Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:32

nou hij kan scheuren, maar bij cohesieve sillicone gaat het niet door je lichaam lekken omdat het 'hard' wordt. Je kan (extreme) kapsel vorming krijgen, maar bij dual plane/achter borstpier en geruwde buitenkant verklein je al enorm die kans, ook de chirurg heeft daar invloed op. Dubbel bubble is redelijk veel voorkomende complicatie, dit kan echter prima opgelost worden en wordt voornamelijk veroorzaakt door kunde van de chirurg.

daarnaast heb je altijd risico's bij chirurgische ingreep, bijvoorbeeld op allergie op narcose. Om dit zo klein mogelijk te maken, krijg je uitgebreide vraaglijst. Ik mag dus bijvoorbeeld alleen in ziekenhuizen geopereerd worden. Klinieken hebben minder voorzieningen dus mogen risico patienten niet opereren. Roken bijvoorbeeld kan ervoor zorgen dat wond minder goed geneest.

Sofy

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:06

Dubbel bubble? Wat is dat?
En hoe groot is de kans op een complicatie? 1 op 100, 1 op 1000?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:14

dubbel bubble is als je prothese te laag zakt, dit kan onderandere komen doordat de pocket (het zakje die gemaakt wordt waar prothese in gaat) te groot is, of in heel uitzonderlijke gevallen doordat eigenweefsel te zwak is. doordat prothese te laag glijdt, zie je de lijntje wat vroeger de borstplooi was op de borst.

ik durf geen aantallen te zeggen. vermoed dat het tussen 1/100 1/200 is. en dat ik dan heb over dingen als kapselvorming en dubbel bubble. Ik heb nog nooit iets ergs gehoord eigenlijk, maar in theorie kan het wel.

Dubbel bubble en kapsolvorming wordt opgelost met kleine herstel operatie en heeft dus ook te maken met kunde van de arts.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:17

Wauw, ik was jullie kwijt!

17 december heb ik mijn borsten gekregen bij dokter demeyere in Gent. 300 CC voor de spier, rond. Ik ben van een lege b naar een 70f gegaan.
Super fijn geholpen, prima herstel gehad.
Mijn zoontje van 15 kg mocht ik gewoon tillen, enige restrictie was dat ik 4 weken lang mijn ellebogen niet boven mijn schouders uit mocht laten komen. Dat was best te doen, al is het doen van je haren best ingewikkeld!

Ik heb prachtige borsten, volkomen natuurlijk

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:20

jeetje met 300cc van lege B naar 70f :oo wat voor projectie heb je en anatomisch of rond?

wat fijn dat zo goed is gegaan en je zo blij mee bent!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:21

Rond. Projectie moet ik nazoeken. Ziet er echt niet uit als een f,meer als een volle d.
Hij heeft echt de leegte opgevuld, wilde geen grotere borsten dan ik ooit had

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:24

oke nice :D ik begin met volle c en krijg ook 300cc := ben dus benieuwd of ik ooit hierna bh's kan kopen _O-

baal wel stiekem beetje.. toen ik besloot een vergroting te nemen had ik 70a.. ben begonnen aan nieuwe anticonceptie en heb in 1x 70c... noem het maar mijn leen boobs.. weet dat ze verdwijnen als ik stop :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:25

Hihi lang leve de pil :+

Cup ligt natuurlijk ook aan je omvang. Ik ben best smal, dus heb je in verhouding een grote cup.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:27

ja precies, het klinkt groot 70c, maar zonder vulling in mijn bh lijk ik met kleding aan nog steeds plat

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:29

Exact dat. Ik heb nu gewoon borsten. Heb t maar aan heel weinig mensen verteld en het is ook niemand opgevallen volgens mij. Het past gewoon bij me

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:53

Maar ik heb 85C en echt niet het gevoel dat ik niks heb. En ik zou verwachten dat bij een smaller iemand hetgeen dat je hebt alleen nog maar meer opvalt, ze kunnen immers niet aangezien worden voor vetkwabben :P. Hoe kan dat dan toch zo'n verschil maken?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:55

Dat weet ik ook niet, maar ik heb echt geen onwijze memmen

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:59

Ik bedoel het verder ook niet aanvallend hoor, vroeg het me oprecht af. Lijkt me overigens nog best lastig; vaak komen bh's in grotere cupmaten alleen in grotere omvangsmaten toch, of valt dat wel mee?
Andersom heb ik nog wel eens: hangen er alleen nog 70 en 75C'tjes, tsja daar pas ik gewoon niet in.

