dat is lief v je!Jij bent ook super bezig Miss-bhri-halve-meter-kwijt!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb daar eigenlijk een hekel aan. Kan iemand mij overhalen? Wat zijn de voordelen?
) een heel stuk en daarna moest ik gaan werken tot 23 uur 's avonds. En gisterenochtend wezen paardrijden (jaja ook iets gedaan dus!) en daarna ook weer gaan werken tot 23 uur! Nu net ontbeten, dus als de kleine klaar is met Dora kijken
Gaat de tv weer aan en ga ik er weer tegenaan! Dag 20 it will be! Ik heb alleen zo enorm veel last van mijn enkels zo ongeveer sinds dag 17, echt niet fijn

phormicola schreef:Ik heb ook een broertje dood aan hardlopen. Mij krijg je met geen stok op een loopband of om een rondje buiten te rennen
Toch gek, want ik was er op de middelbare supergoed in.
Maar buiten vind ik minder erg dan de hardloopband, terwijl ik stevig wandelen op de hardloopband wel heerlijk vind (vooral flink bergopwaarts).
) en dan de voldoening achteraf.
) Echte voordelen kwa spieren ofzo weet ik niet. Vind het zelf jammer dat ik het haast niet meer doe, ik ben niet het type die alleen gaan rennen en heb niet echt sportmaatjes hier in de buurt. Af en toe stap ik op de loopband.
Ik snap het goed en geef ook (bijna) altijd vriendelijk antwoord, maar eigenlijk vind ik het bloedirritant om mijn training te moeten onder breken.
Ik moet alleen nog wat lelijke Jillian uitspraken met gemene blikken uitprinten en ophangen
Ik ga zo eens in de OP kijken, daar staat genoeg!