Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Nou inderdaad erg jammer. Ik was net vanmorgen hier aan het lezen en had de website van de aanbieder al open toen mijn vriend met het bericht kwam Was vanmorgen in het landelijk nieuws. Erg balen! Ik wil graag uiteindelijk stoppen, maar had dit graag als tussenstap gedaan en denk niet dat het zo 123 lukken gaat.
Cer schreef:Hallo, ik heb er sinds kort ook 1, een Ego-T volgens mij?
Ik lees hier al even stiekem mee, en hoorde ook het bericht van vanochtend over de schadelijkheid.
Echter, er staat vrij weinig informatie in vind ikDus ik neem aan dat ze nog niks weten, en zich misschien wel zorgen maken over teruglopende inkomsten qua sigarettenverkoop?
Zijn de vloeistoffen enzo eigenlijk ook in regulieren tabakszaken of andere winkels te koop? (of heb ik daaroverheen gelezen)
EeCee schreef:@chantalhaf, het kan zijn dat je het 'knopje' al indrukt voordat je inhaleert. Zorg ervoor dat je dit pas doet net voor je inhaleert.
Verder kan het zijn dat je iets te krachtig inhaleert. Als het aanhoud kun je de verdamper uitblazen vanuit de kant die je op de batterij draait. Er kan dan wat teveel aan vloeistof inzitten.
Menino schreef:die heb ik ook besteld. Was op ebay 15 euro. Wilde ik wel proberen. Ben van gelegenheidsroken naar stressroken gegaan. Een echte nicotine verslaving heb ik gelukkig volgens mij niet, en echt veel rook ik ook niet ..
Maar het zou fijn zijn als ik m'n beginnende verslaving vast aan banden kan leggen... Aangezien ik geen groot voorstander van roken bij mezelf ben(... maar het werkt helaas toch echt wel stress-reducerend om even een paar minuten aan zo'n ding te lurken.
... Dus passeren er meer pakjes dan ik zou wensen )
dat bericht vind ik ook een beetje suggestief geschreven. Tuurlijk is nicotine niet goed voor je, e-cig of niet. Maar dat neemt niet weg dat het wel degelijk een gezonder alternatief kan zijn
Kun je nu alle soorten liquids in alle e-sigaretten doen?