Schrik van mijn leven... Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Re: Schrik van mijn leven... Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 18:43

Hey Esther wat raar ziet dat eruit. Is dit die afneembare dan? Want zo te zien zit ie over je kleren? Hoe vonden ze je foto's er uit zien of ben je niet op de foto geweest?

Ik vanochtend weer ff naar school geweest. En daarna weer in slaap gevallen tot half 5 :'). Voel me echt zo'n lui persoon he haha. Ik slik idd wel maagbeschermers hoor!!

Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 18:49

Nee helaas niet afneembaar :( Vorige keer mocht ik er ook een hempje onder houden. Ik kan ook elke dag een schone aantrekken :j Is een beetje een gefriemel maar het lukt uiteindelijk wel. Ben daar heel blij om. Scheelt een hoop jeuk en het voelt ook iets schoner.

Ben niet op de foto geweest. Dit is de allereerste foto en scan. 24 december moet ik terug komen (1 dag voor kerst) en als de foto's goed zijn mag ik zonder gips naar huis. Denk zelf misschien nog afneembaar iets ter ondersteuning oid maar dat weet ik nog niet.

Je bent naar school geweest toch dus lui ben je zeker niet. Thuis zitten en niks doen is ook zo geestdodend :')

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:08

Fijn dat je even hebt kunnen douchen Esther! Ik snap hoe fijn dat weer was, ohh wat genoot ik na 7 weken weer te mogen douchen haha! Hopelijk mag de 24e het gips af, zou een fijn kerstkadootje zijn :j!

Ik ben ook erg slank geworden door het korset, spieren komen er maar heel moeilijk weer aan. Mijn korset zat hoger, want mijn bovenste wervels zijn gebroken. Ik had een soort hemdje van gips aan, was ook echt geen pretje.
Afbeelding

Sundral, nogsteeds erg moe na school, wel begrijpelijk hoor! Ik slaap ook nog steeds zoo veel! Voel me soms ook een luilak, maar kan gewoon nog niet veel aan. Onze botjes maken kost gewoon veel energie...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 11:57

:') jouw korset Eva. Ik hoop ook voor je dat ie er de 24e af gaat!! Hoe gaat ie verder? Hoe vaak zwem je nu?

Ik ben vanochtend als een zombie naar school gegaan, lig nu in bed en straks even lampjes halen voor de kerstboom en om half 3 fysiotherapie en daarna zwemmen. Dan kerstboom optuigen ( gister al stukje geprobeerd vond mijn rug niet leuk ) en dan ga ik slapen tot morgen vroeg half 9 :').

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:16

Oei eva.. het kleurtje is leuk maar zo te zien helemaal niet comfortabel! Nog met warm weer ook zo te zien?

Baal even flink... 4 uurtjes gewerkt en nu best moe en beetje pijn.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 17:17

Whatsup Esther??

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:23

Ik had mijn bericht per ongeluk verstuurd zonder af te maken.

Baal gewoon dat je zo tegen gewerkt wordt door je eigen lichaam.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 17:48

Ik dacht al haha.

Maar ik ken het gevoel hoor Esther ! Ik heb vanmiddag de kerstboom opgetogen dat had ik écht niet moeten doen. Maar pak je rustmomenten he Esther, die zijn zó belangrijk!

Ik lig nu ook in bed en kom er ook niet meer uit. Heb jij ook iets van een elektrische deken? Ik heb dat ding al zo'n beetje heel m'n leven maar hij werkt nu lekker ontspannend voor m'n rug dus misschien ook wat voor jou?

Volgende week gaat er een manueel? therapeut naar mijn rug kijken van het revalidatiecentrum. Ben benieuwd..

Edit: vanavond leuke films op tv!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:17

Zoo.. die kerstboom staat vroeg :D ik hou van de kerst... al die lampjes :+:

Rust inderdaad ook veel. Moet veel gebeuren op het werk en heb best wel een verantwoordelijke baan. Perfectionistisch en hartstikke eigenwijs dus kan het ook niet makkelijk loslaten. Plus dat binnen het bedrijf eigenlijk niemand mijn werk met al zijn facetten kan overnemen. En dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet :')

Bedje klinkt wel aantrekkelijk haha. Il schuif altijd 2 kruiken in mijn bed iig heerlijk warm.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 18:32

Woeiii ik houd ook van kerst, té gezellig. Ben dus eerst even naar de Tuinland geweest, god man ik wil echt ALLES hebben wat ik daar zie :'). Die kerst afdeling zouden ze moeten verbieden :+ .

Echt respect dat je gewoon aan het werk bent, maar als het een dagje niet gaat accepteer dat dan ook. Ik heb met mijn studiecoach afgesproken dat ik ook gewoon thuis blijf als het niet gaat.

Kruiken zijn inderdaad ook wel lekker en ontspannend. Echt rot dat je dat korset hebt, anders kon je lekker een ontspannende douche nemen.

Ik begin nu echt moe te worden. Aan de ene kant wil ik nu heeeel graag slapen maar aan de andere kant val ik liever rond 9 uur half 10 in slaap.

Ik ga trouwens mijn eindstage voor school in New York doen :-)! Ben vandaag gebeld dat ik ben aangenomen. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat ik tegen die tijd lichamelijk ook weer wat beter ben.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:58

Fijn dat school met je mee denkt, scheelt ook wel wat studiestress denk ik. New York wauw :)) super vet! Deed je nou een opleiding in de paarden? Je ritme raakt echt in de war van al die gekke uurtjes. Ik ga ff kijken welke films er zijn vanavond.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 19:15

Ja ben ook blij dat school zo mee denkt! Nee ik doe sportmarketing maar zit op een school voor jonge topsporters die voor later een papiertje achter de hand willen hebben. Nu dus extra blij met deze opleiding haha.

