Radetski schreef:Tuurlijk moet ik het zelf doen. Ben ook heel blij met een moeder zoals de mijne!
ja maar vind het ook l*llig om iemand zo maar weg te zetten aan de kant. Als het niet goed aanvoelt dan zeg ik wel dat ik bel voor een afspraak. Dat ik me agenda vergeten ben. Laat ik me moeder wel bellen dat het niet klikte en dat ik iemand anders ga zoeken. Oh ben daar zo zwak in om iemand aan de kant te zetten

Ik had het met mijn huisarts over die internist gehad. Hij vond dat ik het eerst zelf moest proberen en als dat niet lukte, moest ik bij hem terug komen. Ik met lood in m'n schoenen gebeld (durfde het niet te doen als ik een afspraak had bij die internist), maar hij zou over anderhalf jaar met pensioen gaan en die tijd moest ik maar uitzingen............. M'n huisarts was daar kwaad over!! Hij heeft binnen een paar dagen een super arts voor me geregeld!! (en de eerste keer in de wachtkamer zat ik met samengeknepen billen dat ik die andere internist niet tegen zou komen.... ) Dus ja, ik herken jouw gevoel HEEL goed