Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky94 schreef:Naja ondanks dat mn vch alleen maar huid is verschoot ik ook van de "pijn"
Ben vooral bang voor de pijn en of dat ik evt mn tepel eraf ruk
En evt litteken weefsel later..
Bloot gaan heb ik verder niet zoveel moeite mee.
xDonja schreef:Hoe zo laat jou school geen navelpiercings toe? Bij mij was/is mijn navelpiercing niet te zien met een strak truitje.
Apart dat je school dat zo maar verbied. We leven toch in een vrij land? Of is dat anders in België?
joyce2 schreef:Naja, alsof school dat kan checken! Ik neem aan dat je geen crop tops of transparante tops naar school aantrekt, dus dan zien ze dat nooit. Tenzij je iets vet extreems in je navel hangt, maar een simpel sieraad is niet te zien. Althans, bij mij zie je niets.
JulieP schreef:Blacky94 schreef:Moet je er alleen mee oppassen dat een navel als het goed is 1,6mm is en die link 1,2.
Oké!Iedereen bedankt voor de vele antwoorden! Van mijn ouders mag het als ik er echt goed over nadenkt, maar ik heb mijn besluit al gemaakt
Suzan_v_h schreef:Vandaag mijn tragus laten zetten bij BodyMX. Wauw, die was wel heel erg pijnlijk! Ik vond het zetten de mijn FH veel minder zeer doen. Lachen doet ook zeer. Dus ik zal er nog wel last van houden. Links heb ik nu de tragus en rechts de FH. Ik ben er helemaal blij mee!
Ruby1995 schreef:Suzan_v_h schreef:Vandaag mijn tragus laten zetten bij BodyMX. Wauw, die was wel heel erg pijnlijk! Ik vond het zetten de mijn FH veel minder zeer doen. Lachen doet ook zeer. Dus ik zal er nog wel last van houden. Links heb ik nu de tragus en rechts de FH. Ik ben er helemaal blij mee!
Was jij nou ook in Breda geweest. Eigenlijk geinig dat iedereen het anders ervaart ik vond het namelijk het verreweg van pijnlijk mijn tragus
Lous schreef:Vumana89 schreef:De bodymx meneer is géén arts.
Hij heeft geen BIG registratie!
Dat vind ik wel heel raar,want hij heeft jaren als huisarts gewerkt.