jij geeft jouw afweer door aan je baby. Wat spannend, volgende week al! Voel je je nog een beetje fit?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jij geeft jouw afweer door aan je baby.
.
[***] schreef:Volgens mij heb ik zo'n ding van difrax, nog niet gebruikt ik zal de la eens opruimen
Lieve kind krijgt dan antistoffen genoeg, ben wel 5 x verkouden geweest!
Zit 20 maanden tussen, zal wel even pittig worden straks...
Pletje we hebben straks als het goed is van beide soorten 1![]()
Maar ik houd voor mijn gevoel een slag om de arm, eerst zien dan geloven
Heb zelfs alweer gereden
lisa_pluisje schreef:[***] schreef:Volgens mij heb ik zo'n ding van difrax, nog niet gebruikt ik zal de la eens opruimen
Lieve kind krijgt dan antistoffen genoeg, ben wel 5 x verkouden geweest!
Zit 20 maanden tussen, zal wel even pittig worden straks...
Pletje we hebben straks als het goed is van beide soorten 1![]()
Maar ik houd voor mijn gevoel een slag om de arm, eerst zien dan geloven
Hoeft niet pittig te worden hoor, mijn zoontje wat ik na mijn dochtertje kreeg is vreselijk makkelijk, appeltje eitje na mijn kleine meisje
Er zit bij ons ongeveer een jaar en 9 maanden tussen.
Al hoor ik wel van veel mensen om mij heen (ja horen van...) dat dit wel de uitzonderlijke gevallen zijn... dat ik dus een mazzelkont was.
meaghan2005 schreef:Ik woon in duitsland en als je daar 1 x zegt keizersnee dan krijg je m![]()
Ze hebben echt geprobeerd mij er naar toe te praten omdat mn kindje erg zwaar zou zijn.
Uiteindelijk is mn dochtertje (op natuurlijke wijze)geboren op 40 + 5 en woog ze 3640 gram, dus hoezo zwaar.
Volgens mijn hebamme (verloskundige) verdiend het ziekenhuis veel meer aan een keizersnee dan aan een natuurlijke bevalling, vandaar dat ze het hier graag uitvoeren.