Eruit is eruit, keukenrol erbij
En dan maar eens de wc opzoeken en de douche/wastafel! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan maar eens de wc opzoeken en de douche/wastafel! _Dingetje_ schreef:BarbaLala schreef:_Dingetje_, JessAndHope zegt toch niet dat ze het onveilig doet?
Waarom zo vijandig over het hebben van een toyboy? Ieder maakt zijn eigen keuzes zoals ik al eerder zei.
En het 1 is niet beter dan het ander
Nee dit is erg jammer dat dit vijandig opgevat wordt
Jolliegirl schreef:Ik kan dus niet zonder problemen naar de wc lopen...
Eruit is eruit, keukenrol erbijEn dan maar eens de wc opzoeken en de douche/wastafel!

MirandaFuego schreef:[ Afbeelding ]

Amaris schreef:Jolliegirl schreef:Ik kan dus niet zonder problemen naar de wc lopen...
Eruit is eruit, keukenrol erbijEn dan maar eens de wc opzoeken en de douche/wastafel!
Ik ook niet... is ook altijd rampzalig als vriendje vrolijk zegt 'handdoekje'? En dan -na even wanhopig rondkijken- 'liggen nog in de droger....'
Dan is het rennen hoor, met een hand tussen mijn benen. Ieuw

SplashIsLief schreef:MirandaFuego schreef:[ Afbeelding ]
Geniaal
Stiekem lees ik al het hele topic mee en ik vermaak me prima
Hhilde schreef:Ah bah! Ik mot dat spul niet in mn beddengoed hoor.. Hier nog nooit zonder, maar als ik Jolanda moet geloven mis ik wat
Jolliegirl schreef:Hhilde schreef:Ah bah! Ik mot dat spul niet in mn beddengoed hoor.. Hier nog nooit zonder, maar als ik Jolanda moet geloven mis ik wat
Ik kan niet tegen condooms..
Dus het was voor mij echt een verlichting..
oke, nogsteeds niet van alle problemen af,maar toch.. Lig niet meer bloedend en jankend in bed...

Amaris schreef:MirandaFuego schreef:Nou, het leukst is zonder, maar het moet wel kunnen natuurlijk!
Voor de man is het zeker leuker!
Vriendje vind 'met' in ieder geval een heel stuk minder.
), een condoom daarbij kan helpen, duurt het wat langer. Barbabientje schreef:Ik vind het vooral wel grappig, dat zoveel mensen er eigenlijk wel mee zitten maar er nog nooit een topic gemaakt is![]()
Dus ben blij dat mijn topic nut heeft
Overigens heb ik het ook nooit als probleem ervaren, maar ik vind het wel grappig om te lezen