Afkicken komt bij mij ook vroeger als verwacht
Mag vanavond mijn nieuwe huurcontract gaan tekenen, komend weekend verhuizen en er komen gewoon geen blikjes redbull in huis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Afkicken komt bij mij ook vroeger als verwacht
Mag vanavond mijn nieuwe huurcontract gaan tekenen, komend weekend verhuizen en er komen gewoon geen blikjes redbull in huis
woohoo wat een goed nieuws
....volhouden!!!
Absoluut
Zeker met de gedachte erachter hoe blij ik ervan wordt...Ik moet nu echt gewoon stoppen en bij voorkeur permanent.
Cayenne schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom mensen een datum of gelegenheid aanwijzen om te stoppen. Wil je dan tot die datum nog extra veel drinken of ervan genieten? Dat schijnt ook weer een aanwijzing te zijn dat je er nog niet klaar voor bent om daadwerkelijk te stoppen. Hetzelfde als wanneer per 1 januari word besloten om te stoppen. Waarom niet spot-on op dezelfde dag?
Bij mij word de drang steeds groter. En de verleiding ook, moet nu met de bus naar de winkel, anders is het te ver voor de kleine en als ik de bus naar zie passeren kan ik het niet weerstaan helaas. Hier in huis zijn ze nog niet binnen geraakt, dat hou ik wel vol
) heb terug gevonden en die kan niet tegen de lucht van redbull, die houdt mij dagelijks bezig, dus ik heb weinig kans om ze te drinken