Spannend Lennox! Ik ga voor je duimen meis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lennox schreef:Waarom mag je pas in januari weer terugkomen?
Met een waterecho spuiten ze wat vloeistof in je baarmoeder en kijken ze of de ruimte waar de innesteling moet gebeuren wel goed "schoon" is.
Lennox schreef:Helaas, er moet hier een wondertje gebeuren om de poging van vandaag tot een zwangerschap te laten komen. Mijn man had minder dan een miljoen actieve zaadcellen en dat maakt de iui-poging eigenlijk zo goed als kansloos. Ook meteen te horen gekregen dat het hele iui verhaal hiermee dus ook stopt, dan blijft ICSI over. En ik heb altijd gezegd dat ik dat niet wil.....weer stof tot denken. Mooi balen.. Bij mijn man is nu 3x een semenonderzoek gedaan en 2x slecht en 1x goed.
Lennox schreef:Helaas, er moet hier een wondertje gebeuren om de poging van vandaag tot een zwangerschap te laten komen. Mijn man had minder dan een miljoen actieve zaadcellen en dat maakt de iui-poging eigenlijk zo goed als kansloos. Ook meteen te horen gekregen dat het hele iui verhaal hiermee dus ook stopt, dan blijft ICSI over. En ik heb altijd gezegd dat ik dat niet wil.....weer stof tot denken. Mooi balen.. Bij mijn man is nu 3x een semenonderzoek gedaan en 2x slecht en 1x goed.
Sharmila schreef:Ik herken je verhaal wel.....ik heb een vorm van dwerggroei waardoor ik zo goed als onvruchtbaar ben. Ik word ook niet ongesteld. Het lijkt een beetje oo pcos, maar is een stuk heftiger. Alles al geprobeerd om een cyclus op gang te krijgen, ook hormonen geprikt. Maar helaas.... We zijn wel geselecteerd om embryo selectie te laten doen in Maastricht, zodat als het toch lukt om een cyclus op gang te krijgen ik in ieder geval een gezond kindje kan krijgen. Maar ja.....we zijn nu inmiddels al 3 jaar bezit met hormonen. Moedeloos word je ervan soms he.....
Sharmila schreef:Nooit nooit je geloof verliezen! Niks is zo onvoorspelbaar als het menselijk lichaam. Dat zegt mijn gyn altijd als ik weer eens met een drama bui zijn spreekkamer binnen kom. Dus daar houd ik me dan maar aan vast hihi