Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
williejanne schreef:Dan zal ik maar vertellen dat mijn schoonmoeder totaal niet blij mee was dat we vertelden dat ik zwanger was.
Ik was 6 maanden zwanger heeft ze voor het eerst weer wat tegen me gezegd, en dat was dat ik na dit kind hoe dan ook moest zorgen dat er geen 2e kwam. Want je dacht toch niet dat er iemand op 2 stuks van mijn kinderen wilde passen?
anneliesdj schreef:williejanne schreef:Dan zal ik maar vertellen dat mijn schoonmoeder totaal niet blij mee was dat we vertelden dat ik zwanger was.
Ik was 6 maanden zwanger heeft ze voor het eerst weer wat tegen me gezegd, en dat was dat ik na dit kind hoe dan ook moest zorgen dat er geen 2e kwam. Want je dacht toch niet dat er iemand op 2 stuks van mijn kinderen wilde passen?
Hmf, die kwam er bij mij niet meer in.
Fratsen halen ze thuis maar uit en als ze wil drijven moet ze in het kanaal springen.
Zulke dingen zeg je niet tegen je eigen kinderen/schoonkinderen

Just_Simple schreef:Mams, het is moeilijk, dat snap ik ook erg goed, heb zelf een dochter en zou ook niet staan te juichen als ze thuis zou komen met deze mededeling en zou het ook erg moeilijk hebben. Maar ook mijn dochter zou voor een ontzettend moeilijke keuze staan, maar zij moet gelukkig zijn met haar keuze en twijfels zullen blijven, welke keuze ze ook maakt.... Ook ik heb die nu nog na 11 jaar
Blabla1980 schreef:En de aanval die ik hier richting de moeder zie is ook niet eerlijk. De ouders mogen een mening hebben toch. En ze hebben ook het recht om geschrokken te zijn. Jullie kennen die mensen helemaal niet en weten ook niet hoe ze zich uiten.
anneliesdj schreef:Blabla1980 schreef:En de aanval die ik hier richting de moeder zie is ook niet eerlijk. De ouders mogen een mening hebben toch. En ze hebben ook het recht om geschrokken te zijn. Jullie kennen die mensen helemaal niet en weten ook niet hoe ze zich uiten.
Natuurlijk mogen ze een mening hebben maar het is niet de bedoeling dat ze die mening op zo'n manier uiten dat TS het gevoel heeft dat ze er alleen voor staat, letterlijk en figuurlijk.
En ik krijg het idee uit de berichten van ts, dat ze in haar keuze beinvloed wordt door haar omgeving, dus die zullen er vast niet helemaal neutraal in staan.

ano28 schreef:Wow, hoe MIJN probleem nu ineens een familiedrama geworden lijkt te zijn.
Zojuist bericht dat ik het verder alleen (of zonder familie) zal oplossen. Jeetje, die had ik even niet aan zien komen. Ik ben tot de grond toe afgebrand door mijn zus. Ze sprak voor de familie.