh meis toch. :(:) Goed dat ze je in de ziekenboeg gelegd hebben. Hoop dat je er snel weer door bent.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:53

Oké, dat was een duidelijke boodschap van je lijf naar de begeleiding toe..., maar niet leuk. Gelukkig was een keer goed spugen genoeg om je minder misselijk te maken. Je kunt het maar kwijt zijn. Het is logisch dat je het liefst in een vertrouwde omgeving zou uitzieken, maar het getuigd ook van inzicht dat je je realiseert dat daar blijven, je sterker maakt.

Voor nu goed uitrusten, proberen af en toe kleine slokjes te drinken om wat vocht binnen te krijgen en verder je oogjes dicht en voor zover mogelijk proberen wat te ontspannen. De koppijn kan zomaar (mede) door de stress en de spanning komen.

Nogmaals een dikke knuffel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:55

Wat vervelend meid. Het klinkt misschien raar, maar misschien is het wel goed dat dit nu even gebeurd. Je zit nu op de juiste plek voor behandeling en door dit incident zien zij meteen een deel van het probleem, zodat ze je gericht kunnen helpen. Leuk is anders, maar goed :(:) Beterschap meisje! Het komt goed!