Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 16:17

Ik heb geen paard :). En als die laarzen al jaren prima zitten dan maakt het in principe toch niet uit? Als het probleem al bekend zou zijn zou ik er in ieder geval niet nog een hele klaagzang over posten, maar zelf actie ondernemen richting de leverancier als het me al zo hoog zit.

Ben gewoon klaar met al het gezeur erover. Neem een jurist in de arm ofzo. Dit heeft toch geen zin :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:45

Kiwipitje schreef:
Ik heb geen paard :). En als die laarzen al jaren prima zitten dan maakt het in principe toch niet uit? Als het probleem al bekend zou zijn zou ik er in ieder geval niet nog een hele klaagzang over posten, maar zelf actie ondernemen richting de leverancier als het me al zo hoog zit.

Ben gewoon klaar met al het gezeur erover. Neem een jurist in de arm ofzo. Dit heeft toch geen zin :)

Of je wel of geen paard hebt maakt me niet uit, mijn punt was of je het normaal vind dat mensen je iets verkopen en vervolgens iets anders leveren. De rijlaarzen en krachtvoer waren gewoon voorbeelden.
Doe je wel eens boodschappen? Is het okay als het meisje achter de kassa sommige producten expres twee keer over de scanner haalt zodat jij meer moet betalen? Of maakt het in principe niet uit zolang de producten die je koopt maar lekker zijn?

Ik verplicht je trouwens niet om dit topic, en mijn posts, te lezen. Als je er klaar mee bent dan heb je rechts boven in je browser een kruisje zitten waar je op kan klikken. Dan zie je het niet meer. Voor zover ik weet is dit probleem pas 6 dagen geleden bekend geworden (mbt isolate perfection en micellar casein) en ik zag het pas in 1 eerdere post voorbij komen. Bij de 2e post ben je het dus al zat?

Het is ook geen klaagzang, meer een waarschuwing. Ik ben zelf geen klant bij B&F maar als iemand mij zou vertellen dat een bedrijf waar ik wil bestellen mensen oplicht dan zou ik die persoon dankbaar zijn voor de waarschuwing in plaats van zeuren dat ze het maar op moeten lossen en een jurist in de arm moeten nemen. Maar misschien is dat vreemd tegenwoordig...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 17:08

Het boeit geen reet of ik het oké vind dat ze het twee keer scant (hoewel dat echt een probleem van heel andere orde is). In alle gevallen heb je er meer aan om zelf contact met de leverancier op te nemen (krachtvoer, rijlaarzen, supermarkt, maakt niets uit) dan om er op een forum over te gaan zeuren. En ja het is inmiddels zeuren geworden :).

Wauw bedankt voor de tip over het kruisje trouwens _O_

Mijn punt is trouwens voor het geval dat in de vorige post niet duidelijk was.. Als het je zo dwars zit neem dan contact op met de leverancier / laat het doen door een jurist, maar met 'waarschuwingen' plaatsen op een forum schiet je gewoon niets op als het al bekend is :).
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 18-01-15 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:10

Ik vind het niet vreemd om iets anders te kopen of er over te klagen. Maar sommige mensen gaan echt heel erg ver hierin. Echt proberen om er een slaatje uit te slaan, beetje zielig :)

Kiwipitje

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 17:12

Ja en blijven er op de FB van Body & Fit over zeuren of ze compensatie krijgen voor hun gemiste gainzzz :') en op het forum van bodybuilding.. en overal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 08:24

Kiwipitje schreef:
Het boeit geen reet of ik het oké vind dat ze het twee keer scant (hoewel dat echt een probleem van heel andere orde is). In alle gevallen heb je er meer aan om zelf contact met de leverancier op te nemen (krachtvoer, rijlaarzen, supermarkt, maakt niets uit) dan om er op een forum over te gaan zeuren. En ja het is inmiddels zeuren geworden :).

Wauw bedankt voor de tip over het kruisje trouwens _O_

Mijn punt is trouwens voor het geval dat in de vorige post niet duidelijk was.. Als het je zo dwars zit neem dan contact op met de leverancier / laat het doen door een jurist, maar met 'waarschuwingen' plaatsen op een forum schiet je gewoon niets op als het al bekend is :).

