Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:16

:* dat is lief v je!
Jij bent ook super bezig Miss-bhri-halve-meter-kwijt!!

Cindequil

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 06:39

Tijd voor een gezonde dag. Netjes alles in mn broodtrommeltjes mee.

Even gewoon omdat t kan: jullie zijn allemaal geweldig. <3

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:25

Bij Ripped is het de bedoeling dat je 1 of twee rustdagen neemt. Is het de bedoeling dat je die rustdagen niks doet, een ander programma of iets anders zoals hardlopen?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:28

volgens mij is het de bedoeling dat je helemaal niets doet zodat je spieren kunnen herstellen
(hoewel cardio natuurlijk minder belastend is, dus hardlopen zou evt kunnen, alleen geen krachttraining doen)

succes cindeeh

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:39

Haha dankje Sall! :*

Cindeeh: Goed gedaan meid! Heel veel succes! *\o/*

Over een half uurtje Killer Abs level 3 dag 2

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:42

Ik ben van nature lui. Da's ook een afwijking hoor :')

Maar ik zit nu heel gedisciplineerd achter m'n buro met een flesje water.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:33

Je kunt op die rustdagen gewoon bewegen, maar een ander programma zou ik niet doen. Rondje hardlopen kan geen kwaad, nee :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 09:48

Uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Dus als jij enorm veel zin hebt om er toch nog een extra Ripped-workout tegenaan te knallen op een rustdag, dan moet je dat vooral doen. Denk alleen niet dat je er sneller resultaat van zal krijgen, omdat je spieren inderdaad niet kunnen herstellen. Je zou eens kunnen kijken naar het verschil dat je voelt (en misschien ziet) als je een week met rustdagen neemt en een week zonder. Maar ik denk dat je op die rustdagen sowieso wel kan gaan hardlopen inderdaad.

Misschien moet ik ook maar eens gaan hardlopen := Ik heb daar eigenlijk een hekel aan. Kan iemand mij overhalen? Wat zijn de voordelen? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:50

Ik vind het heerlijk om dan lekker buiten te zijn.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:56

Hoi dames!

Hier 2 (!!) rustdagen gehad, ppfff kwam er gewoon écht niet van! Zaterdag ochtend met t gezin wezen fietsen (dus wel bewogen ;) ) een heel stuk en daarna moest ik gaan werken tot 23 uur 's avonds. En gisterenochtend wezen paardrijden (jaja ook iets gedaan dus!) en daarna ook weer gaan werken tot 23 uur! Nu net ontbeten, dus als de kleine klaar is met Dora kijken ;) Gaat de tv weer aan en ga ik er weer tegenaan! Dag 20 it will be! Ik heb alleen zo enorm veel last van mijn enkels zo ongeveer sinds dag 17, echt niet fijn :(

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 10:03

Cruesli, misschien komt dat door level 2? Ik merk dat ik level 2 ook zwaarder vind voor mijn enkels. Ik weet niet hoe level 3 is, maar als je nu op dag 20 bent dan zal een verandering van oefeningen misschien ook wel fijn zijn voor je enkels :)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:08

Mag ik me hier ook komen melden? :)

Heb nu net dag 3 van level 1 gedaan. Pfff, de 1e keer was erg afzien met een flinke spierpijn de dag erna maar wat wil je na ruim 6 maanden niet sporten i.v.m. zwangerschap. En dankzij die zwangerschap dus ook nog 0,0 buikspieren :=
Mijn doel is vooral z.s.m. weer mijn oude gewicht terug te krijgen en dat ik weer in mijn gewone rijbroeken en kleren pas.

Zo nu zoonlief uit zijn schommelstoel halen en wakker maken, anders slaapt ie me tussen de middag weer niet/nauwelijks >;)

Maayke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:21

Jeeetje! Ik heb een spierpijn! Lijk wel een oud wijf :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:52

Vandaag hernieuwd starten met de Ripped. Dag 1/30.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:13

Ik heb ook een broertje dood aan hardlopen. Mij krijg je met geen stok op een loopband of om een rondje buiten te rennen :')
Toch gek, want ik was er op de middelbare supergoed in.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 11:20

phormicola schreef:
Ik heb ook een broertje dood aan hardlopen. Mij krijg je met geen stok op een loopband of om een rondje buiten te rennen :')
Toch gek, want ik was er op de middelbare supergoed in.

