Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Nou da's wel een heel mooi voorbeeld van het jojo-effect zeg... je bent dus nu 30 kg zwaarder dan voorheen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Het lijkt me dat de crash dieeten niet goed werken ( 500 calorieën per dag met Cambridge?) - je lijf gaat compleet overstuur. En met een dieet alleen red je het niet denk ik - je zult je levensstijl moeten veranderen en bewegen!
Bij mij gaat het inmiddels lekker: ik snoep/snack niets meer, vervang ontbijt en lunch op dit moment door 1 shake in de ochtend, 1 shake in de middag met twee Delicata crackers van Wasa met mager beleg of magere kaas, gewoon avond eten met veel groenvoer (maar geen aardappels) en als ik 's avonds honger krijg een appel.
Ben donderdag begonnen hiermee en vandaag volgens het weegschaaltje al 8 ons kwijt. In drie dagen.
Enne... a.s. maandag een intakegesprekje bij de sportschool. Way to go!!
Selka schreef:Tja Amaris zo heb je succesvolle mensen bij ieder dieet, maar ook niet succesvolle.
Mijn oma is na WW weer heel erg veel aangekomen. Je bent zelf toch degene die het zult moeten doen na zo'n dieet
Maar fijn dat WW voor jou goed werkt.
@saszuidema. Maar een gbp is iets wat ik bij lange na niet zal krijgen van een arts en vele hier met mij. Dat is dus niet echt iets wat haalbaar is. Dan moeten mensen toch op zoek naar andere oplossingen