Hier en daar vandaag wel even een extra break ingelast. Moet toch wel zeggen dat dit een heel ander categorietje is dan Jillian...

Maar: Het zit er weer op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Daarna ben ik nog gaan paardrijden.
Ik heb vandaag dag 4 (maandag begonnen met fittest, ik ga volgens het schema). Loop voor schrik maar een tijdje niet op mijn hakken, op mijn platte schoentjes kan ik mijn kuiten net wat beter uitrekken tijdens het lopen. Moet wel zeggen dat ik wel beter slaap nu ik die workouts doe, qua lichaam zie ik nog niet zo heel veel verschil. Wel vooraf een foto gemaakt en ik denk dat ik met 2 of 4 weken weer een foto ga maken.
Maar gewoon doorbijten, goed opwarmen vandaag/morgen, tijd nemen voor de rekoefeningen. Zodra je spieren los zijn gaat het beter, de eerste 5 minuten zijn straks even kiezen op elkaar om door de spierpijn te gaan.
En dan maar hopen dat ik nog 7 minuten door kan gaan
Gewicht eraf hoeft niet persee, gewoon strakker worden. Scheelt dat we pas op vakantie gaan in september 

ben benieuwd! Jullie hebben mij in ieder geval enthousiast gemaakt ghehe
(en me beter in mijn vel zitten
) Jaar later was ik erbij gaan hardlopen. Ging eigenlijk bijna vanzelf! Had een aangepast Atkins dieet gedaan. Voor (al -10 kg) en na hihi:
Zweten als een otter, maar fijn gesport.
Die kan ik dus écht niet. Heb 4 keer normaal kunnen 'opdrukken'
Mijn vriend heeft ook 1x meegedaan, maar kreeg last van zijn knien van het springen. Anders zou hij het nog wel proberen om vaker mee te doen dnek ik.
.