Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop zo erg dat we na het weekend goed nieuws van je mogen horen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorriso schreef:Godver, 27 en dan dit... Hoe ontzettend lomp, vorige week nog niks aan de hand en nu dit... Ik hoorde trouwens laatst op het nieuws dat ze bezig waren met een borstbesparende behandeling die goede resultaten gaf? Of staat dit nog in de kinderschoenen? Zo ja, heb ik niks gezegd, maar dit schiet mij ineens te binnen. Kan me voorstellen dat je totaal niet aan behandelingen wil denken en dat is mijn intentie ook niet, maar misschien kan het je wat opleveren.
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop zo erg dat we na het weekend goed nieuws van je mogen horen!!![]()
![]()
![]()
Sorriso schreef:Godver, 27 en dan dit... Hoe ontzettend lomp, vorige week nog niks aan de hand en nu dit... Ik hoorde trouwens laatst op het nieuws dat ze bezig waren met een borstbesparende behandeling die goede resultaten gaf? Of staat dit nog in de kinderschoenen? Zo ja, heb ik niks gezegd, maar dit schiet mij ineens te binnen. Kan me voorstellen dat je totaal niet aan behandelingen wil denken en dat is mijn intentie ook niet, maar misschien kan het je wat opleveren.
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop zo erg dat we na het weekend goed nieuws van je mogen horen!!![]()
![]()
![]()
Maartje1990 schreef:Sorriso schreef:Godver, 27 en dan dit... Hoe ontzettend lomp, vorige week nog niks aan de hand en nu dit... Ik hoorde trouwens laatst op het nieuws dat ze bezig waren met een borstbesparende behandeling die goede resultaten gaf? Of staat dit nog in de kinderschoenen? Zo ja, heb ik niks gezegd, maar dit schiet mij ineens te binnen. Kan me voorstellen dat je totaal niet aan behandelingen wil denken en dat is mijn intentie ook niet, maar misschien kan het je wat opleveren.
![]()
![]()
Er zijn heel veel behandelingen die goede resultaten geven, maar de ene kankersoort, is de ander niet. Je hebt allerlei verschillende zwaartes van 'kwaadaardigheid' en mutaties etc. Dus als gaat het ook over borstkanker, kan weer een hele andere zijn en totaal verschillend behandeld moeten worden.
TS: wellicht doe je het wel, maar van alles gaan lopen googlen, dat raad ik je ook af, maak je jezelf alleen maar bang mee, en zoals ik zei de ene kanker is de ander niet. Je oncoloog weet gewoon het beste hoe te behandelen en is heel lief, al die mensen die meedenken, maar als ik naar bijv. mijn moeder kijk, denk ik dat ze er niet heel veel bij gebaat is. Maar wellicht is dit voor TS anders en slik ik mijn woorden verder nederig in