Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:15

Ik moet trouwens nog Shredden, hang tegen ongesteldheid aan en dan ben ik altijd zo moe. Ben nu bezig met schoolwerk en zit al zo'n beetje met m'n ogen dicht :Y) Om 19.00 uur toch maar proberen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:18

Ik moet nog koken en shredden. Denk dat ik tijdens private practice maar bezig ga. Verder is het ijskoud hier in huis. Nja shredden is een goede manier om warm te worden toch :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:19

Ik heb net gegeten en moet straks ook nog shredden, maar ik heb al een paar uur knallende koppijn. :\ Hopelijk gaat de ibuprofen snel werken en kan ik vanavond nog een workout doen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:20

Mijn BMR is 1352, moet 2095,60 kcal eten om op gewicht te blijven

Denk dat ik gemiddeld zo rond de 1900/2000 per dag zit :j

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:20

Als je te weinig eet is het inderdaad heel moeilijk om af te vallen.
Je lichaam wil dan namelijk geen afstand doen van je vetjes omdat het bang is geen nieuwe reserve meer op te bouwen.

Tenzij je extreem gaat uiteraard, als je maanden lang helemaal niets eet val je uiteraard wel af.
Maar we snappen allemaal dat je dat echt niet wilt voor je lichaam en gezondheid.

Winged: Shredden is goed voor het milieu.
Strakker worden en warm worden zonder de kachel aan te zetten.

Mijn collega's hadden het koud vandaag toen ze de sportschool binnen kwamen en zijn gaan squatten tegen de verwarming aan. >;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:24

Ben jij eigenlijk helemaal strak getraind Raponsje? Of heb jij ook nog wel ergens vetjes?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:29

Destino schreef:
Ben jij eigenlijk helemaal strak getraind Raponsje? Of heb jij ook nog wel ergens vetjes?

Ik ben helemaal strak, maar geen bodybuilder.
Je kunt bij mij wel zien dat ik slank ben doordat ik sport.

Mijn benen zijn niet zo slank als iemand die van nature slank is, maar ik heb ook geen brede gespierde stierenbenen.

Ik doe expres veel cardio omdat ik graag strak ben maar er niet uit wil zien als een bodybuilder.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:29

Sabini schreef:
Ik ben precies even lang en weeg ook 72 kg Phor. Hoeveel wil jij wegen? Of heb je niet echt een streefgewicht?
Mijn maten zijn: 38 bovenkleding (vaak M, soms L vanwege de mauwen :') ) en broekmaat 30 (omvang. En lengte 36..). Dat is overeenkomend met maat 40 volgens mij.

Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel ik weeg, maar als ik in de 60 kom dan maak ik toch wel een vreugdesprongetje, volgens mij was ik 12 toen ik voor het laatst ergens in de 60 woog :))

40 bovenkleding (L, vooral vanwege mouwen, ik heb apenarmen), maar ook omdat ik wel een flinke ribbenkas heb.
Broeken 29/34 of 36, komt neer op maat 38 :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:30

Raponsje schreef:
Mijn collega's hadden het koud vandaag toen ze de sportschool binnen kwamen en zijn gaan squatten tegen de verwarming aan. >;)

Ik moet hier het raam opendoen tijdens de Shred en dan heb ik het nog bloedheet _O-

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:35

Dames! Ik ga meedoen.
Ga me sportkleren aantrekken en met level 1 beginnen :D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:40

Goed zo, Mieke! Zet hem op! *D

Wat me trouwens ook opvalt; iedere keer als ik dan zulke positieve berichten lees en wel benieuwd ben naar de persoon achter de naam, staan er in het profiel geen foto's :P

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:41

CCCCC schreef:
Misschien moet je wat meer gaan eten? Het kan ook zijn dat je lichaam in spaarstand is geraakt na een lange tijd een laag aantal kcal!
Maar ik eet gewoon brood (zo'n 5 sneetjes op een werkdag, met gewoon boter en allerlei beleg). En ik eet gewoon vlees en aardappels en lust alle groenten (en wissel zoveel mogelijk af). Ik eet toetjes; yoghurt of kwark. En gewoon taart en chips op verjaardagen (overigens nooit veel..daar houd ik niet van). En ik eet best veel fruit.. En zelfs gewoon chocola tijdens mn menstruatie :+
Meer past er niet in :')

phormicola schreef:
Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel ik weeg, maar als ik in de 60 kom dan maak ik toch wel een vreugdesprongetje, volgens mij was ik 12 toen ik voor het laatst ergens in de 60 woog :))
Dat vreugdesprongetje doe ik met je mee! Ik was 18 jaar toen ik 65 kg woog. En toen ging ik aan de pil....

Maar mensen... ik heb ooit 84 kilogram gewogen!! :o :o :o Toen ik op kamers woonde en nauwelijks nog sportte (een heel jaar lang). Er ging toen binnen een jaar 11 kg vanaf. Daar ben ik superblij mee! Maar nu zit ik al drie jaar op de 72 kg en daar blijf ik op :\
Laatst bijgewerkt door Sabini op 14-01-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:42

Nou dames jullie hebben mij zo ver gekregen :D
Ik heb zojuist dag 1 afgerond :o en ik moet zeggen.. Vond m best te doen.
Alleen mijn armen gaan het heeeel zwaar krijgen! :P

Ik ga straks bij mn vriend mijn cm's opmeten dan kan ik dat eventueel plaatsen.
Ben benieuwd naar het resultaat ik heb er zin in. Officieel ben ik wat kilootjes te zwaar en gewicht verliezen en strakker is je vel komen is nooit erg, toch? :o

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:45

Ladies..