Als je inhoudelijk wilt reageren waarom deze vorm van oplichting (iets anders leveren dan wat de klant denkt te bestellen) acceptabel is volgens jou dan hoor ik het graag want daar ben ik oprecht nieuwsgierig naar. Maar als je deze vraag wilt blijven ontwijken dan denk ik dat we klaar zijn.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:43

Ze zegt nergens dat het acceptabel is.. Wel dat mensen doorslaan in wat ze ervoor terug willen en op forums klagen niks bereikt en met die mening ben ik wel eens.. Waar maak je je druk om als je toch geen klant bij B&F bent

Ik vind MN stracciatella shake onwijs lekker, dankje barni dat ik mocht overnemen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:01

Gianti schreef:
Ze zegt nergens dat het acceptabel is.. Wel dat mensen doorslaan in wat ze ervoor terug willen en op forums klagen niks bereikt en met die mening ben ik wel eens.. Waar maak je je druk om als je toch geen klant bij B&F bent

Ze impliceert dat het acceptabel is omdat ik een vergelijking trok met nepleren rijlaarzen die verkocht worden als leren rijlaarzen en zij reageerde me "En als die laarzen al jaren prima zitten dan maakt het in principe toch niet uit?".

Klagen op verschillende forums heeft ertoe geleid dat B&F door het stof is gegaan, verbeterde controles gaat uitvoeren en compensatie heeft aangeboden (kortingen op producten, gratis test verpakkingen, etc) toen de eerste labtesten uitkwamen.

En een week geleden blijkt dus dat andere producten ook van slechte kwaliteit zijn...

Waar ik me druk om maak? Misschien heeft het met mijn opvoeding te maken, maar ik kan slecht tegen onrecht. En daar valt oplichting ook onder. Ik maak me bijvoorbeeld ook "druk" om oorlogen in landen waar ik niet woon, moordaanslagen in Frankrijk terwijl ik niet Frans ben en vervuiling in China terwijl ik nog nooit in China ben geweest. Jij hebt daar blijkbaar minder last.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:43

Omg.. vind je het niet een beetje ver gaan om dit soot dingen te vergelijken met aanslagen in Parijs?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:48

Nou inderdaad, het zijn maar een paar grammen eiwit, geen mensenlevens.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:55

Sorry hoor maar een paar grammen eiwit vergelijken met Mensenlevens.. Sowieso moer je al erg naar je basis eetgewoonten kijken als je zo erg last hebt van aantal gram minder...

Maar vind ronduit grof om te zeggen dar ik me minder/niet druk maak om aanslagen omdat ik me niet druk maak om paar gram gemiste eiwitten omdat ik mijn normale eetpatroon op orde ia dat het ook echt alleen als aanvulling dient

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 12:07

Gianti schreef:
Eens :).

Zelf behaal ik al ruim een jaar prima resultaten met de diverse producten van Body & Fit. Ik zorg alleen wel dat ik niet alles laat afhangen van een shake dus drink die puur ter aanvulling. Dat er dan in m'n shake een paar gram minder eiwit zit.. ach.. so be it. Misschien was m'n kipfilet ook wel geen 100 gram precies.

Natuurlijk is het niet oké dat er minder eiwit in de producten blijkt te zitten, dat is nu naar buiten gekomen en ze gaan het aanpassen. Als je je nog steeds ontzettend genaaid voelt kun je klant worden bij XXL Nutrition :'), een jurist in de arm nemen voor een schadevergoeding voor je gemiste gains :') :'), of er over klagen / in discussie gaan wat je uiteindelijk helemaal 0,0 gainzzzz oplevert :') :') :')

Afbeelding

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:11

Ik heb even getemd, ik vind die laatste opmerking van je héél grof Enzino. Je impliceert dat Kiwi niet wakker ligt van pakweg de aanslagen in Parijs; dat is er over. Ga een 'Ik haat B&F'-topic openen voor mijn part, maar laten we in dit topic een beetje aardig blijven tegen elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:29

Bhriseis schreef:
Ik heb even getemd, ik vind die laatste opmerking van je héél grof Enzino. Je impliceert dat Kiwi niet wakker ligt van pakweg de aanslagen in Parijs; dat is er over. Ga een 'Ik haat B&F'-topic openen voor mijn part, maar laten we in dit topic een beetje aardig blijven tegen elkaar.

