Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Ben jij eigenlijk helemaal strak getraind Raponsje? Of heb jij ook nog wel ergens vetjes?
Sabini schreef:Ik ben precies even lang en weeg ook 72 kg Phor. Hoeveel wil jij wegen? Of heb je niet echt een streefgewicht?
Mijn maten zijn: 38 bovenkleding (vaak M, soms L vanwege de mauwen) en broekmaat 30 (omvang. En lengte 36..). Dat is overeenkomend met maat 40 volgens mij.
CCCCC schreef:Maar ik eet gewoon brood (zo'n 5 sneetjes op een werkdag, met gewoon boter en allerlei beleg). En ik eet gewoon vlees en aardappels en lust alle groenten (en wissel zoveel mogelijk af). Ik eet toetjes; yoghurt of kwark. En gewoon taart en chips op verjaardagen (overigens nooit veel..daar houd ik niet van). En ik eet best veel fruit.. En zelfs gewoon chocola tijdens mn menstruatieMisschien moet je wat meer gaan eten? Het kan ook zijn dat je lichaam in spaarstand is geraakt na een lange tijd een laag aantal kcal!
phormicola schreef:Dat vreugdesprongetje doe ik met je mee! Ik was 18 jaar toen ik 65 kg woog. En toen ging ik aan de pil....Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel ik weeg, maar als ik in de 60 kom dan maak ik toch wel een vreugdesprongetje, volgens mij was ik 12 toen ik voor het laatst ergens in de 60 woog
Raponsje schreef:Wauw wat een verhaalLadies..
Ik heb in mijn puberteit mijn been verbrijzeld en meerdere operaties gehad en kon 2 jaar lang niet eens zelf naar de wc zonder dat iemand me hielp om naar de badkamer te strompelen.
Ik ben 1.65 (toen misschien een paar cm korter) en woog op mijn zwaarst zo'n 80 kilo.
Want tja, van 3 jaar lang op de bank zitten en eten word niemand slank.
Toen ik na ruim 3 jaar weer kon lopen ben ik flink gaan sporten en het duurde niet lang voor ik 53 kilo woog en weer helemaal strak in pak was.
Ik was zo onder de indruk van mijn eigen "reis" en progressie dat ik er dus mijn werk van heb gemaakt.