Ik heb in mijn puberteit mijn been verbrijzeld en meerdere operaties gehad en kon 2 jaar lang niet eens zelf naar de wc zonder dat iemand me hielp om naar de badkamer te strompelen.

Ik ben 1.65 (toen misschien een paar cm korter) en woog op mijn zwaarst zo'n 80 kilo.
Want tja, van 3 jaar lang op de bank zitten en eten word niemand slank.
Toen ik na ruim 3 jaar weer kon lopen ben ik flink gaan sporten en het duurde niet lang voor ik 53 kilo woog en weer helemaal strak in pak was.

Ik was zo onder de indruk van mijn eigen "reis" en progressie dat ik er dus mijn werk van heb gemaakt.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:47

Wow, da's pas een succesverhaal Raponsje!
Ben best benieuwd naar hoe jij eruit ziet :+ .
Zag trouwens dat je pas 25 bent, vind je eigenlijk wel volwassener overkomen, had je ouder geschat! :)

Sabini, opzich is het geen verkeerd gewicht bij je lengte toch?
Wissel je wel genoeg af qua eten?

Sannx94 goedzo!

Berdien

Als ik in de 60 ga wegen heb ik zwaar ondergewicht := Ben (ruim) 1.80 en breed gebouwd. Nu ook wel echt te zwaar, eerst maar eens richting de 80kg.

Shredden ging best lekker, hoewel het wel pittig was op een lege maag die ook al een paar uur leeg was. Zo eerst even lekker douchen en dan een salade bouwen.

YMJArabians

Knap zeg! En ontzettend inspirerend :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:48

Ik was op m'n zwaarst 105kg en ik ben al een aantal jaar supertrots op mezelf :)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:50

Raponsje schreef:
Ladies..

Ik heb in mijn puberteit mijn been verbrijzeld en meerdere operaties gehad en kon 2 jaar lang niet eens zelf naar de wc zonder dat iemand me hielp om naar de badkamer te strompelen.

Ik ben 1.65 (toen misschien een paar cm korter) en woog op mijn zwaarst zo'n 80 kilo.
Want tja, van 3 jaar lang op de bank zitten en eten word niemand slank.
Toen ik na ruim 3 jaar weer kon lopen ben ik flink gaan sporten en het duurde niet lang voor ik 53 kilo woog en weer helemaal strak in pak was.

Ik was zo onder de indruk van mijn eigen "reis" en progressie dat ik er dus mijn werk van heb gemaakt.
Wauw wat een verhaal :wow: Respect! Jij weet dus ook hoe het is om wat zwaarder te zijn. (Dat kun je goed gebruiken om anderen te motiveren ook).

Overigens zag ik dat Jillian zelf ook dikker is geweest.

En Phor ook! Dan valt mijn 83 kg nog mee :o Jeetje wat knap zeg! Daar heb ik superveel respect voor.

Ik ben 11 kg afgevallen door alleen maar gezonder eten en 3 keer in de week voetballen. Dus wie weet gaan nu de laatste 4 kg eraf..
Laatst bijgewerkt door Sabini op 14-01-13 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:51

phormicola schreef:
Ik was op m'n zwaarst 105kg en ik ben al een aantal jaar supertrots op mezelf :)

En terecht!

Je bent zo sportief en gezond bezig.
Veel mensen zullen echt een voorbeeld zien in jou.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:54

Knap zeg Raponsje :) en Phor ook al :) echt top *\o/*

Ik ben 1.83... Op m'n zwaarst was ik 86 kilo... Toen ben ik meer gaan sporten en anders gaan eten. Ik weeg nu al bijna drie jaar net iets onder de 70. Ben tevreden met m'n gewicht, maar zou graag wat strakker in mijn vel zitten. Dus daar doen we het voor :). Overigens is er nooit iemand geweest die me zwaar vond ofzo, kennelijk verhult lengte heel veel. Als ik achteraf zeg dat ik 86 kilo woog geloven ze het niet. Ook goed :)

Ik heb een vreetkick... Denk dat ik mezelf wat olijven gun. Dat vind ik zo lekker. Knoflook-olijven... :9

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:57

Sansje: Nou ik denk dat je met jouw lengte wel 70 kilo mag wegen! Super goed hoor, dat je zoveel bent afgevallen :)

Ik vind olijven ook zoooo lekker! Maar ik kan nooit echt uitvogelen of ze nou gezond of ongezond zijn :P

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:59

Knap hoor Phor & Rapons & Sabini :D!

Ik weeg nu 65 kg en ben 1.80 lang.
Liefst weeg ik rond de 60/62 kg (woog voor ik stopte met roken 58kg), maar dan met een gezond getraind lichaam :)
Laatst bijgewerkt door Rozanne op 14-01-13 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:59

Ik zal mijn gewicht ook bekend maken zodra ik op mijn streefgewicht ben. Schaam me er nu nog te hard voor :o

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:00

Hee hallo.. ik ben ook 11 kg kwijt ;) Of lezen jullie daar overheen? :o