[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:32

nou ik vind het toch een aardige reis wanneer je binnen nederland 4,5 uur moet reizen! en ook al is dat in absolute termen bezien heel luxe, ik vind het toch een focking lange reistijd binnen nederland!
ben vereerd, uiteraard

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:46

Marshaha schreef:
nou ik vind het toch een aardige reis wanneer je binnen nederland 4,5 uur moet reizen! en ook al is dat in absolute termen bezien heel luxe, ik vind het toch een focking lange reistijd binnen nederland!
ben vereerd, uiteraard


Zoals ik schreef is NL hoogst verwend in een te luxe tijd waarin alles niet op kon en van de toekomst geleend is.d.
4,5 uur om in de avond zonder enige eigen inspanning met openbaar vervoer, waarin je dus gewoon een boek kan lezen, heel NL over te steken is +:)+

Inderdaad lang voor een overgetrokken plakplaatje uit een boek, maar déze is een schoolvoorbeeld van een totaal persoonlijke +:)+ dan is die reistijd slechts heel relatief.
Voor Banjer is het verder een combi-bezoek naar haar vrijer geweest.

Dat van die rijstijd is overigens iets waaraan de westerse wereld weer moet gaan wennen.
De tijd waarin we allemaal voor een schijntje ongelimiteerd individueel mobiel waren van voordeur tot voordeur is echt voorbij.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48800
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:52

Hihi, het is idd een behoorlijk eind, 4,5 uur reizen... En ik heb het er bijzonder graag oor over gehad... Nu weet ik tenminste zeker dat ik de rest van mijn leven met een prachtige tattoo loop... Jij bent gewoon de beste, Marsha en dan moet je soms wat verder reizen... :P

Heb idd de dag ervoor bij mijn vriend gezlapen, vanaf Schiedam is Weert maar 1 uur en 3 kwartier... :)

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:07

Hier een link naar de wat makkelijker te navigeren site van Luis Vargas.

NIET aanklikken als je niet tegen expliciet bloot kan, een territoriale partner hebt of kleine kinderen rondrennend.

http://www.theartofluisvargas.com/galle ... /1-tattoos

Op de site van Vargas staan verschillende combinaties van vrouwenlijf/lichaamskunst welke fundamenteel niet verschillen van 8 duizend jaar oude beeldjes, mogelijk zelfs 20k jaar. De Venus van Willendorf was gekleurd met rode oker bijvoorbeeld.

Corelli

Berichten: 10002
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:12

Ohhh die cherry blossom <3
En jouw rat vind ik ook heel gaaf geworden banjer!

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:20

p.s.

´Mevrouw HC´ heeft gisterenavond op de bank my-ebay vol bikinis welke bij de tatouage passen gezet...

Vanmorgen de vraag of ik de ´Sexy PURPLE BRIGHT PINK Brazilian THONG Bikini Large-Push Up-Cup´ wilde kopen.

Ja, dat wilde ik wel ;)
Het is hier nog tot oktober standweer tenslotte.

Lisette03

Berichten: 1825
Geregistreerd: 23-06-06

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:21

HC dan is wickedweasel wel een leuke site voor je vrouw :))


Banjer ik vind je tattoo erg mooi, heel mooi gezet Marsha :)

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:33

Corelli schreef:
Ohhh die cherry blossom <3


De 113-dia-de-los-muertos-tattoo is een voorbeeld van de wortels van uiting van menselijke cultuur.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48800
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:36

Dank jullie weer :D

HC: er staat mooi werk op die site... :)

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:52

Lisette03 schreef:
HC dan is wickedweasel wel een leuke site voor je vrouw :))


Ze ís al aan het zoeken en ... http://cdn0.wickedweasel.com/assets/con ... 1343789166 is al gelijk *\o/* hoor ik.

Ze heeft van de week al een paar verschillende
Afbeelding
met de post gekegen.

Ze is overigens ´mijn´ (geheel van haar heerlijke zelf) vriendin.

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 10:54

Banjer schreef:
HC: er staat mooi werk op die site... :)


Het meest vrouwelijke werk van Vargas was de inspiratie voor de Richellampola.

