Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cindeeh schreef:Dat weet ik wel zeker ja haha.
Ik ben scholier, met een bijbaan waar bijna mijn hele verzekering enzo heen gaat en houd klein beetje per maand over elke maand dus dan vind ik het zonde om mijn geld daaraan te 'verspillen' Die paar uurtjes die ik heb staan voor de verzekering kan ik inderdaad wel gebruiken, ben een beetje schufterig voor diestisten, joost mag weten waarom, maar is gewoon een voorgevoel, heel stom.. =P Misschien omdat veel mensen een commerciele boel ervan maken hier in de buurt..
Zal inderdaad wel even pb met jou Raponsje als ik even ervoor ga zitten. Zit nu beetje van half dat doen, half dit doen. Zal vanavond wel worden denk ik.
Aranel schreef:Oke ik heb ook mijn eerste dag erop zitten. Volgens mij kan ik morgen niks meer
Dus gewoon 10 dagen dat eerste filmpje, dan 10 dagen de tweede en 10 dagen de derde?
Aranel schreef:Haha gelukkig ben ik niet de enige!
Maar is het dan niet beter om gewoon te rekken tot zover je kunt (en dan maar niet je tenen aanraken) dan je knie te buigen? Ik heb namelijk het idee dat je dan de boel minder rekt. Of maakt dat niet uit?
Precious20 schreef:Ik ben ook begonnen!Heb net dag 1 gedaan, en oeftie... ik voel het toch! En dan te bedenken dat ik eigenlijk al een vrij goede conditie heb! Ben benieuwd wat dag 3 en 4 gaan geven.
Doen jullie nu trws nog iets speciaals ivm voeding?