Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:Bij ons is tussen 20 en 30 druk denk ik. Vanochtend waren we met 10, was wel druk voor een maandagochtend. Vorige week stonden we met zn 3en![]()
Ssimone, zo'n systeem lijkt me helemaal niks. Weet niet altijd van te voren of ik ga en hoe ik me voel. Bij ons werken ze met kaartjes. Gewoon kaartje pakken als je de sportschool binnen loopt en geef je weer aan de instructeur in de lesmaar ze zijn er niet zo streng in als je geen kaartje hebt, heb nog nooit gehad dat ik niet mee mochr doen zonder kaartje
_JTM schreef:Hoi,
Mag ik ook binnen vallen?
Bij mij is ein-de-lijk de knop omgegaan dat ik wat aan mn conditie en figuur moet gaan doen en ben daarom voor de eerste keer sinds maanden weer gaan sporten (XCO), een paar maanden geleden ging ik heel af en toe eens naar de sportschool maar veel te weinig om ook echt resultaat te zien plus dat ik niet op mijn voedsel lette. Nu dus de knop omgegaan en flink op mijn eten aan het letten en weer aan het sporten. Ik zag dat ze bij mij op de sportschool (basic fit) ook bodypump geven alleen is dat wel virtueel. Heb nog nooit de les gevolgd en ben niet echt een krachtpatserdus vroeg me af of jullie me wat tips kunnen geven w.b.t. de gewichten de eerste keer? En hoeveel moet je klaar hebben liggen voor verschillende oefeningen?
Wat ik zo heb gelezen lijkt het me een leuke les in ieder geval.