Ben gewoon klaar met al het gezeur erover. Neem een jurist in de arm ofzo. Dit heeft toch geen zin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Ik heb geen paard. En als die laarzen al jaren prima zitten dan maakt het in principe toch niet uit? Als het probleem al bekend zou zijn zou ik er in ieder geval niet nog een hele klaagzang over posten, maar zelf actie ondernemen richting de leverancier als het me al zo hoog zit.
Ben gewoon klaar met al het gezeur erover. Neem een jurist in de arm ofzo. Dit heeft toch geen zin
Kiwipitje schreef:Het boeit geen reet of ik het oké vind dat ze het twee keer scant (hoewel dat echt een probleem van heel andere orde is). In alle gevallen heb je er meer aan om zelf contact met de leverancier op te nemen (krachtvoer, rijlaarzen, supermarkt, maakt niets uit) dan om er op een forum over te gaan zeuren. En ja het is inmiddels zeuren geworden.
Wauw bedankt voor de tip over het kruisje trouwens
Mijn punt is trouwens voor het geval dat in de vorige post niet duidelijk was.. Als het je zo dwars zit neem dan contact op met de leverancier / laat het doen door een jurist, maar met 'waarschuwingen' plaatsen op een forum schiet je gewoon niets op als het al bekend is.
Gianti schreef:Ze zegt nergens dat het acceptabel is.. Wel dat mensen doorslaan in wat ze ervoor terug willen en op forums klagen niks bereikt en met die mening ben ik wel eens.. Waar maak je je druk om als je toch geen klant bij B&F bent
Gianti schreef:EensZe zegt nergens dat het acceptabel is.. Wel dat mensen doorslaan in wat ze ervoor terug willen en op forums klagen niks bereikt en met die mening ben ik wel eens.. Waar maak je je druk om als je toch geen klant bij B&F bent
Bhriseis schreef:Ik heb even getemd, ik vind die laatste opmerking van je héél grof Enzino. Je impliceert dat Kiwi niet wakker ligt van pakweg de aanslagen in Parijs; dat is er over. Ga een 'Ik haat B&F'-topic openen voor mijn part, maar laten we in dit topic een beetje aardig blijven tegen elkaar.