Je moet wel het hele verhaal in zijn context lezen en niet een zin eruit lichten om daar over te vallen.
Ze zegt dat ik me niet druk moet maken omdat ik geen klant ben, en ik vind dat geen geldige reden wat ik bekrachtig met enkele voorbeelden. De voorbeelden die ik geef zijn natuurlijk extreem en dat doe ik om aan te geven hoe absurd die stelling is. Ik impliceer nergens dat Kiwi niet wakker ligt van de aanslagen in Parijs en ik geef dat voorbeeld slechts om aan te geven hoe krom de redering is. Want waarom zou ik niet wakker mogen liggen van oplichting bij B&F als ik geen klant ben terwijl het wel normaal is om wakker te liggen van anderen zaken die je ook niet direct raken?

Een beetje aardig tegen elkaar blijven kan natuurlijk nooit kwaad. Daarom probeer ik ook inhoudelijk reacties te krijgen maar ik zie vooral opmerking voorbij komen zoals "blablabla huilen", "het is inmiddels zeuren geworden" en "waar maak je je druk over?".

Ik kan me goed voorstellen dat niet veel bokt-lezers ook op bodybuildingforums kijken en daarom totaal niet op de hoogte waren van deze onthullingen. Mijn post diende ook vooral als waarschuwing en uiteindelijk mag iedereen zelf beslissen of ze daar willen kopen of niet. En ik kan je vertellen dat ik al meerdere "eigen berichten" heb gehad van mensen die blij waren dat ze die waarschuwing hier zagen want ze waren nog niet op de hoogte van de uitgekomen labtests.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:34

Ik zit al jaren op dbb :+ Het is gewoon een zooitje testosteron die nu gaan proberen om er wat voor terug te krijgen, echt heel erg sneu. Tuurlijk is b&f fout geweest maar je kunt ook te ver gaan. En geloof me, niemand is gains misgelopen en als dat wel zo is dan was dat met een perfect supplement ook wel zo geweest.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:51

Ik heb alles meegelezen hoor Enzino. Ik snap jouw standpunt, en ik snap het standpunt van Kiwi. Maar jullie gaan t beiden gewoon niet eens worden, punt. Daar is niets mis mee. Maar om dat te vergelijken met 'niet wakker liggen van Parijs', dat gaat wel ver - en schiet mij als Belg (gelet op het hele enge gedoe in Brussel) ook wel in het verkeerde keelgat.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:55

Moderatoropmerking:
ik heb een sterk vermoeden dat deze discussie nu wel ten einde is. Ik heb besloten om de posts niet te verwijderen met dat er toch wel bruikbare informatie instaat. Echter wil ik,met nadruk vragen om hier niet meer verder op in te gaan. Als er nog dingen gezegd moeten worden kan dat prima per pb of een ander mdia gedaan worden

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 12:23

Iemand die mijn smart protein voor een klein gebaar over wil nemen? Smaak is chocolade. Tis de kleinste verpakking, maar er is nog maar 1x uit :).

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:19

Ik heb net ook mijn eerste bestelling bij body & fitshop gedaan :) superfoods! :) ben benieuwd of ik het morgen al binnen heb :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 23:02

Ik heb ook een bestelling gedaan. Zat te wachten op de whey perfection variety, maar die komt pas half februari weer. Heb nu de smart protein variety gekocht, de protein koekjes, shake bekers en de whey isolaat crunchies. Ben erg benieuwd.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:24

Had gevraagd bij Body en fit wanneer er weer nieuwe smaken komen. In februari verwachten ze nieuwe :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:24

Nieuwe smaken van wat?

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:25

Sorry handig om erbij te vermelden inderdaad. Van de whey perfection :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:28

Ah top, zou ook mooi zijn als ze die dan weer verwerken in de variety pack, want dat idee heb ik nu niet. Dan kan je de nieuwe smaken eerst proeven voor je ze groots moet inkopen.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:14

Vaak doen ze van nieuwe smaken een losse variety pack. Bij 4 smaken doen ze er dan van allemaal 3 in. Dus dan kan je ze 3x proeven voordat je een pot hoeft te kopen.

Ik hoef het komende half jaar geen poeders te kopen, maar misschien doe ik nog wel zo'n variety pack als de smaken me lekker lijken. Ik heb groot ingeslagen met de 25% kortingscode.