Als ik op zou schrijven hoe het hele verhaal is, kom je niet meer bíj :D _O-

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 11:50

Ik vind die Cherryblossom errug gaaf!
Banjer en HC, mooie tattoo. Ik vind het ook wel waard om zo lang te reizen wat je hele leven op je lichaam staat. Ik moest ook 3 uur heen, en 3 uur terug naar Marsha. Zou het zo weer doen!

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:22

Ik ga 'm na 6 jaar lang nadenken denk ik volgende maand laten zetten.. Durf niet maar wil zooooo graag!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48800
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:53

Waar ga je 'm laten zetten Rampshellie? (welke plek op je lichaam)

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:19

Daar ben ik nog niet helemaal over uit.. Wil een klein vlindertje maar niet op een hele zichtbare plek.. Best lastig!

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:48


diesel_

Berichten: 1726
Geregistreerd: 25-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:13

wat komen er hier gave ideeen voorbij zeg!

Ik zoek zelf al heel lang een tattoo, iets wat staat voor liefde voor dieren.. een soort symbool maar dat is moelijk te vinden.
Misschien zelf iets bedenken. Ik had al een combi van een hoefijzer/kattenpootje en lotusbloem erin, maar dat is het ook niet helemaal.
Heeft iemand misschien tips of inspiratie?

Huertecilla

Berichten: 26917
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 16:24


aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:40

Meld me hier ook. Heel mss iemand ervaring met een tattoo laten zetten om een litteken (borstamputatie) te maskeren? Wil geen reconstructie en heb onlangs een foto gezien van een vrouw die er dus een tattoo over heen heeft laten zetten. Vond ik erg mooi.

MoBi90

Berichten: 154
Geregistreerd: 14-11-09

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:23

Ik meld me hier ook even:) Ik lees al heel lang mee!
Ze hebben mijn moeder twee weken geleden geopereerd aan borstkanker.. Nu wil ik heel graag een pink ribbon laten zetten voor mama. Vooral omdat we, als we samen gingen shoppen in een grote stad, altijd wel iets kochten om pink ribbon te steunen (armbandjes, sleutelhangers, noem maar op :') ) Ook houd ze heel erg veel van bloemen dus daar wil ik ook iets mee doen (mijn naam is ook fleur, niet voor niks) Mama is nog hard aan het strijden want ze is er nog niet, toch wil ik haar zo steunen, en vooral ook mezelf..
Ik ben alleen nog niet helemaal uit over de plek. Ik heb verder geen tattoo's en zou het fijn vinden als ik hem kan bedekken. Ik vind op de voet erg mooi, maar mijn voeten zijn niet mooi.. Ook aan de zijkant van de onderrug vind ik erg mooi (op je lovehandle zeg maar) heb er ook het figuur voor, maar ben bang dat die er zo verloren bijstaat dan!
Ik weet wel dat áls ie er komt, ik naar marscha wil, ik ben zelf geboren en getogen in weert dus dat was geen moeilijke keuze ;) En na al het werk van haar wat ik voorbij zie komen: wauw!
Kan iemand mij dus helpen aan een mooie plek? Thanks!

aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:27

Ter voorbereiding op een mogelijke borst tattoo wil ik dus ook eerst ergens een pink ribbon laten zetten. Ben er dus ook nog niet helemaal uit waar ;)
Heb wel een mooie gezien, 'armbandje' dus om je pols met het pink ribbon strikje. Mij maakt het niet uit of het in het zicht is.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:12

Waarom niet bij je hart? Dus aan de zijkant van je ribben?

saskia1973

Berichten: 262
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:25

Net alle pagina's van HC's link naar Vargas doorgekeken... Mooi werk hoor, maar deze bevalt me het meest.
http://www.theartofluisvargas.com/galle ... tos-tattoo
Ik ben dol op sugar skulls (en wil er ook nog een op een nog nader te bepalen plek laten zetten...)
Ik vind de kleuren en versieringen al prachtig maar het hele idee van het eren van de doden en het zien van de dood als onderdeel van het leven ipv er "als de dood" :+ voor te zijn spreekt me erg aan.


Mij lijkt overigens zo'n Pink Ribbon best leuk op de plek waar "normaal" het strikje van je BH zit...

Escada

Berichten: 3907
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:28

Dit is mijn pink ribbon vlinder :j Gezet voor mijn moeder, als ik het voor mezelf zou zetten, zou ik het ook bij mijn borst doen :)

Afbeelding

_Priscilla

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-05-09
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:36

wauw mooi!