Gefeliciteerd trouwens benangelique!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 00:02

Dank voor de felicitatie!
Zie t niet als aanval hoor, snap je wel. F klinkt enorm groot.
Bh's kopen kan tegenwoordig ook bij de hunkemoller, maar moet zeggen dat die toch echt minder lekker zitten dan mijn bh's uit de speciaalzaak. Ik ging laatst bij beiden shoppen een bij beiden had ik keuze uit heel veel modellen en kleuren.
Bikini's daarentegen....

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 00:05

De cupcake is de verhouding tussen omvang onder de borst en omvang op de borst. Met mijn 70c zit ik op omvang van 84cm. :) protheses vallen anders dan echte borsten en hebben ook altijd grotere bh nodig

Daarom is de cup van 70b en 75a gelijk ook

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 00:09

Bij mij beweerde de mevrouw van Hunkemoller toentertijd dat ik best een beha in cupmaat C paste.
Ik nog aangegeven dat dat echt niet ging passen maar mevrouw gaf me heel eigenwijs toch een beha cupmaat C om te passen.
Ik kom dat pashokje uit met dubbele borsten en gelijk een 'oh nee, dat past idd niet'. :roll:
Ik droeg niet voor niets E of F of in een zeeeeer uitzonderlijk geval D (maar ook daar meestal dubbele borsten). :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 00:10

Vrouwen van Hunkemöller vertrouw ik alle behalve :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 00:12

Ik inmiddels ook. :+
M'n moeder had het andersom, die zou best een D passen en die verzoop er bijna in. :')

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 00:37

Ik ging van niks nada noppes naar een mooie C! Niks te groot en ik ben nog steeds dagelijks happy!

Ik heb geen narcose gehad, maar plaatselijke verdoving en een licht roesje. Ben continu bij geweest en zou het zo weer doen. Ook geen herstel van narcose oid! Zeker een voordeel. En op de terugweg van Maastricht naar huis nergens last van gehad want het was goed verdoofd! De dagen erna was een ramp, maar elke dag ging het beter. In de ochtend met opstaan was het ergst, kon niet overeind komen zelf. Mams moest me helpen en dan deden mijn borsten zulke pijn, alsof het vastgeplakt zat en het weer
Los moest zakken. Maar na een dag of 4 was het ergste voorbij! En dubbel en dwars waard.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:26

ik heb ook geen narcose gehad en idd ook een roesje, maar heb er niets van meegekregen. kon ook heel moeilijk wakker worden daarna. de verpleegkundige moest er wel om lachen. had het namelijk al van te voren gezegd, maar ze zei dat dat met dit middel niet zo zou zijn. wel dus! :+

oh man, die eerste week heb ik zo slecht geslapen. ik ben een buikslaper en dat kon dus niet. dus netjes op mijn zij. maar omdraaien was hel.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:33

Auw, als je een buikslaper bent kan ik me voorstellen dat dit ff lastig was!
Ik heb telkens goed geslapen, alleen dat opstaan, alsof je implantaten aan het rondtollen waren zo voelde dat haha heel misselijk gevoel!

Dan ben je makkelijk onder zeil te brengen zo te lezen angelique? :')
Ik kon mezelf heel moeilijk over geven, uiteindelijk toen ik echt merkte dat ik niets voelde viel ik tussendoor bijna in slaap, maar helemaal in slaap vallen durfde ik niet haha! Dus maar blijven kletsen met mijn verpleegkundige.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:43

ik ben inderdaad zo onder zeil te brengen. 2 jaar geleden een operatie gehad met een ruggenprik. kreeg ik vooraf ook iets rustgevends voor, ging ik ook gewoon liggen tukken tijdens de ok. beetje jammer, want wilde er graag bij blijven hahaha

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:47

Hahaha Heeft wel zo zijn voordelen lijkt me! :')
Maar idd jammer als je iets toch graag mee wilt krijgen.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-16 11:31

Het is al vaker gezegd (door mij) hier in dit topic dat het heel groot klinkt bijv cupmaat F maar het is een heel ander soort borsten als 'echte' ik heb met mijn 325 ook D/E klinkt groot maar valt hartstikke mee in het echt..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:40

Ik denk dat dat ook aan je bouw ligt. En ik merkte ook net na mijn vergroting dat ze 'huge' leken. Maar na verloop van tijd zakt het nog iets en komt het wat mooier te liggen. :)