, stuur je je adres even? Dan zorg ik ook voor een kaart met bijpassende hanenpoten handschrift
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diertjec schreef:Ik ga mijn kaartje vanavond nog schrijven en morgen op de post doen
Je bent echt kei goed bezig, petje af hoor. En ik ben blij dat wij je zo kunnen steunen
Dat doen jullie echt zeker ja! Ben benieuwd naar de kaartjes haha, echt zo leuk om te openen. Leek net een klein kind in een snoepwinkel.
je bent echt heel goed bezig!
(paarden met horizon)
.
. Erg lief, maar onhandig typen en ik type al zo beroerd op mijn mobiel, haha. Z'n broertje wil nu ook de slaapkamer in, dus die ga ik even erbij laten. Da's zo'n vreetzakje dat ze elk in een andere ruimte moeten eten

.
Ik hoop ook dat je inmiddels naar de begeleiding toegestapt bent, je hoeft dit niet alleen te doen he
alleen vezels voor mn darmen. Ik heb net overgegeven, zit/zat al 3 uur lang in paniekmodus en de wereld lijkt al verder weg te zijn. Half over mezelf heen, heerlijk genant weer. Maar kan me eerlijk gezegd weinig schelen meer, ben tenminste minder misselijk nu. Wel echt barstende koppijn en stress. Lig nu ook in de ziekenboeg van een andere afdeling in een bedje waar ik kan uitrusten en dat helpt goed.
Goed dat ze je in de ziekenboeg gelegd hebben. Hoop dat je er snel weer door bent.
Beterschap meisje! Het komt goed!