Ik was er altijd heel slecht in :') Maar buiten vind ik minder erg dan de hardloopband, terwijl ik stevig wandelen op de hardloopband wel heerlijk vind (vooral flink bergopwaarts).

En vaak zeggen mensen "dan ga je toch lekker fietsen" maar daar houd ik ook niet van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:30

Ik loop niet echt hard. Ik jog meer.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:35

Ik vind hardlopen stomvervelend. Echt. Iedere keer weer denk ik de eerste 10 minuten: ik kap ermee, ga naar huis en doe het nooit weer. Ik moet echt door een dood punt heen, iedere keer weer, maar daarna wordt het fijn! Het gevoel alsof je uren door kunt lopen (wel eens geprobeerd, maar dat kan dus niet hoor :+ ) en dan de voldoening achteraf.
Ik vind het wel fijner trainen met een hartslagmeter, dan zie ik het aankomen dat ik stuk ga en kan ik even gas terug nemen, herstellen en toch m'n rondje uitlopen en "fier op mezelf" zijn.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:52

Fietsen vind ik wel heerlijk :)

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:43

Goeiemiddag!

Gisteravond op de site van Voedingscentrum ingevuld wat ik gegeten had die dag en merk dat ik toch wel heel veel vitamines mis. Daarnaast dacht ik dat ik toch wel gezond at, maar zat er alsnog teveel vet in mijn voeding. Echt lastig om een juiste gebalanceerde voeding te vinden wat ook nog eens afwisselend en lekker is.

Gister had ik een rustdag, wel lekker een stukje gefiets. Vanavond dag 3 van shred en misschien nog een stukje cardio/kickbox erbij.

Ukkiee, Hardlopen is best leuk, als je eenmaal een beetje conditie opgebouwd hebt en je jezelf over die grens van "ik kan niet meer" kunt trekken, dan is hardlopen echt heel fijn! ( vind ik dan ;-) ) Echte voordelen kwa spieren ofzo weet ik niet. Vind het zelf jammer dat ik het haast niet meer doe, ik ben niet het type die alleen gaan rennen en heb niet echt sportmaatjes hier in de buurt. Af en toe stap ik op de loopband.

@ Cindeeh, goed bezig!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:45

Van fietsen krijg ik een zere kont, ik heb er niks mee.

Hardlopen vind ik heerlijk, na een tijdje kom je in een flow, en loop je lekker door.
Hopelijk is mijn blessure snel weg en kan ik weer! :)

De cijfers van het voedingscentrum vind ik niet interessant, die hele schijf van 5 is verouderd.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:06

Zo, dag 20 overleefd! Nu morgen op naar level 3, whiehoeee here i come!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:07

Ik hou van hardlopen, maar nog meervan de voldoening achteraf! Ik moet zeggen dat mijn kangoo jumps het lopen wel heel veel fijner maken hoor. Vroegah was ik de eerste 10 min allemaal pijntjes in mijn gewrichten aan het verbijten voor ik was opgewarmd. Ik wordt nog steeds een paar keer per weekstaande gehouden als ik aan het lopen ben door mensen die willen weten wat voor rare schoenen ik aan heb :D Ik snap het goed en geef ook (bijna) altijd vriendelijk antwoord, maar eigenlijk vind ik het bloedirritant om mijn training te moeten onder breken.

Ik heb gister voor het eerst in mijn privé zweetkamertje getrained! Mijn studeerkamer van 2,20 * 3 meter is leeg op een kast na en is ruim groot genoeg voor mijn gespring *\o/* Ik moet alleen nog wat lelijke Jillian uitspraken met gemene blikken uitprinten en ophangen :D Ik ga zo eens in de OP kijken, daar staat genoeg!

Heeft iemand nog een tip voor een echt fijne trainingsmat??

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:45

Ik hou ook van hardlopen.
Frisse lucht, een fijn uitzicht, vogeltjes horen fluiten, als ik vroeg genoeg ga zie ik een heleboel eekhoorntjes voorbij hoppen. <3

Wilde vandaag rustig aan gaan sporten, maar 0,0 energie omdat ik gisteren bijna niets binnen kon houden en nu doodmoe ben.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:04

Sporten moet en eten is lekker. Kon ik het maar omdraaien...