kuzznathalie schreef:ik heb er mee leren leven, met de pijn en moeheid!
Ja dat heb ik ook. Mijn knieën doen altijd pijn. Het is voor mij ook wel lastig om smorgens het bed uit te komen. Mijn spieren en gewrichten lijken wel de tijd nodig te hebben om wakker te worden. Ik heb vaak dat ze dan slap aanvoelen en dan 'strompel' ik maar wat rond. Ik denk dat ik maar moet stoppen met zumba. Ik wil eigenlijk nooit zo snel iets opgeven. Ik weet dat het pijn doet en het niet goed is. Wil het niet erger maken dan het al is. Ik zit wel nou na te denken dat mijn collega's wel eens raar kijken als ik veel aan het gapen ben overdag. Blijkbaar zijn er veel klachten die ik heb genegeerd nou ik zo alles lees. Ik heb er ook eigenlijk nooit zoveel informatie over gehad sinds dat ik hier op dit topic ben gestuit.
Hardlopen met evy zou ik ook wel willen doen. Maar ik ben bang dat dat ook te belastend is voor mijn enkels en knieën.
Traplopen en fietsen is al pijnlijk.
Gaan jullie wel door dan met hardlopen? Helpt het met het versterken van spieren? Ik zou graag wat kilo's kwijt willen raken zodat mijn gewrichten niet teveel extra gewicht mee moeten slepen. Want ben 10 kg aangekomen in een jaar tijd. En zou dat graag weer kwijt willen.
Maar na mijn mening zijn alle soorten sport te zwaar of verbeeld ik me dat?