Ik zou het eerlijk waar niet weten, ik ben ook al een hele week niet geweest, het is hier ook niet te doen.

Mijn schoenen zijn ook niet waterproof, dus als ik door het parkje zou gaan, waar de sneeuw nog wel sneeuw is, zouden mijn voeten binnen no time doorweekt en steenkoud zijn, zit ik ook niet op te wachten.
Het is maar gewoon hopen dat het snel gaat dooien, of mijn zus en ik moeten van de week een keer naar het strand, dat is waarschijnlijk nog wel te doen.

Zo lang als dat het niet sneeuwt wil ik me er nog wel aan wagen, in principe wordt er hier in de buurt goed zat gestrooid, maar met deze sneeuw zie ik niet waar het wel of niet glad is dus blijf ik veilig binnen. Heb hier nog wel het fitnesspasje van mijn broertje liggen, maar die sportschool staat nogal bekend om de opgepompte (net niet) stoere mannetjes, dus dat zoek ik ook niet zo.
Dagje extra binnen dan maar... 

), ook 1 keer in de sneeuw gelopen maar nu is het weer zo hoog dat we stil staan. Sta dus al een week stil op les 3/4. Erg jammer, maar hoop dat het snel weer een beetje te doen is, dan gaan we er weer voor!