Ik heb nog geen idee! Misschien dat ik alleen mijn eetpatroon moet aanpassen of vitaminepillen aangezien ze het over een kleine afwijking had. Maar ik vind het wel vreemd dat het ineens gedaald is, aangezien alles in december nog prima was!
Heb alweer 4 weken geleden een oproep gehad, maar toen kwam ik net uit een ABkuur en heb sinds vorige week preventief voor 3 maanden AB gehad. Vorige week maar even langs de bloedbank gereden om het door te geven. En om mijn lichaam goed te laten herstellen van de AB en onderzoeken die ik nog krijg, mag ik een jaar niet meer doneren
Erg jammer, maarja eigen gezondheid gaat toch voor..
omdat ik zowat iedere 2 weken een blaasontsteking heb, en ze gaan nu proberen of het met iedere dag 1 ab pilletje, weg blijft. plus ik krijg nog onderzoeken om te kijken waar het nou door kan komen..
Nee tot nu toe is mijn hb altijd perfect geweest. Nu word ik ook geinjecteerd met b12 spul wat het dus wel op pijl houd. Maar door die AB die k nu heb kan dat dus wel mn hb aantasten. Vandaar dat k niet mag doneren.
Oh dat is wel fijn zeg als je zo snel klaar bent. Vorige keer duurde het best lang voor ik aan de beurt was. En omdat het de 1e keer was moest ik ook langer blijven zitten enzo.
Hopelijk gaat het bij mij ook zo snel morgen. Ik vrees alleen dat het op donderdag avond best druk zal zijn.
Dat is lekker! , als was het hier ook niet druk mijn eerste keer maar alleen rechts is mooi links niet dus dan moet je al wachten op de goede kant
KimL86
Geplaatst: 08-05-14 20:58
Zo, ik weer een halve liter lichter. Helaas was het wel weer druk. Ben bijna 1,5 uur kwijt geweest.
Bloed geven zelf ging wel snel. 7,5 minuut, best snel volgens mij. En voel me ook goed dus dat is fijn. Het valt me echt zo mee dat doneren. Heb er geen spijt van dat ik me heb aangemeld.
Hb was trouwens 9,5 en bloeddruk weet ik niet meer precies. Volgens mij 137/70 ofzo. Hij was iig goed.
Nou ik ben weer terug van de huisarts! De komende 8 weken moet ik 3x per dag een ijzertablet nemen en 1x per dag een vitamine B12 tablet. De ijzervoorraad van mijn lever was nog maar 11 en hoort tussen de 15 en 140 te zitten, dus wel een duidelijk tekort! Over 8 weken moet ik dan weer bloed af laten nemen om te kijken of mijn ijzer en B12 weer op peil zijn.