Rustig aan hoor Esther, om jezelf denken!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 17:43

Hoe bevalt de sneeuw bij jullie? Ik vind er niks aan :') ben bang dat ik onderuit ga en nog eens weken in het gips moet blijven :=

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 17:45

Ik kom het huis ook niet uit. Mijn mam is tot vrijdag op Ameland en ik moet nu alles met ov/fiets doen, maar geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt. Best erg eigenlijk :').

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 17:49

Wel genoeg eten en drinken in huis haha? Gisteren ging ik nog wel met de hond lopen. Zachte sneeuw is niet zo'n ramp maar hier is het voornamelijk veranderd in ijs. Van mij mag het gaan dooien :Y)

Het is idd best erg...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 18:04

Haha ik zit nooit zonder eten en drinken :'). Maar ja er gaan zo veel mensen onderuit.. We kunnen maar beter 't zekere voor 't onzekere nemen.

Ben vanmiddag nog even op stal geweest ( thnx buren ). Trailer is ook verkocht. M'n poown zal de rond de 17e weg gaan, hij moet de 19e in Denemarken zijn. Vrijdag niet naar school geweest.. Zat donderdag ook al als een zombie in de klas met tranen in m'n ogen.. 'T is zo dubbel allemaal. Vanmiddag nog een leuke pic gemaakt van Becks. Volgende week komt smeetjoew nog wat plaatjes schieten.

Meet Beckham E.G. aka Fritsie

Afbeelding

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 18:10

:(:) vind het heel erg voor je.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 23:32

Thnx.. Aan de ene kant kan ik er vreselijk om lopen huilen, aan de andere kant weet ik dat dit het beste is. Hij gaat ook nog eens naar super leuke mensen, die me al hebben uitgenodigd om eens langs te komen. Ze houden me via Facebook en e-mail up to date en nu bellen ze regelmatig even om te vragen hoe het gaat. Dus dat geeft wel echt een mega goed gevoel. Maar ja het blijft gewoon heel dubbel..

Ik zag trouwens dat ze code oranje hebben afgegeven, dus ik blijf veilig in huis... Vind een dik pak sneeuw heel leuk en ook niet eng, maar zodra het glad wordt zet ik nu geen pas meer buiten de deur :p.

Slaap lekker allemaal.

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:06

Ah Sundral, snap je dubbele gevoel. Lijkt me erg moeilijk om je paadje te verkopen, maar je weet iig dat het het beste is :) Sterkte komende dagen met het afscheid nemen!

Ik merk ook dat ik banger ben dan normaal om te vallen met dit gladde weer. Gister was het prachtig hier, dik pak sneeuw en zonnetje (heb heerlijke wandeling met de paarden gemaakt). Maar vandaag is het aan het regenen en alles is vies en glad blehh.. Hoop dat het snel dooit!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 16:37

Gelukkig was toen ik wakker werd vanochtend alles weg en alleen maar regen! Ben lekker de hele dag binnen gebleven en word net weer wakker. Hoe gaat het verder met jou Eva? Met de paarden gewandeld, flink hoor!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:42

Idd aan de wandel met de paarden... bikkel :D

Ik heb me vandaag bezig gehouden met het schrijven van een kerstmenu en heb 2x visite gehad. Stukje met de hond gelopen maar het waaide en regende zo hard dat de hond in een streep richting huis marcheerde en de paraplu kapot waaide :=

Morgen weer een nieuwe en hopelijk goede dag!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 23:25

Hoe gaat ie met jullie?

Ik had zaterdag, zondag maandag best goede dagen! Gister al weer 1,5 uur langer op school geweest. Erg moe daarna en de hele dag geslapen.

Vandaag veel te veel gedaan in huis. Zo'n beetje het hele huishouden gedaan en lig nu echt met veel pijn in bed, het straalt zelfs uit naar m'n stuitje.

Morgen maar even rustig aan doen denk ik.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:58

Huishouden is best belastend dus... ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet geprobeerd heb maar jij kan niet anders. Wanneer is je mams weer terug, vrijdag?Doe je wel een.beetje voorzichtig. Misschien kun je de taken beter verspreiden over een aantal dagen :)

Ik heb 2 dagen achter elkaar gewerkt op de zaak. Wel maar halve maar ging wel. Nu even een dag thuis werken. Heb nu meer last. 's ochtends in bed doet het altijd zo'n zeer! Even lopen en het zakt wel weg maar toch jammer als je slecht hebt geslapen en je kan niet even een extra uurtje pakken.

Ik wil proberen om deze week een kerstcadeau te kopen. Normaal gesproken kruis ik dan de hele stad door maar iets zegt mij dat ik dit anders aan moet pakken :Y)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 10:56

Mijn mams komt gelukkig vandaag weer terug.

Moet je veel zitten op je werk? Af en toe even lopen tussendoor is wel goed voor je rug. Zitten is het meest belastend.

De hele stad door lijkt me ook niet zo'n strak plan haha. Zelfs ik vind dat nu nog erg vermoeiend en je krijgt snel last omdat je langzaam loopt en het is juist beter voor je rug om stevig door te lopen. Misschien van te voren een paar winkels aankruisen waar je heen wilt?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:35

Je had gewoon te veel troep gemaakt afgelopen dagen en moest het huis weer in originele staat zien te krijgen zeker _O-

Veel zitten... hangt er een beetje vanaf wat er op de planning staat. In principe is het een kantoorbaan dus zit ik veel. Maar aangezien je veiligheid niet vanachter een bureau kunt omvatten ben ik ook veel in de fabriekshallen aanwezig :)

Slenteren is idd een aanslag op je rug -O-