19 graden hier
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb het liefst nog een stuk koeler hoor, begrijp me niet verkeerd.
. In Groenland ligt de hoogste temperatuur tussen de 4 en 10 graden, ik zou persoonlijk voor Nuuk gaan met de minste neerslag in de zomer (geen regen en geen hitte, klinkt paradijselijk
). Of de Zuidpool, waar de pinguins in de zomer omvallen in de zinderende hitte van 17 graden.
, kamer is nog bloedheet en half 7 moet ik aangekleed en uit bed zijn en 7,10 richting werk >< 
Pluizebolpum schreef:Scum, ga je mee naar Eskimoland? Mja, officieel is Eskimo de verzamelnaam voor inheemse bevolkingsgroepen die Groenland, het noorden van Canada, Alaska en het uiterste oosten van Siberië bewonen, dus je kunt kiezen. Siberië heeft trouwens leuke paardjes, Yakuts, maar de meest zuidelijke plaats Jakoetsk zit nog wel op 25 graden in de zomer. Yukom Territory in Canada trekt ook zelfs een dikke 20 en zelfs in Alaska kan het nog best 'warm' worden. Dus zo gek is dan rondhuppelen in een t-shirt niet eens. In Groenland ligt de hoogste temperatuur tussen de 4 en 10 graden, ik zou persoonlijk voor Nuuk gaan met de minste neerslag in de zomer (geen regen en geen hitte, klinkt paradijselijk
). Of de Zuidpool, waar de pinguins in de zomer omvallen in de zinderende hitte van 17 graden.
![]()
Anyway, echt niet klaar voor de komende week. Dat middagje (lekker koel door de wind en wat regen) op de hoefsmid wachten heeft me heel erg goed gedaan en begin me net weer een beetje mens te voelen. Moet er niet aan denken nog zo'n week...
.